Diskuze: Jak moc jde v javě 3d?

Tvůrce

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Našel jsem třeba tuto stránku http://www.java-gaming.org/
To co je na tom kickstarteru ve videu by Java v pohodě zvládla.
Rozhodně ale nejjednodušší cestou pro tebe je opravdu použít CryEngine/Unity, udělá to SPOUSTU té práce, která stejně ve hře není vůbec vidět (engine) za tebe.
I v Unity tu hru musíš naprogramovat, jen máš funkční základ pro ovládání, vykreslování, ozvučení, tuším, že i pro multiplayer apod.
Bohužel v poslední době zjišťuji, že ten funkční základ je vážně jenom základ. Zvuk v Unity je naprosto tragický, osvětlení to samé. MultyPlayer podpora v Unity v základu už je, ale jen Peer-To-Peer takže zase nic extra použitelného... Vykreslování je na docela dobré úrovni ale i tak je lepší si jej přepsat k obrazu svému (Od poslední verze Unity pozoruji "pixelování" stínů). Jenom fyzika funguje téměř bezchybně.
No nechci Tě hned odrazovat, takže si to určitě zkus a hned zjistíš,
že psát engine (když píšeš, že C++ se učit nebudeš) je makačka jako
prase.
Je třeba si uvědomit, že existuje spousta enginů, na jejichž vývoji
pracují lidi full-time. Psaní engine doma je zbytečná práce navíc, která
se kvalitou ani z daleka nebude rovnat konkurenci (jestli vůbec bude
fungovat).
Každopádně hodně štěstí s vývojem her.
Nechápem, čo sa tu robí z toho tragédia...
Ja by som do Javy na tvojom určite išiel namiesto nejakého vyššie
spomínaného enginu.
Áno, zrejme sa na tom dosť narobíš naviac - lenže to všetko by ti malo len pomôcť. Jednak sa zlepšíš v Jave a jednak sa budeš viac spoliehať na seba. (čo je len dobré) Netvrdím, že treba znovuobjavovať bicykel. Ale ak si v štádiu učenia sa, určite je lepšie toho robiť sám od úplnej nuly čo najviac.
Co je na zvuku v Unity tragické? Použít třeba FMOD můžeš kdyžtak
kdykoliv
Že by Unity neumělo klient-server se mi nezdá.
Pixelování stínů - není to jen o tom, jak to nastavíš? Stíny se dají
kreslit více způsoby, určitě to tam musí jít někde přepnout...
Co je na zvuku v Unity tragické? Nemožnost odrazu zvuku, chabá podpora utlumení zvuku atd.... Stíny: Ne už jsem to řešil s podporou Unity Tech, jedná se o bug. Ale pokud máš Source verzi dá se poměrně jednoduše opravit. A ano Unity jako takové Client server neumí. Musíš si to zajistit sám (Respektive jistá podpora pro to tam je, ale je téměř nepoužitelná).
Uh, odraz zvuku? Unity používá na zvuky FMOD, což je nejpokročilejší dnes ve hrách používaná knihovna na zvuky, použitá i ve hrách jako WoW, Crysis, ...
Pokud ti tohle nestačí, tak myslím, že problém nebude v Unity...
Odrazem zvuku myšleno kupříkladu simulace zvuků v tunelu A ano nestačí mi to, proto si
některé věci do zvukového systému v Unity dopisuji
Napíšu to takhle:
Java ti bude rychlostně dostačovat u psaní hry na cokoliv.
Pokud by ti v něčem rychlostně nedostačovala, tak není problém v Javě,
ale v návrhu a nedostačovalo by ti ani C++.
Java/C# se tu řešilo už mnohokrát, pohledej ve starších diskuzích, ve výsledku je to celkem fuk.
Preferoval bych C#, pokud máš v plánu vyvíjet jen pro Windows,
Javu, pokud chceš mít hru multiplatformní a C++ jen pokud opravdu děláš
TOP AAA hru s TOP grafikou, kde jde o každý frame navíc.
Pro simulaci zvuku v tunelu se používá efekt Reverb, reálná ozvěna se nikde (běžně) nepoužívá.
Zobrazeno 12 zpráv z 12.