Diskuze: Majský artefakt [FPS Střilečka]

Člen

Zobrazeno 31 zpráv z 31.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Heh, strasne premakana hra, hlavne vydana tvojim uzasnym studiom. UI vobec neupravene, povodne pouzite v Crysise, prostredie predpokladam stiahnute, takze tu nieje o com.
Z videa vypadá grafika nádherně. Může se zeptat, jaký program na tvorbu grafiky používáš?
Zakladní teren je stažený a řikam snad že jsem ho vytvořil já? Ne
zaklad je stahnutej a ta zbran je už tam od začatku Cry engine 3! Navíc tu
budu menit
Cry engine 3 některé materialy a textury už se tam nachazejí
A co se týče objektů, jsou tam už nějake přidány tak z těch tvořím
Tvorit hru na cudzich zakladoch je ista cesta do pekla.
Ten zakladni teren vypadal pomerně dost jinak a navic je to muj prvni projekt se kterym to neplanuju nekam dotahnout. A navic se na zakladech neco priucim
Zatím mi to spíš přijde jak nová mapa do existující hry než jako
nová hra
Když jsem spustil poprvé hru co jsem tam vytvořil, prostě jsem ta měl tu
zbran Netuším kde se tam
vzala a celkem se mi ulevilo protože těd stačí změnit HUD a nemusím se
srát se zbraní.
Bude samostatná hra
Vypadá to povedeně i ten příběh je zajímavý.
Jen takova pripominka kdo dneska vlastni pc s
Intel core i5 3,4Ghz
Nvida GTX 660 1Gb
5 GB Ram
zda se mi to trochu prehnane
Přijde mi to jako vykradených několik CryEngin assetů složených dohromady. Vypadá to pěkně, hraje se to pěkně ale není to tvoje práce.
Hmm to vypadá jako COD: Ghost požadavky.... ne teď vážně - optimalizovat 3D hru není žádná sranda. Zvlášť pokud nerozumíš enginu.
Ehm, to je průměrná sestava kterou jsem si postavil za 16 tisíc.
Hru dělám na tom co v tom enginu najdu Můj první projekt
jestli jsi ty komponenty dal na desku od člověče nezlob se a do krabice od
müsli, pak asi ano
Pokud se chceš s prvním projektem vrhnout na něco tak složitého, zkus se nejprve pohrabat v enginu atd... Nejsem si jistý s CryEnginem, ještě jsem v něm nepracoval, ale takto to funguje většinou u všeho. Najdi si na netu jakým způsobem engine vykresluje, jaké používá shadery, stíny atd. a snaž se to co nejvíc zoptimalizovat. Pohrab se v tom enginu trošičku víc než jen na úrovni používání defaultních assetů.
Překvapivě u 13 let starého enginu.......
Řekl bych že polovina lidí, kteří hrajou a není jim 12, kterým kupují počítač rodiče z velkoobchodu Tesco.
Tak proc si kazdej stezuje na Cod Ghost ze nemaj dost silny kompy?
Tesco PC nebo PC, které se kupovaly ještě za I. WW ? Vždyť pc, co ti utáhne hry na full HD tě vyjde na přibližně 15k
Nový gameplay
Dneska jsem natočil nový gameplay a můžete vidět mírnou změnu prostředí a taky kousíček příběhu (pro lepší). Ve hře se také objevily ochránci Majského Artefaktu a v některých případech jsou lepší jak hrači. Jinak pokud byste krotuily hlavou nad dobitím všech životů, je to názak smrti.
Pár screenshotů jak vypadá hra na nejlepší detaily
Zobrazeno 31 zpráv z 31.