IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: browser rpg

Aktivity
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Honza Bittner:4.6.2013 19:24

Zdravím, určitě všichni z vás znají hry jako SFGAME, GLADIATUS, BITEFIGHT atp.

Měl bych malou prosbu ...
jaké třídy hrdinů byste doplnili do těchto her kromě klasických - LUČIŠNÍK, MEČOUN, KOUZELNÍK ?

  • Pište cokoli slibného co vás napadne, budu rád :)
Odpovědět
4.6.2013 19:24
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
David
Tvůrce
Avatar
David:4.6.2013 19:46

Assasin ;)

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 19:46
Nic néni nemožné!
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:4.6.2013 21:49

jestli mečoun tak žralok a sardinka :D

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 21:49
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
4.6.2013 21:50
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:4.6.2013 21:58

Oštěpař, sekerník, (jak se říká tomu frajerovi s halapartnou? halaparník :D?), další éterický název - kušostřelec, druid, šaman, ninja a něco mechanickýho, třeba inženýr, robokop nebo terminátor :D

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 21:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:4.6.2013 22:03

rád bych dodal že hra bude zaměřená na elementy - oheň, vzduch, voda, země .. tudíž nevím jak udělat ohnivého inženýra ? :D

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 22:03
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:4.6.2013 22:03

pojede na vzduch, vzadu bude mít tlakový bomby a ty to budou pohánět :)

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 22:03
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
4.6.2013 22:06
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:4.6.2013 22:12
VZDUCH - Terminátor-Robokop-Inženýr +  lučistník
VODA   -           šermíř           +  kušák :D
OHEŇ   -           ninja            +    šaman
ZEM    -           druid            + halaparník
Nahoru Odpovědět
4.6.2013 22:12
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:4.6.2013 22:23

tak díky všem za rady no :)

Editováno 4.6.2013 22:24
Nahoru Odpovědět
4.6.2013 22:23
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
TomBen:4.6.2013 23:01

Samuraj a mnich. Mohou být v jakémkoli elementu.

Nahoru Odpovědět
4.6.2013 23:01
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Neaktivní uživatel:5.6.2013 0:26

Klerik (voda/vzduch), inkvizitor (oheň), battlemage (oheň) - tady těch možností je hromada - záleží, jestli to bude jen bezduchá mlátička jako bitefight nebo budeš chtít zahrnout i další prvky ("party" systém a chození dungeonů, arén... práce, výroba, stavění a spousta dalších možností - pak má/může mít smysl zahrnovat řemeslníky, zloděje, léčitele, bardy, aj. - akorát u moc povolání pozor, aby ve skutečnosti nebylo "jedinečných" jen pár a zbytek v podstatě kopie)

Případně pro větší variabilitu by šlo na výběr ze dvou elementů (či se v nich specializovat) pro jedno povolání (jedna větev např. víc na útok, druhá na "utility" a obranu - záleží dost, až kam budeš ochoten/chtít v komplexnosti zajít)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 0:26
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Kit:5.6.2013 8:28

Ohnivý inženýr bude umět vyřezávat z materiálu autogenem a bude umět svařovat. Bude umět odlévat kov a vyrábět palné zbraně.

Editováno 5.6.2013 8:31
Nahoru Odpovědět
5.6.2013 8:28
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Honza Bittner:5.6.2013 8:52

A co tam dát 6 tříd a 4 elementy a aby každá postava měla možnost mít jakýkoli element ? ...

tzn. 24 možností ...

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 8:52
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Honza Bittner:5.6.2013 8:53

Nebo je druhá možnost a dát tam elementy (například voda - heal) .. takže vodní mnich bude healer .. což se využije v team bojích) ...
team boje bych chtěl dát jakoby spolupráci, né jako to je všude že jde jeden po druhém :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 8:53
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Kit:5.6.2013 9:03

Každá postava bude umět všechno, ale specializace bude bonus. Takže mág bude od počátku umět třeba 3× silnější kouzla než lučištník a spotřebuje méně many. Bude však hůř střílet.

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:03
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kit
Honza Bittner:5.6.2013 9:05

jo, to by také bylo dobré ...

tudíž dám si třeba assasina a on může mít klidně velkou sekyru, avšak bode strašně pomalej a bude ubírat málo .. :)

a element by se neměl měnit co ?

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:05
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:5.6.2013 9:08

Já bych zase dal možnost kombinaci elementů - oheň značí sílu, takže schopnosti z ohnivého elementu mi dají větší sílu, kouzla na sílu apod. Naopak vzudch je obratnost apod.

