Už je to nějaký ten pátek co jsem se rozhodl pro úplně nový projekt v
Cry Enginu který by dříve nebo později by jste si mohli zahrát
Jednalo by se o to že přijedete na tajemný ostrov uprostřed oceanu v
bouřce a uprostřed noci a na pláži před vámi stojí tajemný les a vám
nezbývá nic jiného než se tam vydat. K vydění budou staré vesničky,
rujny či spousty dalších věcí
Již brzy přidám nějaké hratelné demo a hra bude pouze pro Devbook Už mám hotovou malou část a
přikladám screenshot
Stavím to na mém předešlém projektu kde jsem si jenom vymodeloval ostrov
a dneska jsem přidal chatrnou vegetaci. Dělám na to sám když se večer
nudím. Navíc grafika se rovná ke hrám z konzolí. Screenshot je pořízen z
Very High grafiky (configu)
Zítra večer vám se hodím první hratelnou verzi tak se nedivte že to
nebude nějak extra.
Pokud máte linux, je mi líto :/ a taky si připravte nejaký lepší
počítač protože já mám 50 fps na low a má sestava:
Intel core i5 3570k 4Ghz
8 GB RAM 1333mhz
Msi nvidia gtx 660 2GB
Aha takže pěknou hru by měli rozjet na kancelářském PC? Jinak mě to
jede špatně protože mám nějakou trapnou základní desku a taky disk který
má 4 tis. otáček :/
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
DANGIOR
Neregistrovaný
DANGIOR:6.2.2014 23:04
a ty si jako myslíš, že každý má takové dělo? Hm.. žij v realitě-to
si tu zahrají tak 3 lidi,někdo má linux,mac a někdo slabý pc.. prokletý
CryEngine..
CryEngine nie je zly engine, prave naopak, jeden z najlepsich, len ho
pouzivaju amateri. CryEngine NIE JE urceny pre amaterov, ale pre herne studia, a
nie taketo hocijake hry.
Ne, na Linuxu neujíždím, mám Maca Mohl bych si to spustit ve virtuálních Windowsech (jako druhej
systém do Boot Campu nikdy), ale jakmile napsal, co to chce... pokud bys někdy
dokázal udělat verzi pro maca a zvládal to Intel Core i5 (model nevím,
dual-core, 2,4), 8GB RAM a Intel Iris, zahrál bych si
Nesuhlasis, lebo sa nevyznas. Kazdy, kto ma aspon aky taky prehlad, vie, ze
nic lepsie ako CryEngine v momentalnej dobe nezozenies (a tiez nenaprogramujes),
a je teda jasne, ze musi mat vyssie naroky, ako nejake unity 3D, co sa ale
vyrazne odzrkadluje na fungovani hry, shaderoch, grafike celkovej, viz Crysis 3,
a ine hry postavene na CryEngine.
Ehm.... Kvalita hry z velké části nezáleží na enginu ale na
developerovi. Pokud neumíš dělat 3D modely nebudeš mít hezkou grafiku.
Engine to z velké části neovlivní.
Ale to vsetko funguje len vdaka enginu, bez ktoreho by si ten zaklad nemal.
Nikde tu nehovorim, ze modely mozu byt akokolvek zle, a hra bude aj tak s
vynikajucou grafikou, hovorim o tom, ze model moze byt zly, ale fungovanie
enginu to neovplyvni - shadery budu fungovat rovnako, fyzicke vlastnosti to tiez
neovplyvni.
Ha, ha, ha, ten bol dobry. Rad by som videl, ako by niekto naprogramoval
herny engine, ktory by mohol aspon z 1/3 konkurovat CryEngine, pokial si teda
myslis, ze to zvladnes, hura do toho, rad by som to videl.
Napsal jsem někde, že zvládnu naprogramovat lepší engine než je
CryEngine? Jen říkám, že každá tahle část, se dá v enginu
přepsat....... A ano dokážu přepsat fyziku tak, aby fungovala lépe než v
CryEnginu (ono to taky není nic těžkého když Crysis {jediná pořádná
dokončená hra v CE [alespoň co vím]} fyziku postrádá) není nic co bych
nedokázal.
