Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Jde to v Javě udělat?(důležité)

Aktivity
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:20.2.2014 21:53

Jde toto udělat v javě? http://www.youtube.com/watch?…
doporučíte na to framework? Bude stačit lwjgl?
Mám s tím velké plány.(Prozradím jen FPS combat a to je jen špetka) Vím, že to je dlouhá cesta.
A jesti ano: Donutíte mě se učit +4 hodiny denně a možná budu slavný(Podle mne. protože jestli to dokážu, tak to bude trhák. Díky :-)
opravdu mi dáte naději :-)

 
Odpovědět
20.2.2014 21:53
Avatar
Odpovídá na
Vojtěch Pospíchal:20.2.2014 21:57

Proč to dělat tak složitě? Pokud by jsi použil nějaký herní engine, měl by jsi to mnohem méně složité, multiplatformní atd....

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 21:57
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:20.2.2014 21:58

dejte mu někdo i-- za mne..
Protože chci doopravdy programovat ;) a to mi nějaké pos*ané unity či game maker nedovolí ;)a java je taky multiplatformní(li­nux,win a nevím co dál) ale stačí to..

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 21:58
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michal Žůrek - misaz:20.2.2014 22:01

ale jdi si prosím tě s těma multiplatformními frameworky někam, výsledky z jsou otřesné už podle doby splashscreen.

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:01
Avatar
Odpovídá na
Michal Žůrek - misaz:20.2.2014 22:03

Určitě to půjde, začni a uvidíš. Docela si věříš a to je fajn.

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:03
Avatar
Odpovídá na
Neaktivní uživatel:20.2.2014 22:04

V unity se doopravdy programuje. A enginy nejsou jen klikačky, mnoho jich nemá ani grafické rozhraní jako unity.

Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:04
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na
Luboš Běhounek Satik:20.2.2014 22:07

Jakýkoliv Java OpenGL framework, co umí 3D, to zvládne.
Jinak takhle jednoduchý engine by se dal napsat i bez OpenGL, jen přes softwarové renderování (ale bylo by s tím více práce a běželo by to pomaleji) - však i starý Might and Magic VII bylo možné spustit i bez 3D karty se softwarovým rendererem, hrával jsem ho ještě na procesoru Cyrixu 200 MHz :D

Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:07
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:20.2.2014 22:09

Satik,Misaz moc vám všem děkuji. Zítra se vrhnu na učení.
A ostatní: Unity si strčte do kapsy :D
C# nedělám a javascript vážně není pravé programování.
Satik: No já chci udělat takové retro-mega fps rpg v této grafice.. vlastně chci zanechat jen grafiku a ty vojáky.
Takže díky :-)

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:09
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
Petr Nymsa:20.2.2014 22:10

Tak zase pozor. Napsat vedle sebe Game Maker a Unity je asi jako napsat kolo a Ferrarri. Pokud potřebuješ vytvořit něco většího je zbytečné začínat úplně na nule -> proto vznikly, vznikají a vylepšují se tyto enginy. Asi ne jen tak pro srandu jsou jejich licence někdy hodně drahé.

Když začneš od nuly strávíš nad tím mnohem více času, ale mnohem více se naučíš, budeš vědět co vše se ti tam přesně děje, jak to funguje apod. A třeba v Unity se také programuje a hodně :) -> není to klikačka

Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:10
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:20.2.2014 22:14

Zirko: To ano, vím. Ale můj mozek potřebuje prostě úplnou volnost a eclipse IDE :D . Já už jsem s Javou prostě spojený. A od nuly chci začít právě proto jak jsi psal.

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:14
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Vojtěch Pospíchal:20.2.2014 22:58

Pokud ti přijde, že je kupříkladu Unity otřesné, chci vidět, jak dokážeš naprogramovat hru lépe, efektivněji kupříkladu v Javě... Za odpoledne toho stihnu víc a kvalitněji než ty za rok... Programátor nemá být otrok, ale člověk s vizí... A jenom slovo o tom že tě engine omezuje a vytáhnu zdrojáky od pluginů který píšu! Mimochodem má nová hra nemá Splash Screen vůbec a má instantní load do menu... (Pokud má hra k dispozici alespoň 1GB ram, jinak tam je zhruba 2 vteřinová Splash....)

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 22:58
Avatar
Odpovídá na
Vojtěch Pospíchal:20.2.2014 23:03

Mimochodem tvá arogance hraničí s debilito*. Jak si můžeš dovolit postavit vedle sebe Unity a Game Maker? Jak můžeš říct že se v Unity neprogramuje? Viděl jsi jej někdy? Neberu ti tvou milovanou Javu. Jen jsem se tě otázal zda-li jsi o Engine přemýšlel...

