Diskuze: Tvorba her

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Podle toho co očekáváš od tvorby her. Pokud chceš rychlejší vývoj, ucelenější nástroje atd... zvol Unity. Pokud chceš mít možnost kompletní kontroly tak XNA/Monogame.
Podle toho názvu soudím že hry budou pouze na windows, nebo se pletu?
XNA je pouze pro Microsoft platformy tj. WIN, WP, XBOX. MonoGame je multiplatformní. Unity je jako Java: Write once, run every where (teda pokud si za to zaplatíš ;D).
Záleží jestli chceš více programovat nebo ne. Pokud chceš tvořit hry co nějak vypadají a umí toho spoustu, fajn zvol Unity, UDK ale nemáš tam takovou kontrolu, nevíš jak to úplně funguje. Pokud chceš více programovat zvol XNA resp. MonoGame a pokud chceš totální kontrolu zvol si DirectX
Tak základy programování mám, třeba jsem dělal hry v jazyce JavaScript a Java. Teď bych ale chtěl začít dělat něco pořádného a v budoucnu se tím i živit. Tak si myslím že s mými základy bych mohl dělat v Unity a kontrolu bych nad tím měl mít. Pak jsem slyšel že CoperLight je dobrý nástroj který využívá JavaScript a webGL a je dobrý na webové hry. Znáš tento nástroj?
Já jsem o webGL slyšel, nikdy neviděl, protože jsem ho viděl pouze
zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/WebGL
Zobrazeno 9 zpráv z 9.