BLACK FRIDAY - Největší IT akce roku. Získej až 80 %
kreditů navíc nebo využij slevy až 80 % na
e-learning. Ale pozor, akce platí pouze do 30. 11.
2024.
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0
Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní
možnosti. Více
informací:
Objekt kmytá krásně, ale když chci nastavit hranice jeho "spawnu", tak
narazím na problém. Měl jsem za to že stačí k číselným hraničím pouze
pričíst Ym, čili amplitudu výchilky.
int x = random.Next(((SugarBox)box).Scale,
(int)game.GetScreenSize().X - (int)(box.GetSize().X - ((SugarBox)box).Scale));
Takto generuji náhodnou X souřadnici objektu, ale pouhé zohlednění
hodnoty Scale, což je amplituda výchilky nestačí, protože objekt stále
při kmytání vyjíždí z obrazovky, pokud se vygeneruje dost blízko.
Nemáte někdo nápad na co zapomínám? Mě už nápady došly. Díky.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.