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2014 23:03
Avatar
Neaktivní uživatel:21.2.2014 0:30

V Unity pracuje hodně velkých a znamých firem.
Jako příklad v unity byly vytvořeny hry: Bad Piggies, Call of Duty: Strike Team, Darkling, atd...
Takže bych moc neříkal že je unity pos*** :)

Nahoru Odpovědět
21.2.2014 0:30
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
TomBen:21.2.2014 3:53

Asi bych ho nechal být a počkal na výsledky, pokud nějaké mít bude. :-) Ostře vyhraněné názory a silná slova bývají známkou duševní nezralosti. Dospělému člověku stačí říct "chci" nebo "nechci" a dál už mluvit není třeba. Pokud zikako chce něco dělat, ať klidně dělá. V této fázi těžko někdo uhodne, jestli pro něj bude jeho volba v konečném důsledku prospěšná. Snaha se cení a můžeme jen doufat, že nevyprchá. Faktem zůstává, že by zikako udělal dobře, kdyby své protivníky v diskuzi odrážel raději argumenty než siláckými řečmi, protože člověk se víc naučí od nesouhlasících než od přikyvovačů. Co se týče videa, tak to vypadá na (možná) roztomilé retro, ale že z toho nebude "trhák" se můžu klidně vsadit. Na tomto poli už bylo totiž předvedeno tolik, že pouhé retro stačit nebude a to ani náhodou. Trhák bude, když si toho pak vůbec někdo všimne, v případě že se to zikakovi podaří dokončit. To neříkám proto, aby toho nechal, ale proto aby si nedělal falešné naděje. Viděl bych to čistě jako dobrý krok k začátkům tvorby her. Použít framework jistě není nutné, ale rychlejší progres s viditelnými výsledky může člověka zachránit před největším nepřítelem veškeré tvorby. Tím je frustrace. Záleží vysloveně na duševní odolnosti vývojáře, kolik toho zvládne než tento stav přijde. A protože v nějaké formě přijde vždycky, je lépe být připraven.

Fuj to jsem se rozepsal. :-)

Nahoru Odpovědět
21.2.2014 3:53
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:21.2.2014 7:21

To mi tu chcete říct, že enginy jsou budoucnost?
Mimochodem tvá arogance hraničí s debilito*. Jak si můžeš dovolit postavit vedle sebe Unity a Game Maker? Nic takového jsem nedělal ;)
A ještě= když unity tak miluješ, tak už ho nevnucuj.

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2014 7:21
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:21.2.2014 7:25

pospile:
Za odpoledne toho stihnu víc a kvalitněji než ty za rok...
Nevím jestli je tenhle argument dobrý, nebo špatný. Volím to druhé ;)
Nepřijde mi správné, že v unity už je fps kamera.

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2014 7:25
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:21.2.2014 7:25

A samozřejmě více věcí

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2014 7:25
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
Petr Nymsa:21.2.2014 7:37

Jak už se říkalo, pokud budeš vytvářet komerční / větší projekt je nesmysl začínat úplně od nuly když existuje už něco hotového (či připraveného). Proč neustále vyvíjet kolo, když můžeš vyrábět auto :)...

Nahoru Odpovědět
21.2.2014 7:37
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na
Vojtěch Pospíchal:21.2.2014 8:11

No a co že tam je FPS kamera? (mimochodem kontroler nikoli kamera). Copak on jí někdo používá? Proč ti to vadí? Můžeš jí v klidu ignorovat a NAPROGRAMOVAT si svojí vlastní... A když už posuzuješ mé argumenty, co kdyby jsi k nim připojil i protiargument místo toho aby jsi je jen odsoudil... A kdo tady komu co vnucoval? Na prvopočátku jsem se tě zeptal, zda-li jsi o nějakém engine přemýšlel... To ty jsi začal urážet a znechucovat. Jak už jsem řekl: zůstaň si u Javy... Čím míň arogantních (s odpuštěním) ho*ad se bude pohybovat v komunitě kde jsem i já, tím líp...

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2014 8:11
Avatar
Odpovídá na TomBen
Vojtěch Pospíchal:21.2.2014 8:17

Potkat ho někde na soukromém chatu atd... tak bych jej schutí jenom ignoroval, ale vzhledem k tomu, že jsme na veřejnosti a jeho tupé názory pak mohou ovlivnit názor nějakého nováčka (a to nikdo nechceme) ignorovat jej teda bohužel nemůžeme...

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2014 8:17
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:21.2.2014 8:26

Myslím že se řeklo už vše. LOCK

Nahoru Odpovědět
21.2.2014 8:26
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.