Pokial si myslis, ze dokazes prepisat fyziku, aby fungovala lepsie, nez v
CryEngine, potom nevidim nic, co by ti branilo napisat novy, lepsi engine, kedze
fyzika v CryEngine je bezpochyb jedna z najpokrocilejsich vobec (Havok si tu
vedie tiez dobre). Crysis urcite nie je jedina dobra hra postavena na tomto
engine, za zmienku stoja tiez Warface, Aion: The Tower of Eternity, Ryse: Son of
Rome, a mnoho inych, je ale tazke diskutovat nad moznostami CryEngine s niekym,
kto s nim v zivote nepracoval, a teda nemal sancu spoznat, o co vlastne ide. Tu
je zachytena jedna z revolucnych ficuriek, ktore CryEngine ponuka - http://www.youtube.com/watch?…, vela stastia s
programovanim obdobnej funkcie.
Na CryEnginu už mám něco málo zkušeností. To že dokážu všechny tyto
části přepsat ještě neznamená, že to budu dělat do svého enginu. Mě
stačí upravit existující tak, aby mi vyhovoval. Mimochodem ve videu které
ukazuješ to z velké části není zásluhou enginu, ale vývojářů a ti
samý vývojáři napsali, že vývoj je pozdržen kvůli limitům CE a že
vývoj pokračuje v Torque3D.
Pre boha, samozrejme ze to je zasluha vyvojarov, myslis snad, ze sa nejaky
software programuje sam ? Ked uz sme pri Torque, ten ma co dohanat na CE. Este
tvrdis, ze mas nieco malo skusenosti v CE, ale tvoje prispevky to vyvracaju. Ja
uz teda pracujem nejaky ten piatok na istom MMORPG projekte v CE3, a zatial som
nenarazil na ziadne limitovanie.
Mohl bych se někde podívat na tvé RPG? Nikdy jsem žádné RPGčko do
detailu neviděl kromě Kindom D něco A moc rád bych se podíval
jak vypadá hra z domácího prostředí na profesionalním enginu
Proboha tomu se říká fanboysmus. A to je ono! Je to zásluha vývojářů.
To samé jako oni udělali na CE, by se s trochou snahy dalo udělat i v Unity.
Řekneš mi něco konkrétního proč by BeamNG, nebo jak se ty závody jmenují
nedali udělat v CE ale jiném enginu ne?
Ziadny "fanboysmus" to neni, iba sa zastavam skutocne kvalitneho produktu, a
to teda CE je, a mal by si to vediet, pokial si s nim uz pracoval. Hra by sla
urcite naprogramovat aj pod inym enginom, nikdy by ale nedosiahla taku kvalitu,
a z pravidla ked hovorime o unity (nie ze by to bol zly engine, ale na next-gen
hry mu chybaju milove kroky).
Nesmysl. CE není špatný engine, ale je zaměřenou na určitou sféru. Už
to, že defaultně má každá hra (pokud si dobře pamatuji) Crysis UI, tomu
nasvědčuje. A to že Unity je více Low-Cost, je známé, ale bohužel s tím
nic nenadělám. Dokud bude mít free verzi ke které mají přístup amatéři
úroveň se nezlepší - bohužel. Ovšem pod taktovkou zkušeného týmu na
něm vznikají opravdu skvosty. A nic jako Next-Gen neexistuje. Hry které dnes
označují jako Next-Gen jsou grafickou úrovní stále pozadu za High-End PC.
Mimochodem taky bych se rád podíval na tvé MMORPG které pomocí CE
vytváříš. Nějak se mi nechce věřit že jsi nenarazil na limity. Co jsem
někde četl, ještě donedávna byl pro CryEngine problém Open-World.
Pro dnešek toho mám dost a končím, udělal jsem dneska pěkný kus práce
a zde přikladám dneska poslední screenshot Co se týče ostrovu, tak na tom
budu dělat ještě nějaký ten pátek ale už vypadá nadějně
Jinak rád bych ocenil nějaké vyjádření k tomuto projektu
To chceš vyjádření k těm screenshotům?
Ok. Jsou velké, barevné a CE je určitě zajímavý engine.
Tvoje vlastní programování jsem tu nikde neviděl,
takže nevím co k tomu říct víc.
Mám silné pochybnosti o této tvé aktivitě,
ale rád se budu mýlit, když mě přesvědčíš.
Udelal bys 8465132164x lip kdyby jsi psal nejakou horsi 2D hru sam od uplne
zacatku za pomoci OpenGL/DirectX, nebo nejakeho frameworku vestaveneho primo v
jazyce. Takhle jen klikas a nerozvijis svoje programotorske skilly.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.