Diskuze: Pozice browserových her
Honza Bittner:2.10.2015 17:14
Hry jako divoké kmeny odeznívají hlavně proto, že jejich vývojáři ve snaze namastit si kapsy penězi nabízí za peníze obsah, kterým drasticky znevýhodní neplatící hráče. Dalším faktorem je velký časový náklad, který hráč musí do hry vložit, aby ho jednoduše někdo nezabral.
Hry jako WoT, WT, ale i CS:S/GO, Battlefield... staví na úplně něčem jiném, a to sice na momentální hře, která má omezenou trvanlivost a jediné co ti zůstává jsou nějaké ty XP. Hráč není nijak penalizován, když jde hrát jen jednou týdně atp. Tento typ her se zaměřuje na krátkodobý pocit velké "euforie", což je pro hráče daleko lepší, než menší euforie po 2 letech hraní, kdy zaberu 2. vesničku...
Vem si například nedávný hit Agar.io, který běží v browseru. Je to hra založená na momentální hře, resp. "mapě". Nemusíš tam chodit každý den, nic tě neomezuje. Prostě hraješ a snažíš se být v daný moment nejlepší.
Jozef:2.10.2015 18:55
Ako písal Honza, je to podľa mňa hlavne o tom pridanom obsahu, ktorý sa dá dokúpiť. Skúsený hráči strácajú výhody, ktoré vyplynuli z rokov hrania, na úkor nováčikov s veľkým obnosom peňazí. A keď vidíš ako niekto, kto to hrá prvý krát, rastie bodovo niekoľkonásobne rýchlejšie ako ostatní, len preto, že do toho dal len v prvom mesiaci hrania rádovo stovky eur, tak ťa to od hrania odradí. A takmer každou väčšou aktualizáciou sa pridáva nový spoplatnený ,či inak zjednodušujúci hru nováčikom, obsah. A kedže do takejto hry je treba investovať veľmi veľa času, tak keď toto všetko vidíš a vnímaš, moc sa ti v hre pokračovať nechce.
Numero:2.10.2015 20:42
Systémy P2W jsou všude, ty najdeme jak v hrách browserových tak v hrách toho typu WoT, WT, kde si myslím, že to udělá taky poměrně slušné hranice mezi novým platícím hráčem a zkušeným. Viz příklad 1) A ano máš pravdu zvýhodnění platících hráčů je někde obrovské. Ovšem i ti hráči co "dotujou" se dají porazit, stačí jenom myslet a nebát se. To už zas takový poměr moc není (platící x snažící)
A zase časová náročnost není zas tak velká, teda u her, kde se něco staví / čeká se na něco, tady si můžeš třeba odejít pryč a vrátit se za pár hodin to udělat nebo né? Což mi přijde pomalu lepší jak nějaké RPGčko, které zapneš večer a jedeš mise dokud neodpadneš. A nebo nějaké MMOčko prostě taky je mise a prostě jedeš dokuď to neuděláš a nebo dokud nebudeš nejlepší. Zatím co prostě tu browserovku si takzvaně "naklikáš" a můžeš jít pryč.
Pak je tu ten pocit euforie. Ano když vyhraješ nějakou hru, tak je to ta krátkodobá vysoká euforie, ale co když máš den kdy se ti nedaří vyhrát? To mě vždy dokáže mnohem víc vytočit, než když dostanu po dvou měsících v nějaké hře "na zadek". Ale zase pro změnu vem si, že třeba 2 měsíce dřeš, pak se spojíš s někým stejně silným jako si ty a porazíte toho nejsilnějšího co platil. A řekni, že ty se na něj sice ano připravuješ 2 měsíce a je to dřina, ale ta vítězná eufórie ti pak vydrží na delší dobu. Zatím co ve WoT, CS,... zapneš další bitvu a doufáš, že nebudeš ten co je v horším tým. Já si třeba nepamatuji poslední hru, co jsem vyhrál, ale pro změnu si pamatuji hru, kde jsme zničili ty co platili.
Plus nejsou browserovky lepší na budování party třeba? Na budování komunity celkově? Než prostě CSko...
Příklad:
- Nováček tě bouchne prémiovou municí a hotovo, sice můžeš mít lepší skill, ale když tě bouchne s výrazně lepším náčiním.
