Diskuze: Okulděje 3 - Engine

Neregistrovaný

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
Adventury jsou obecně docela složité na programování. Pro jejich tvorbu vzniklo několik speciálních nástrojů, nejpoužívanější je pravděpodobně Wintermute Engine (WME). Doporučil bych tento a je velmi pravděpodobné, že Okulděje jsou právě v něm. Link: http://dead-code.org/home/
Pokud se však jedná o adventuru bez chodící hlavní postavy (jako Okulděje), je to výrazně jednodušší a šlo by to i v Game makeru. Jediný problém by mohl dělat inventář, který vyžaduje znát pokročilejší vlastnosti Game makeru.
Co jsem slyšel, tak je lepší WME, ale nedělal jsem ani v jednom.
Tiež som nerobil ani v jednom, ja by som aj na adventuru použil Construct
Mám něco rozpracovaného, ale není to hotové. Každopádně GM bych začátečníkům pro adventury nedoporučoval.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.