Diskuze: mate zkusenosti s Visionaire

Neregistrovaný

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
na Adventury jsou tady dokonce i tutorialy http://www.itnetwork.cz/…ramovani/wme.
Čím více toho nějaký software za tebe udělá,
tím méně bude ta adventura tvoje. Jinak jsem na to viděl
webové rozhraní,
kde se dala adventura naklikat. Jenže sis do toho nemohl dát
vůbec nic svého. Příběhy a hlavolamy vymyslí kdekdo po pěti minutách
s tužkou a papírem. Oživit je v interaktivní a grafické podobě je jiná
věc.
Udělat něco zajímavého stojí práci i když ne zas tolik, kolik by se
zdálo.
Když budeš mít trochu výdrž měl by se tu v dohledné době zrovna
objevit
engine na adventury psaný v Game Makeru a protože bude čerstvý můžeš
se
podílet na diskuzi, co by měl případně ještě obsahovat.
Diky za odpoved. Nicmene jeste k tomu Visionaire studio, koukal sem na par tutorialu a na hry v tom vytvorene a prislo mi to docela dobry. Jestli se tu najde nekdo kdo v tom neco delal moh by se podelit o zkusenosti.
a pripadne pro a proti tohohle programu.
Koukal jsem trochu na to a taky ti to nedá jednoduše ani ťuk. Přišlo mi
to
složitější, než se naučit pár příkazů nějakého programovacího
jazyka, ale
rozmlouvat ti to nebudu. Zdálo se, že to umí dost, takže když budeš
makat,
ledacos v tom můžeš udělat.
Je tam free verze k vyzkoušení, tak si ji můžeš otestovat sám. Tady
stěží
někdo bude v něčem takovém dělat. Je to víc práce než užitku. Tady jsou
skoro
všichni programátoři, kteří by si dokázali napsat svoji hru v jazyce,
který znají
a nemusí proto studovat ovládání něčeho, co napsal někdo jiný.
Pokud chceš dělat hru stylem "kliknu a ono to za mě naprogramuje", tak ji radši snad ani nedělej, protože s takovým přístupem nemůže vzniknout nic na úrovni. To studio co jsi posílal samozřejmě používá také skriptovací jazyk (LUA), bez jazyka to děláš taháním akcí, ale to je stále programování, nic se nedělá tím, že klikneš a ono se to naprogramuje.
Ohledně toho Visionaire nevím, doporučoval bych spíše WME, v tom alespoň někdo dělá a má to českou dokumentaci, tutoriály a port pro mobilní zařízení. Můžeš si počkat i na ten náš engine v GameMakeru, ten bude ale na hodně jednoduché adventury, možná to je to co potřebuješ, možná ne.
Pokud má někdo vymyšlený příběh, tak vůbec nemusí být na škodu, když použije nějaký hotový engine nebo framework.
To neodporuje tomu, co jsem napsal. Pro používání enginu i frameworku ale musíš umět programovat. I když ti dá nástroj abstrakci ikonek na místo příkazů (jejíž výhodu jsem nikdy nepochopil), stále je to programování. A nástroje kde programovat nemusíš neexistují.
Zatím máme chůzi, změnu lokací a sbírání/používání předmětů.
A máš nějakou grafiku nebo zatím jen příběh?
Na adventuru potřebuješ animace a hodně.
Jelikož chce dělat point and click adventuru, tak potřebuje grafiky tunu, už jsem takovou dělal. Jedině že bys měl na mysli, že grafiku lze stáhnout.
Nevím, co si mám přesně představit pod pojmem "point and click adventura". Když na něco ukážu a kliknu, tak to ještě nemusí být obrázek, i když se to asi všeobecně předpokládá.
Zobrazeno 15 zpráv z 15.