Diskuze: Jde to v Javě udělat?(důležité)

Neregistrovaný

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Proč to dělat tak složitě? Pokud by jsi použil nějaký herní engine, měl by jsi to mnohem méně složité, multiplatformní atd....
ale jdi si prosím tě s těma multiplatformními frameworky někam, výsledky z jsou otřesné už podle doby splashscreen.
Určitě to půjde, začni a uvidíš. Docela si věříš a to je fajn.
V unity se doopravdy programuje. A enginy nejsou jen klikačky, mnoho jich nemá ani grafické rozhraní jako unity.
Jakýkoliv Java OpenGL framework, co umí 3D, to zvládne.
Jinak takhle jednoduchý engine by se dal napsat i bez OpenGL, jen přes
softwarové renderování (ale bylo by s tím více práce a běželo by to
pomaleji) - však i starý Might and Magic VII bylo možné spustit i bez 3D
karty se softwarovým rendererem, hrával jsem ho ještě na procesoru Cyrixu
200 MHz
Satik,Misaz moc vám všem děkuji. Zítra se vrhnu na učení.
A ostatní: Unity si strčte do kapsy
C# nedělám a javascript vážně není pravé programování.
Satik: No já chci udělat takové retro-mega fps rpg v této grafice.. vlastně
chci zanechat jen grafiku a ty vojáky.
Takže díky
Tak zase pozor. Napsat vedle sebe Game Maker a Unity je asi jako napsat kolo a Ferrarri. Pokud potřebuješ vytvořit něco většího je zbytečné začínat úplně na nule -> proto vznikly, vznikají a vylepšují se tyto enginy. Asi ne jen tak pro srandu jsou jejich licence někdy hodně drahé.
Když začneš od nuly strávíš nad tím mnohem více času, ale mnohem
více se naučíš, budeš vědět co vše se ti tam přesně děje, jak to
funguje apod. A třeba v Unity se také programuje a hodně -> není to klikačka
Pokud ti přijde, že je kupříkladu Unity otřesné, chci vidět, jak dokážeš naprogramovat hru lépe, efektivněji kupříkladu v Javě... Za odpoledne toho stihnu víc a kvalitněji než ty za rok... Programátor nemá být otrok, ale člověk s vizí... A jenom slovo o tom že tě engine omezuje a vytáhnu zdrojáky od pluginů který píšu! Mimochodem má nová hra nemá Splash Screen vůbec a má instantní load do menu... (Pokud má hra k dispozici alespoň 1GB ram, jinak tam je zhruba 2 vteřinová Splash....)
Mimochodem tvá arogance hraničí s debilito*. Jak si můžeš dovolit postavit vedle sebe Unity a Game Maker? Jak můžeš říct že se v Unity neprogramuje? Viděl jsi jej někdy? Neberu ti tvou milovanou Javu. Jen jsem se tě otázal zda-li jsi o Engine přemýšlel...
V Unity pracuje hodně velkých a znamých firem.
Jako příklad v unity byly vytvořeny hry: Bad Piggies, Call of Duty: Strike
Team, Darkling, atd...
Takže bych moc neříkal že je unity pos***
Asi bych ho nechal být a počkal na výsledky, pokud nějaké mít bude.
Ostře vyhraněné názory a
silná slova bývají známkou duševní nezralosti. Dospělému člověku
stačí říct "chci" nebo "nechci" a dál už mluvit není třeba. Pokud zikako
chce něco dělat, ať klidně dělá. V této fázi těžko někdo uhodne,
jestli pro něj bude jeho volba v konečném důsledku prospěšná. Snaha se
cení a můžeme jen doufat, že nevyprchá. Faktem zůstává, že by zikako
udělal dobře, kdyby své protivníky v diskuzi odrážel raději argumenty
než siláckými řečmi, protože člověk se víc naučí od nesouhlasících
než od přikyvovačů. Co se týče videa, tak to vypadá na (možná)
roztomilé retro, ale že z toho nebude "trhák" se můžu klidně vsadit. Na
tomto poli už bylo totiž předvedeno tolik, že pouhé retro stačit nebude a
to ani náhodou. Trhák bude, když si toho pak vůbec někdo všimne, v
případě že se to zikakovi podaří dokončit. To neříkám proto, aby toho
nechal, ale proto aby si nedělal falešné naděje. Viděl bych to čistě jako
dobrý krok k začátkům tvorby her. Použít framework jistě není nutné,
ale rychlejší progres s viditelnými výsledky může člověka zachránit
před největším nepřítelem veškeré tvorby. Tím je frustrace. Záleží
vysloveně na duševní odolnosti vývojáře, kolik toho zvládne než tento
stav přijde. A protože v nějaké formě přijde vždycky, je lépe být
připraven.
Fuj to jsem se rozepsal.
Jak už se říkalo, pokud budeš vytvářet komerční / větší projekt je
nesmysl začínat úplně od nuly když existuje už něco hotového (či
připraveného). Proč neustále vyvíjet kolo, když můžeš vyrábět auto
...
No a co že tam je FPS kamera? (mimochodem kontroler nikoli kamera). Copak on jí někdo používá? Proč ti to vadí? Můžeš jí v klidu ignorovat a NAPROGRAMOVAT si svojí vlastní... A když už posuzuješ mé argumenty, co kdyby jsi k nim připojil i protiargument místo toho aby jsi je jen odsoudil... A kdo tady komu co vnucoval? Na prvopočátku jsem se tě zeptal, zda-li jsi o nějakém engine přemýšlel... To ty jsi začal urážet a znechucovat. Jak už jsem řekl: zůstaň si u Javy... Čím míň arogantních (s odpuštěním) ho*ad se bude pohybovat v komunitě kde jsem i já, tím líp...
Potkat ho někde na soukromém chatu atd... tak bych jej schutí jenom ignoroval, ale vzhledem k tomu, že jsme na veřejnosti a jeho tupé názory pak mohou ovlivnit názor nějakého nováčka (a to nikdo nechceme) ignorovat jej teda bohužel nemůžeme...
Myslím že se řeklo už vše. LOCK
Zobrazeno 21 zpráv z 21.