Numero:2.10.2015 20:47
Ale zase nemůžeš říct, že zvýhodnění platících hráčů dává ty co hrají dlouhé roky do nějaké nevýhody. Však je to jejich systém hry. A oni ho hrajou víc. Předci co jim udělá člověk, který to hraje měsíc, když nemá potřebný "skill" když tu hru nezná tak dobře jako oni, kteří si mohou dovolit jet víc nadoraz. Plus zkušený hráč má víc přátel a "spolubojovníků", takže už může vymyslet jak toho platícího porazit ne?
A ano máš pravdu s tím, že když vidíš člověka co rychle roste tak tě to štve a ještě když si řekneš a víš že platí, ale zase pak je tady i motivace a vidina té eufórie výhry, že ho porazíš nebo ne? A ano sice se zapotíš, protože některé ty hry bývají náročné, ale když se dobře domluvíš a vymyslíš jak na to. Tak ti to ani tak moc času nezabere ne?
Numero:2.10.2015 20:54
Nějak mi to nešlo editovat a koukám, že jsem na ten Agrar úplně zapomenul. To je krásný případ hry, kde nemusíš platit a můžeš hrát a když se to podaří tak je tam zasloužená eoufórie, ale kde je ta komunita té hry? Jo víš o co jde, předci jenom browserovky jsou mimo hry, také nějakým spojením mezi lidmi. Předci jenom navážeš přátelství a kontakty, ale u Agraru nic, nebo tak to vidím já. Ale já jej spíš považuji, jako flashovku? Nebo jak to nazvat prostě takovou hrou, kde ti to nic nedá prostě jenom si zablbneš a pak to křížkem vyklikneš.
Ale ano potvrzuje to pravidlo, že v jednoduchosti je síla žádné P2W nebo login a tak, prostě jenom se odreaguješ a nic víc, ale ta komunita
Honza Bittner:2.10.2015 21:12
Oni totiž lidé (obecně) nechtějí nic, u čeho by museli nějak extra přemýšlet, vymýšlet strategie a taktiky atp. Lidé chtějí něco hloupého.
To si také můžeš všimnout na tom, jak se przní jazyk při komunikaci psané i hovorové.
Každopádně Divoké kmeny ani Travian či něco podobného nikdy nemělo tak dobrý systém, aby se daly nějaké pořádné strategie opravdu realizovat. Vždy to bylo spíš jen o tom pocitu, spíš taková pseudo-strategie. Ve skutečnosti jsi totiž byl vždy jeden na jednoho.
Koukni se na dnešní děti a zeptej se sám sebe, chtějí něco, u čeho musí přemýšlet? Pravděpodobně ne. Proto jsou také "strašně úspěšné" ty různé dementní virální nesmysly, které nemají žádný reálný význam pro život a všechno je to technicky spam, ale pro spoustu lidí to je něco velmi důležitého.
Zpět ke hrám. Kvůli tomu, že děti samotné přemýšlení "bolí" a pokud je k tomu nevedou rodiče (koupí hru, ale nějakou, kde se musí přemýšlet atp.), proč by to sami vyhledávali? Však hrát nějakou FPS je zábava a můžu v tom být dobrý i když nepřemýšlím. Je to v podstatě takový malý ráj...
Numero:2.10.2015 21:39
Ale řekni mi jaký má smysl jít si "vystřílet hlavu"? Pro mě je to naprosto bezmyšlenkovité běhání na mapě a střílení úplně o ničem. Nezabíjí to kreativní myšlení?
Ano to je věc, která se k tomu váže ty hry, kde jdeš z mise do mise / bitvy do bitvy ti nic nedají v těch browserovkách aspoň nějak komunikuješ
Ano sic se nejedná o nějaký speciální systém, ale vymyslet se toho dá hodně. Ano nabuzuje to pocit, že něco děláš něco vymýšlíš a ve výsledku je to stejně, jako kdyby si šel 1w1 mechanicky to tak vyjde, ale pocitově máš kolem sebe lidi a spolu s nimi bojuješ a to ti dodává tu "sílu / odvahu" jít do toho a pořádně si to užít. Tahat za jeden provaz a něco dokázat?
To je další věc děti by měli trávit víc času v přírodě a tak, ale to je názor už tolika lidí, že je zbytečné o tom polemizovat.
