Diskuze: 3ds Max - error při spuštění

Člen

Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Otázka je, jak jsi si mohl něco koupit a nepřevzít si licenci Otázka druhá, opravdu jsi si ten
program koupil?
3Ds max 5 je zastaralý, pokiaľ si študent máš nové verzie Maxu zadarmo a ak ho nechceš, máš možnosť freeware proťajšok - Blender.
a)ano,koupil jsem ho(dal jsem kamarádovi 200,- na ruku a on mi dal "krabicovou verzi" a uvnitř byl papírek s sériovím číslem a cd-keyem,pak jsem klikl na ACTIVATE a verzi jsem si aktivoval)
b)BLENDER ?? to mi zní přívětivě,opravdu je free ??
ta ukázka byla úžasná ,myslím že se kouknu na nějáký tutorial a jestli to není nějak
zvlášť složité tak bych ho asi vzal
Bohužel, žádný z 3d grafických systémů není právě jednoduchý. Umí
toho hodně, ale cena za to je vysoká. Připrav se, že se v tom budeš
alespoň rok plácat
Ale pokud chceš začít, udělám sám sobě reklamu
http://www.itnetwork.cz/…nim-spusteni
Snad ti to pomůže.
Zalezi to hlavne na tom, ako hlboko si ochotny sa 3Dcku venovat, pripadne ako dlho ta to bude bavit. Ak si to chces len skusit oukej Blender je tvoj. Tiez som s nim zacinal, ale neskor som presiel na 3ds max. Urcite by som skor doporucil programy ako 3ds max, Maya, XSI, Modo,... s cim najdes v buducnosti ovela sirsie uplatnenie na trhu. Tak ci onak modelovacie techniky su dost podobne v poly modelingovych softoch a ked sa naucis jeden, urcite sa lahsie presunies aj na iny soft podla potreby.
My jsme je na střední měli zdarma ke studijním účelům. Konkrétně celé portfolio Autodesku.
A po škole co?
Přiznám se, že tohle doporučování komerčních produktů nemám rád.
V tomhle konkrétním případě i proto, že jsem viděl případ člověka,
který, byť si koupil licenci k Maya nakonec stejně dělal v Blenderu. A
takové přechody nejsou výjimka, pravda stejně jako přechody na opačnou
stranu
Nicméně ber to tak. Skončíš se školou a chceš podnikat na volné noze, jako freelancer. Když budeš mít Blender, nemáš problém.
Obecně ale nevidím důvod, proč dělat reklamu komerčním produktům, když Blender je hodně vyspělý systém.
Protože komerční systémy zpravidla nabízí něco navíc a není v nich rozdíl jenom cenový. Nevím jak Blender a Max, ale třeba Gimp a Photoshop mají mezi sebou sakra mezeru.
http://www.autodesk.com/…software/all tu jsou free verze pro studenty. Myslím že tam stačí se zaregistrovat a už můžeš stahovat(bez žádného dokladu o tom že jsi student)
PS: Začínal jsem v Maye, pak k tomu připojil Moxon Cinema 4D (přechod bez žádných problému) jelikož je propojený s Adobe After Effects, zkoušel jsem i Blender jelikož ho máme ve škole, a do teď nevím jak se s ním pracuje. Vše odevzdávám vyrendrovane z Cinemy nebo Mayi.
Ako spominal Jiri, komercne programy maju velku radu vyhod. Tym nechcem povedat, ze by bol Blender zly, to nie, za posledne roky sa dost vypracoval a urcite nasiel svoje miesto vo svete grafiky. Avsak nie je bezne aby sa v profesionalnych grafickych studiach (ci uz hernych alebo reklamnych) Blender pouzival, koli jeho nedostatkom (vo vacsine pripadov u nas na Slovensku a Cesku to su 3ds max alebo Maya). Skor ci neskor clovek, ktory sa dlhodobo venuje 3d grafike zisti, ze bez dalsich komercnych programov (ZBrush, Photoshop, Renderery a podobne) uz mu to dalej nestaci a bude musiet po nich siahnut.
Klidně se nauč Blender, umí v podstatě všechno, co jeho komerční alternativy, rozhodně se s ním neztratíš a přejít pak můžeš kdykoliv, nejdůležitější je znát ty postupy, jak se jmenuje ten konkrétní tool v jiném programu už si pak můžeš kdykoliv vygooglit, podobně, jako když třeba programuješ v Javě a přejdeš na C#.
Používá se běžně i v komerční sféře a není výjimkou, že
někteří grafici preferují pro modelování použití Blenderu, pak sáhnou
po 3DS MAX třeba na texturování a animace udělají v Maye...
Každý z těch programů má své pro a proti a je silnější v jiných aspektech.
S tím souhlasím Taky
jsem si Blender po škole oblíbil. Hlavně po tom, co do něj přidali herní
engine
Myslím si, že i v profi sféře Tě nechají pracovat s Blenderem a
překvapivě i velký počet nezávislých studií dělají animáky pomocí
tohoto free nástroje. A kvalitou se rozhodně neliší od projektů ve velkých
komerčních programech.
Nakonec stejně nebude nováčka brzdit to, jestli použije "pouze" Blender, ale jeho píle a talent. Dělat 3D modelování taky není pro každého.
ten minus je prehmat chtel jsem dat plus to ten mobil. takze se
omlouvam.
Zobrazeno 18 zpráv z 18.