Diskuze: Návrhové vzory pro hry
Tvůrce
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Vím minimálně o principu dvou vláken (kreslení, logika), každý objekt má potom metodu draw a step, má to tak asi každá hra, třeba XNA nebo i GameMaker Jinak hra je aplikace jako každá jiná, takže se v ní používají klasické návrhové vzory.
Ok Mě právě napadlo jestli opravdu neexistují nějaké speciální přímo určené vzory pro hry
Prevazne se pouzivaji zakladni navrhove vzory, ale jsou i nektere, ktere pouzivaji jen hry. Staci trochu googlit.
Vygooglit si to umím taky Ptal jsem se prostě tady, a třeba jsem čekal i nějaký názor
Názor? Až se naučíš ty základní návrhové vzory, další už potřebovat nebudeš. Pochopení i těch základních trvá docela dlouho, takže abys už začal.
nikdy sem žádný vzor nepotřeboval a vlastně ani jeden neznám, takže asi tak
Pár těch vzorů znáš a možná o tom ani nevíš. Je to prostě seznam vhodných programátorských zvyklostí.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.