Ano ráj to je dokud člověk ví, kde je meze. Vem si pak do toho člověk spadne a je to jen bezhlavé střílení a nic víc. A přál bych ti někdy mít čest s autistou, který do toho spadl... To už mi přijde lepší posadit člověka k nějaké hře, kde musí myslet co a jak, ale zase jak říkáš ty ten pocit rychlé eufórie je hledanější. Ale stejně tak můžeš hrát bezhlavě i tu browserovku, když se najde jeden člověk co to vše vymyslí
Michal Žůrek - misaz:2.10.2015 21:40
ale podmínkou hry není že by musela mít komunitu....
Jozef:2.10.2015 22:40
Ono to ale už došlo do štádia, kedy to skúsených hráčov čo do toho nedávajú prachy do nevýhody dostalo. Zoberme príklad z DK - je hráč, ktorý za mesiac vystaval jednu dedinu na 9000, jednu na 6000 a obsadil ešte aj ďalšie dve iné - pritom normálny hráči bez PB majú 4000 bodov, on má cez 20 000. Má 4 dediny, 4-krát viac možností stavať armádu - a to sú výhody, ktoré nijakým spôsobom neprebiješ.
Jozef:2.10.2015 22:42
S tým, že vždy si skončil 1vs1 nesúhlasím. Ak to hráš s niekym známym, respektíve s nejakou partiou čo sa poznáte, nikdy to nebude 1vs1 a v neskoršej fáze hry sú stratégie a plánovanie veľmi dôležitým prvkom hry.
Vážně tu lidi brečí, že v FTP hře jsou P2W věci? A že lidi, kteří zaplatí mají výhodu? Vždyť právě díky nim ta hra vůbec může běžet...
Neaktivní uživatel:2.10.2015 22:56
Napsal jsi to hezky, ale trošku nesouhlasím.
Ono ty tzv. střílečky nejsou tak úplně o ničem. Kdysi jsem hrál tyto hry - tím myslím turnaje a podobně - a když už to opravdu hraješ "závodně" tak musíš také logicky tu hru vnímat. Koukat po stěnách, jestli tam není stopa po střele a podle toho rozeznat odkud střela šla. Poslouchat kroky ostatních a poznat kde se nachází nepřítel, musíš přemýšlet jako nepřítel a tvořit strategie, které ho zmatou.
Jinak já sám si radši zahraji hru o přemýšlení než bezvýznamé skákačky.
Numero:2.10.2015 23:01
No většinou browserové hry nějakou tu komunitu mají , jinak to to taky tak vypadá Nebo né? Máš tam kontakty mezi lidma a proto to není normální "flashovka"
Numero:2.10.2015 23:06
To sice ano ten hráč má sice větší body a víc armády, ale kdo ti brání, aby si se proti němu spojil s kamarády, jak píšeš v dalším příspěvku. A ono už jít 5w1 třeba je trošku jiná liga. A o tom to je spojit se a hrát, takže to že jsou někde P2W věci, které pomáhají nováčkům bude jeden z činitelů problému proč tyto hry začínají upadat, ale podle mě to nebude hlavní příčina. Protože stále se proti P2W dá hrát
A zase ještě jedna tvoje reakce píšeš tam o "závodním" hraním / programingu, ale ruku na srdce kdo takto hraje? Kdo se dostane na takovou úroveň, že hraje a musí si todle vše hlídat? To je prostě pár tisíců hráčů z těch miliónů co utíkají od browserovek...
Numero:2.10.2015 23:11
Promiň trošku jsem to zvrtal. Narval jsem to do jiného příspěvku
A zase ještě jedna tvoje reakce píšeš tam o "závodním" hraním / programingu, ale ruku na srdce kdo takto hraje? Kdo se dostane na takovou úroveň, že hraje a musí si todle vše hlídat? To je prostě pár tisíců hráčů z těch statisíců (obrazně) co utíkají od browserovek...
Už to nešlo editovat
Neaktivní uživatel:2.10.2015 23:12
Já jsem to "závodně" možná napsal špatně, šlo mi o to, že dříve jsme se domluvili a dali třeba 5on5.
Zde šlo o strategii, taktiku a logické přemýšlení i když to bylo jen tak pro zábavu.
Browser hry jsou super v tom, že jsou strašně jednoduché na technické požadavky. Nepotřebují (obvykle) nějaký nadupaný stroj, stačí jen připojení k netu. Navíc se to v dnešní době dá hrát na mobilech a podobných zařízeních - tzn. ve škole, v práci atd. (ne že by to bylo v obecném měřítku dobré, ale pro hru jako takovou samozřejmě jo).