Žádné třídy, prostě kombinuju si elementy a sám si rozhoduju že se radši budu soustředit na kombinace vzduhu(obratnost) a země (znalost přírody, léčení) :)

Editováno 5.6.2013 9:08
Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:08
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Honza Bittner:5.6.2013 9:21

Jo .. to by bylo super :)

takže hráč vytvoří obyčejnou postavu, poté si bude 'expit' elementy a podle toho bude spíš BOJOVÝ, nebo spíš OBRANÝ, nebo něco mezi ? :) ..

wau .. to jsou dobré nápady ! ...

každá takováto hra má určené postavy atp. tak mě to nějak nenapadlo :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:21
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Petr Nymsa:5.6.2013 9:30

Ano, budeš mít totální svobodu, sám si zvolíš cestu. Je to mnohem lepší než předem nastavené atributy :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:30
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Honza Bittner:5.6.2013 9:33

ttj :) ...

Každopádně děkuju za rady :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:33
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:36
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Honza Bittner:5.6.2013 9:37

jo ... PoE znám no :D ....
také dobrá hra :)

ale žádné takovéto stromy dávat nechci :D

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 9:37
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:5.6.2013 10:16

Bylo by také možné zahrnout schopnosti (aktivně, pokud bude real-time boje nebo pasivně aktivace o určité pravděpodobnosti) dostupné dle specializace v elementu, např.:

  • x ohně - drtivý úder
  • x ohně y vzduchu - ohnivá koule
  • x vody y země - bažina - zpomalení/postihy pro soupeře

...

Dál by šlo elementů využívat v pracích (zprovoznění/bonusy při práci)

  • např. kovářství - oheň, země
  • práce ve větrném mlýnu - vzduch
  • rybaření - voda

....

Editováno 5.6.2013 10:17
Nahoru Odpovědět
5.6.2013 10:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:5.6.2013 14:15

Tak to určitě plánuji :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 14:15
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Honza Bittner:5.6.2013 15:45

Teď jen řeším, mám dát jednotlivým elementům význam :

oheň - útok
země - obrana, léčení
atp. nebo poskytnout volbu

tzn. můžu využívat oheň jako obranný a zemi jako útočnou ..

Co by bylo podle Vás nejlepší ?

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 15:45
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Honza Bittner:5.6.2013 15:54

Tak třídy ( povolání či dovednosti ) jsem seskupil nějak takto :

těžké zbraně - meče, sekyry
lehké zbraně - dýky, hvězdice
střelné zbraně - luky, kuše
kouzlení - hůlky, hole, prsteny

co vy na to ? :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 15:54
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:5.6.2013 16:42

Dát určitý význam elementům ok, ale dal bych základ trošku univerzálnější - tedy základní útok do všech elementů (přestože oheň a vzduch hlavní útočný co se týče fyzického boje, u magie byl dal klidně volnější výběr), a pak např. podle zbraní

Oheň

  • tzv. "burst" dmg - silný dmg na blízko (těžké zbraně), kouzlení (hůlky, hole - s tim, že na kouzlení-útok by bylo podle mě použití dvou elementů co by požadavku, např. oheň + vzduch se krásně nabízí, dyžtak pak můžu sepsat i víc všemožných kombinací - v závislosti jak strikně plánuješ oddělit povolání)
  • v boji pro ovlivnění síly útoku

vzduch - především boj na dálku (co by hlavní element pro střelné + lehké zbraně)

  • rychlost útoku, průraznost, kritické zásahy?

zěmě - těžké palice - "omráčení"/schození nepřítele, obrana a vlastní stabilita, menší léčení, počet životů

  • vytrvalost, pomalé těžké útoky

voda - hlavní léčicí, pak mohou být zahrnuty třeba iluze pro matení soupeře (se vzduchem třeba ledobá kouzla)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 16:42
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:5.6.2013 17:10

hmmm ... máš dobré nápady :)

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 17:10
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Neaktivní uživatel:5.6.2013 18:11

Ono není zas takový problém něco vymyslet (kor když je daný nějaký původní rámec a představa, kam hra bude směřována) - inspirace je spousta, pokud člověk zrovna nehraje jen bitefight a zajímá se i o herní mechanismy a herní matematiku, čte, atp. a trochu u toho i přemýšlí - problémem o je poskládat jednotlivý prvky do funkčního (a jakž takž vyváženého) celku (což zrovna neni žáležitost na pět minut). To (především původně u menších či nekomerčních projektů) může narážet na zdroje, ochotu (respektive i schopnost) programátorů herní systém naprogramovat, doladit vyváženost systému při testování -> původně třeba velmi zajímavá hra s propracovaným systémem se může stát ve finále bezduchou mlátičkou.

Nahoru Odpovědět
5.6.2013 18:11
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 30 zpráv z 30.