Diskuze: Tiger tank
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Když jsem to viděl, vybavilo se mi Medal of honor Grafika velmi působivá.
Mimochodem, myslím, že jsme se nějak zasekli na tom testování výkonu, u prvního dema jsem měl výborné výsledky.
jo jo, vim, chtel jsem dat prostor vice lidem, se k tomu prvnimu test-demu vyjadrit. ale zda se, ze se nic asi nezmeni
pracoval jsem na verzi, kde se uz muze zavodit. jenze jsme se zasekl na kolizich: brutalne jsem to zjednodusil, kolem cele trate je neviditelny koridor. bohuzel z mne zatim neznamych duvodu se pak obcas auto propada do terenu. po trech dnech neuspesnych testu, cim tomu zabranit, jsem se sel odreagovat k tankum.
Vypadá to super, chcem sa iba opýtať, že keď vymodelujem všetko prostredie domy stromy + teren (ide mi hlavne o ten teren) spomali sa hra keď tam dám taký veľký 3d objekt viac ako keby som to tam dával samostatne po kúskoch?
heh, na jednoduchy dotaz slozita odpodved
odpoved bude asi trochu slozitejsi, zato aspon dlouha...
uvodem je treba rici, ze obrazky Z tankoviny ukazuji teren - plochu jako tzv. Rigidbody, pokryte tzv. Skinmemshem, domy jsou take Skinmeshe a pod nimi je skryte RigiBody pro domy. stromy z prvnich screenshotu jsou Tree library objekty.
Teren a RigidBody (staticke, dynamicke) ve 3drad jsou kolizni objekty. Skinmesh je pak pro ne jen jakysi "kabat", coz muze byt detailni model kryjici neviditelne kolizni objekty. Skinmesh se daji nastavit vlastnosti zobrazeni, pomoci knihovny systemovych shaderu (jak se to bude leksnout, normalmapy, apod.). A pak tu mame jeste ve 3drad ty Tree library objekty, ty maj kolizni kmeny
pokud se terenem mysli ve 3rad pevny povrch (coz muze byt jak Teren objekt, tak staticke RigidBody), mel by byt oddelene od ostatnich statickych koliznich objektu.
kdyz by se takovy model terenu komplet se stromy a domy pouzil jako zaklad pro cely kolizni teren, dostane se clovek s nejvetsi pravdepodobnosti do obrovskych problemu. Kolizni objekty ve 3drad maji pomerne prisna pravidla.
kdyz by se zakladni kolizni teren pokryl stromy a domy jako skinmesh objekty, pak by melo byt jedno celkem, zda jsou tam nastrkane po jednom, ci jako jeden objekt. Mimochodem, 3drad umoznuje vyuzivani add-onu (pak je projekt prehlednejsi), nebo je tam funkce Merge project, takze si lze vytvorit prostredi po castech a pak te poskladat do jednoho.
jeste jedna poznamka, 3Drad umoznuje take "falsovat" Skinmesh, Rigidbody a
par dalsich veci, takze do projektu fyzicky nahrajete jeden typ domu a pomoci
skriptu vytvorite tzv. Impostery. tyto falesne klony se pak umisti na
souradnice, jake mu presne zadate, nebo nahodne, treba i random velike,
natocene... to zalezi jak to pojmete
pry by to melo setrit ladovani takovych objektu po jednom do pametu. mne se ale
zda, ze to moc nepomaha. viz 400 stromu ve F1 Legends Racing
Zobrazeno 6 zpráv z 6.