Systém pay to win bohužel dneska funguje víc než dříve. Je potřeba zvolit kompromis mezi tím, že někdo do hry na začátku vloží 5000 korun nebo (třeba i několikaleté) zkušenosti se hrou bez peněz. Tito hráči by na stejné pozici (dejme tomu v nějaké RPG hře úrovni) měli být v podstatě vyrovnaní, nebo ten se zkušenostmi lepší.
Co se složitosti týká, tak opět obvykle platí, že čím hloupější, tím víc se hraje. Má to dva důvody:
- lidem se nechce přemýšlet, když to hrají jen tak pro zábavu třeba po práci - prostě se jim po celodenní práci nechce.
- lidé jsou hloupí a prostě je nebaví přemýšlet, je to pro ně moc složitý.
Znamená to, že hra nemůže být moc složitá, jinak si najde jen malé
procento hráčů => nedokáže vydělat peníze => nedokáže se udržet
v provozu => zanedlouho skončí.
Myslím si, že nejlepší způsob je udělat tu hru tak, aby se na tom
částečně vyblbly obě hrací skupiny. Pro příklad, když budu mít bojovou
browser hru (hráč si kupuje itemy, cvičí, bojuje s příšerami pro zisk
zlata atd)., udělám tam:
- snadno porazitelné příšery pro hráče, co nechtějí přemýšlet a jen tak si klikat a vydělávat zlato
- obtížně porazitelné příšery pro hráče, které naopak vymýšlení strategií a taktik baví. Odměna z těchto příšer je pak pochopitelně větší, aby to mělo pro hráče nějakou motivaci (třeba zisk magického itemu, který jinak získat nejde).
Neaktivní uživatel:2.10.2015 23:54
Jsou hry, které fungují i bez modelu pay to win. Např. DotA2, kterou sice nehraju, ale pokud vím, tak se platí jen za kosmetický doplňky
Je to hlavně o době. Teď každý hráč vyžaduje ve hře nějakou lepší grafiku, doby kdy byl hlavní obsah jsou asi pryč. Přitom s WebGL jdou už dělat opravdová kouzla. U Divokých kmenů je to složité. Dobu jsem tu komunitu sledoval. Jedna půlka si stěžuje na možnosti kupování zásadních vylepšení vůči neplatícím hráčům. Druhá na podporu.
Honza Bittner:3.10.2015 9:41
1v1 u DK a podobných jsem zamýšlel pro souboje. Protože vždy jeden útočí a jeden brání. Nic jiného, pokud tedy nepočítáme podpory.
To samozřejmě ze strategie dělá spíš pseudo-strategii, jelikož v reálu by se spojilo třeba 10 armád, aby obsadili jedno město etc. Mít reálnější strategický systém, a odbourat zbytečnosti, vytvořil bys téměř perfektní strategickou browserovku.
Honza Bittner:3.10.2015 9:46
Netvrdím, že ve střílečkách se nedá rozvíjet trochu strategie, taktiky či reflexů, ale nic nemění fakt, že to spíše skončí u "kdo se jak a kam trefí dříve". Na opravdu strategickou střílečku, kde "nezáleží na jednotlivcích", to prostě nemá. Viděl jsem např. hru Heroes and Generals, nebo tak nějak, kde by tento systém měl +- být, což dodá hře opravdovou nutnost staregie a schopnosti jednotlivců ji plnit.
Numero:3.10.2015 17:09
Jak píšeš je suprové, že ty browserovky se dají hrát v podstatě odkudkoliv bez toho aniž by si potřeboval nějaké speciální děla. A myslím si, že je to i pro vývojáře příjemnější vytvářet responsiviní hru X mobilní aplikace, aby hra fungovala. A v tom je to kouzlo nebo ne?
A musím říct, že je to dost zajímavý názor. Čím blbější hra = větší úspěch, já jsem zprvu nechápal hry jako SF a spol, ale speciálně ty jsou postaveny na tom příkladu jak říkáš.
Ovšem jak tu píšeš, že hra bez hráčů si na sebe nemůže vydělat. Tady si dovoluji dost oponovat malá hra = malý server = malé náklady na údržbu??? Nebo se snad pletu? Ano, když hra nezaujme tak bude mít málo hráčů, ale i to znamená že může žít. Předci Do hry se mohou dát předci nějaké "grafické vylepšení", které ti v podstatě nic lepšího nedají, jenom ti hru vizuálně "zlepší"
Ale ano myšlenka vytvořit "dvě části" - jedna pro chytré a druhá pro hloupější je dost dobrá.
