Diskuze: Unreal Engine 3

Tvůrce

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Sám enginy nepoužívám, ale co jsem slyšel, tak pokud chceš nějakou 3D
střílečku, je to nejlepší volba. Na druhou stranu, když z toho budeš
chtít dostat něco jiného(třeba strategii), tak se upíšeš k smrti.
Záleží do čeho se chceš pustit.
Ale s enginy jako takovými ti neporadím
I u (3D) strategie tě vyjde použití UDK/CryEngine líp, než to psát od nuly, co se týče času.
Prepisovanie enginu je mozne len ak mas licenciu na zdrojovy kod (tyka sa to aj inych komercnych enginov) ktora je vecsinou velmi draha a zaroven musis podpisat urcite zmluvy kde sa zaviazes ze ho nedas nikomu inemu. Dost oblubeny je Unity engin hlavne preto lebo oproti Unreal/Cry enginu ma velmi dobre licencne podmienky a je relativne lacny. Ak je tvojim cielom pochopit ako pracuju herne enginy tak si vyber radsej daky open source akon napr ID tech...
Já právě vůbec nemám ponětí, jak by jsem měl začít. Vůbec nevím, co musím umět a vůbec nevím co musím znát.
Ak je tvojim cielom vytvorit hru a nechces sa moc zaoberat hernymi enginmi tak sa pouzi daky hotovy engin ako Unreal/Cry engin, Unity, id tech a mnozstvo inych. Ak chces vytvorit free hru tak siahni kludne aj po UDK, ak komercnu tak radsej Unity. Ak chces vediet ako funguje herne enginy tak zacni s OpenGL/Direct3D a vytvor si vlastny engin(pripadne sa znaz pochopit ako funguju uz existujuce open source enginy).
S Javou vůbec nemám v plánu pracovat Takže se mám teďka podívat
na C++ a zkusit napsat nějáký engine sám ? ... není to trochu unreal ?
Klidně unity.. Dělat v něm FPS může být příjemné-a můžeš se ptát komunity když ti něco nepůjde.. a vlastní engine asi ne(ptáš se jaký používat takže moc neumíš)
Že bys sám napsal použitelný engine v C++ je hodně nereálné
Protože to co bude psát v C# nebo Javě psát den, bude psát v C++ týden (nemlaťte mě, byl to příklad). Bude se muset starat o další věci jako je třeba správa paměti.
Přesně jak říkám.
A u toho Unity. Strašně se mi tu nelíbí jedna věc. A to ta, že tu není nějáká Main metoda. Prostě ... Nevím ale zatím co jsem s Unity dělal, tak jsem se dozvěděl jenom to, že určité scripty se dají dávat jenom na game objecty ... Což mi trochu vadí, protože kdyby jsem chtěl udělat např. že po 10 sekundách hraní se něco stane, tak nevím, kam by jsem ten script měl vložit. A kdyby jsem si vytvořil game object, který by byl někde mimo a na ten by jsem ten script dal, tak by to za chvilku bylo jako minové pole a nebylo by to vůbec přehledné.
Tak tak.. C++ je jen pro velmi specifické účely a většinou pro velké teamy a hry(např. crysis)
V C# bude mat podobne problemy. Bude sa musiet vyhybat vecsine alokaciam aby mu nepsutali GC a vytvarat object pooly na recyklaciu ojektov z toho isteho dovodu...
Já neříkám že tam nebudou podobné problémy, ale předchází se jim a řeší se daleko jednodušeji a snáze. A výkon u menších her tolik řešit nemusíš, znát o je až u velkých her.
// Ten výkon jsem psal zbytečně, spojil jsem si vaše dva komentáře, tak
je to trochu mimo
Zobrazeno 21 zpráv z 21.