Diskuze: Hledám programátora pro hru (Harry Potter)

Člen

Zobrazeno 19 zpráv z 19.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Předpokládám, že autorská práva od Rowlingové zajistíš ty.
Jestli jseš začínající programátor, tak nechtěl by ses spíš začít
učit na něčem jednodušším? Co třeba arkanoid?
Jinak docela dost pochybuju, že do toho s tebou někdo pujde, ono
totiž udělat nějakou hru typu "tak trochu Call of duty" není vůbec žádná
legrace
Nechci tě zklamat, ale tímto stylem jsou udělané poslední dvě oficiální hry a jsou hrozný. V GamePage měly hodnocení kolem 3% a já s tím naprosto souhlasím. A jak říká Appleman, začni radši s něčím jednodušším.
Zase sem to nemyslel mít nějak vymakaný V těch enginech je hodně
věcí už udělaný, takže sem myslel jako přepisovat a tak podobně
.. ale asi si to stejně
představuji moc jednoduše, no..
Vodáčku, Ultima nemá už žádnou šanci(mimo žvb)
Asi přeci jenom začnu s těma 2D a zkusim na ten princip udělat něco v tom.
no to sem tedy zvědav, nicméně stylem napište mi hru asi ničeho holt nedosáhneš
Hledal sem spíš lidi se stejným zájmem a kterým se nápad líbí..
programovani se ucim nejakou tu dobu ale vis co to vyzaduje?
platforma,detaily (ano jsou treba), aut. prava, jazyky, 3D grafika, Game Design je to stejne velka naivni myslenka jako kdybys ses snazil udelat GTA a to co ty popisujes to je na celou firmu ktera ma dejme tomu 200 lidi? (cislo si nejsem jisty)
napad pekny, oblibenost ano, detaily mozna, realizace nulova
Nemá smysl, aby na hře nebo nějakém jiném programu pracovalo víc než asi 20 vývojářů.
Proč?
U komerčních her je běžné několik set lidí na jeden herní projekt.
no, já si to skutečně představoval úplně obyčejně.. Cube 2 Engine,
místo pistole hůlku a jinej efekt po "výstřelu". Jiné zbraně - jiná
kouzla. Pak třeba ty speciální kouzla jako příkaz /Aquament, změní barvu
crossu(aby bylo poznat, že je kouzlo "aktivni" a po kliknutí se na místě
objeví voda.. nevim.. mě to přijde svým způsobem (ne pro mě) jednoduchý,
ale vy máte větší zkušenosti, takže asi máte pravdu.. no to je fuk..
třeba někdy to dokážu..
Nad 20 vývojářů už výrazně klesá efektivita. Ostatní se určitě věnují jiným verzím nebo jiným hrám. Firmu nelze postavit na jediné hře.
Myslim, ze treba v takovem Blizzardu pracuje lidi nekolik set-nekolik tisic, treba v Diablu3 mi titulky se jmeny tvurcu skrolovaly opravdu dlouho.
Nezapomeň, že taková hra se skládá z mnoha nezávislých komponent. Tak nezávislých, že na nich dělají zcela oddělené týmy. Všichni však chtějí být na titulcích.
To sice ano, ale kolik z nich jsou jen supporteři, kteří vyřizují tickety. Admini, designeři, art designeři atd. scripteru/programatoru co vyvíjejí samotnou hru tam určitě není tolik.
I když dělají třeba v oddělených týmech, tak ale dělají na jedné
hře
Jan Vargovský sice je tam tuna supporteru apod., ale i těch vývojářů,
co vyvíjejí hru, editační nástroje apod. jsou tam mraky
jak to vidim vypada to na cely MMORPG
jinak mluvim o hrach jako: WOW/LOL/GTA a dalsi hry tohoto typu
jak rikal Kit samozrejme myslim oddelene tymy
Jenze vsechny 3 hry co jsi vyjmenoval nemaji nic spolecneho, mozna jen to ze jsou to hry.
Zobrazeno 19 zpráv z 19.