Numero:3.10.2015 17:13
No doufám, že doba, kdy se na obsah nehraje nevymizela. Já si třeba myslím, že grafika není podstatná. Pro mě je teda vždy důležitější příběh a podobné věci, když se na něco dívám. Hra s hloupým příběhem a grafikou mě teda odradí rychleji než hra s dobrým příběhem a grafikou na bodu mrazu...
Ale ano každý jsme jiný A ano pak jsou tu problémy, kdy si komunita bojuje v podstatě s větrnými mlýny (provozovatelem) - to mi přijde úplně zbytečné. Protože vždy to skončí stejně: Ban - IP ban a šáteček
Martin Konečný (pavelco1998):3.10.2015 17:50
malá hra = malý server = malé náklady na údržbu
To je sice pravda, ale když budeš vlastnit hru za účelem zisku, prachy na
údržbu nestačí - hráči ti musí zaplatit všechny náklady na hru a
ještě tě uživit A v tom
je právě ten problém, kdy tu hru hraje málo hráčů, protože je v obecném
měřítku složitá.
A myslím si, že málokdo ti bude platit za to, aby jsi měl nějaké grafické
vylepšení. Zvlášť pokud to jsou blbosti jako obyčejné obrázky, které
jde přes addon prohlížeče udělat úplně zdarma
Taky jednu browser RPG hru dělám, tak mě napadlo spojit tyto dvě věci dohromady (jednoduchá a složitější), aby si tam každý našel svůj styl hry.
A taky je bohužel pravda, že dnešní hráči dají hodně i na tu grafiku.
Hlavně musí zaujmout úvodní stránka, aby to hráče přinutilo si ten
účet udělat. Hra jako taková může být fakt dobrá, ale když bude mít
špatnou grafiku, přijdeš o spoustu klientů ještě před tím, než si tu
hru vůbec vyzkouší.
Všimni si, že browser hry mají obvykle super grafickou úvodní stránku a ta
herní už není nic moc. To je právě proto, aby sis řekl "to vypadá hustě,
to musim zkusit". Na tom se prostě chytaj lidi
Numero:3.10.2015 18:22
Líbí se mi jak uvažuješ
malá hra = malý server = malé náklady na údržbu
Ano problém je v tom, že ti to nezaplatí, ale řekni mi kolik znáš
Čechů co na tom zatím vydělali? *Respektive dostali se do fáze, kdy jim to
začalo dávat tolik peněz, aby je to uživilo. Hele hra může být složitá, ale
když ti nabídne ten zážitek - ten obsah tak si myslím, že si své hráče
najde viz Stargate hry - ty se
drží docela dobře - zatím...
Já si zase naopak myslím, že lidi ti zaplatí za každou kravinu v tomto
směru, stačí jim to dobře podat a ano nebavíme se jenom o obrázcích. Třeba se můžou uživatelovi
udělat lepší přehledy, nějaká ta herní kalkulačka a tak - stále ho to
nezvýhodní, protože mu to v "podstatě nic nedá", možnost mít nějaký
speciální skin. Skin pro mobily atd....
Tak pojďme se zkusit zaměřit na todle téma, protože jak si to nakousl se mi líbí. Vem si, že ten hráč co u toho myslí (jedu dle toho co si psal) získává nějaké magické / lepší předměty. Získá lepší předmět a pak si toho "lenocha" co si to vše nakliká na té lehké úrovni lehčejč porazí. Tady se opět zvedne vlna nevole, že to je nepřijatelné / budou se proti tomu hráči ohrazovat. Nebo se pletu? Pak vznikne opět to, že ten horší hráč (zákazník) si řekne co bych u toho myslel. Konec. A sekne s tím a přejde na nějakou jinou hru. To mi malinko připomíná systém P2W - ano sice si to nezaplatil, ale vyhrál, ale kdo to pochopí?
Ano máš pravdu úvodní stránka dělá hodně. Koukni třeba na takový ikariam a ta hra no... Škoda slov. Ale zase hele proč by měla grafika úvodní stránky dávat něco "víc" já si myslím že je mnohem lepší tam dát normální skin, jako je ve hře / podobný aby člověk veděl do čeho jde. Ovšem mohl bych zde dát případ z české scény, kde to takto funguje, ale to by se bralo jako reklama.
Zase co je lepší? Mít hráče který bude natěšen na nějaký super vizuální požitek - z úvodní stránky a pak bude zklamán? Nebo hráče co si řekne no grafika není nejlepší, ale vím s čim mohu počítat a mě se to i líbí a jde do hry? Ano v případě zklamání / nenaplnění očekávaní to dopadne tak, že máš ve hře mrtvý login... Podle mě na chytání lidí jsou stejně lepší reference / doporučení než úvodní stránka
Martin Konečný (pavelco1998):3.10.2015 20:27
Souhlasím s tím, že české hry se snad neuchytily na trhu, naopak třeba
ty německé válí
Taky souhlasím s tím, že třeba za lepší přehledy, kalkulátory atd. by
hráči zaplatit mohli. Na druhou stranu je zde pořád problém, že různé
kalkulátory apod. se dají udělat i externě (tzn. že nějaký nadšenec
udělá web stránku, kde tyto výpočty budou atd.), pak to pro hru trochu
ztrácí smysl, když v podstatě to samé mohou mít hráči zdarma (sám jsem
takovou stránku kdysi udělal).
Pokud ale chce hra vydělat a uživit vývojáře, musí se vymyslet něco, co
hráče opravdu přiměje tu placenou SMS poslat - což právě obvykle bývají
věci, co zlepší bojové schopnosti postavičky, zkrátí nějaké čekací
doby atd. Dneska jsou čekací doby úmyslně dost dlouhé, aby to čekání
prostě hráč nevydržel a tu korunu do toho poslal je to jen takový marketingový
tah.
Co se týká toho, že hráč, co třeba přemýšlí, hraje pomalu na
úrovně a snaží se na co nejméně zkušenostních bodů vydělat co nejvíc
peněz (a mít tak co nejlepší výcvik a itemy) - ze zkušeností takových
hráčů není tolik, aby to ty platící hráče odradilo.
Obvykle jsou ty hry stavěné tak, že když si zaplatíš nějaký prémium
účet, aby jsi šel i rychle nahoru s úrovní. Jeden z důvodů toho je i ten,
že se právě v krátkém čase vyhneš těm, co jedou pomalu a maj nabouchanou
postavu - prostě jsi třeba za týden o 10 levelů vyšší a on tě neporazí
proto, že ty máš lepší vybavení, které porazí i jeho lepší výcvik.
Proto tě takoví hráči naštvou, ale jen krátkodobě
Je ale samozřejmé, že se nikdy nezavděčíš všem, s tím se musí
počítat. Vždycky ti bude někdo nadávat, bude s něčím nespokojený atd.,
to eliminovat úplně nejde. Je proto potřeba se zaměřit na to, jaký
nejlepší kompromis zvolit, abys jako provozovatel vydělal co nejvíc, ale
zároveň abys tím neztratil moc klientů.
Občas se stává, že ze dne na den přijde ve hře update, kde se cena za
prémium účet zvedne třeba o 50 korun.
Všechny hráče to pochopitelně naštve, pár jich kvůli tomu skončí (nebo
přestane dál kupovat prémium), ale ti ostatní to prostě zkousnou a budou
platit dál. Pak záleží na tom, zda to dražší prémium dokáže vydělat
víc i přes to, že se ztratí pár klientů. To mi přijde jako jedno z
nejsložitějších témat vůbec
S tou úvodní stránkou - tam podle mě bude záležet na poměru lidí mezi
- úvodní stránka je hnus, jdu radši pryč a zkusim něco jinýho
- úvodní stránka vypadá hezky, tak to aspoň zkusím a uvidím, jestli mě to chytne
Pro mě jako provozovatele hry je lepší ta druhá možnost, protože u té je aspoň nějaká šance, že to hráč začne platit (když už se zaregistroval), přičemž v první možností jsem o zisk přišel 100%.
Numero:5.10.2015 20:58
Hele já si myslím, že by se dal postavit systém získávání peněz do hry na těcho "udělátkách", co si může kdo udělat a vytvořit, ale sám si říkal, že lidi jsou líní, takže kdo by se s tím dělal Podle mě by to šlo popřípadě nějaké speciální funkce jako rozesílání pošty více lidem a tak. Co ti v podstatě nic nedá, ale stále máš "bonus"
Ano a proto bývají hry, kde jsou dvě úrovně. Todle je zrovna vyřešený problém
Když úvodní stránka lže a klame tak o toho člověka přijdeš dřív nebo pozdeji tak i tak
Zobrazeno 28 zpráv z 28.