Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
GunSpawn:16.2.2014 8:25

Ahoj,
do našeho projektu už kromě grafika (http://www.itnetwork.cz/…2f7bfcdf1d64#…)
sháníme i programátora v Javě, aby to bylo vyrovnané. Opět pište na e-mail GunSpawn@seznam.cz. Náš projekt už má jméno Ultimus utrem (google přeloží jako poslední láhev). Je to, jak už jsem psal, příběh 40 letého Petra Kadlece z Čech, zatím nevíme přesně odkud, v období prohibice. Odhalí metanolovou kauzu, bude stíhán "mafiány", možná i policií. Uvažujeme, že konec nemusí být nutně dobrý. To je zatím vše, co vám můžu napsat. Těším se na vaše odpovědi.
S pozdravem GunSpawn.

Odpovědět  +1 16.2.2014 8:25
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 8:33
  1. co z toho
  2. na jak dlouho by to bylo
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 8:33
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 9:23

1.podíl ze zisku (zisk je po zdanění a bez 60%, které půjdou na další vývoj)
2. to se netrofám odhadnout, ale minimálně na půl roku

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 9:23
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Petr Nymsa:16.2.2014 10:31

Opět, pokud sháníte někoho dejte si alespoň tu práci, aby jste napsali co nejvice informací.

Např. bych uvítal jako potenciální zájemce (zájem nemám):
1)Co přesně člověk musí umět
2)Jaké jsou plány s vývojem

  1. Kdo vše na tom dělá (počet lidí) a co je vše hotovo

4)Co z toho budu mít
5)Jak je projekt zamýšlen apod.

Lidi, když už někoho sháníte, využíváte sítě pro inzerci, dejte si alespoň tu práci a napište to pěkně a seriózně

Editováno 16.2.2014 10:33
Nahoru Odpovědět  +2 16.2.2014 10:31
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
GunSpawn:16.2.2014 10:37

dobrá, musím to vylepšit

  1. ovládat Javu na úrovni pokročilý
  2. právě vymýšlíme základní vlastnosti hry a hlavní prvek hratelnosti, poté přejdem na tvorbu prvního prototypu
  3. 1 programátor, 1 grafik, 1 scénárista a 1 producent, chtěli by jsme přibrat jednoho grafika a jednoho programátora

4.jak jsem psal v minulém příspěvku + zkušenosti z vývojem
5. Jde převážně o získání zkušeností při tvorbě hry, a pokud možno, sehrání dobrý party lidí, kteří by mohli později založit softwarovou firmu

Editováno 16.2.2014 10:38
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 10:37
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 10:41

K čemu na Indie projektu potřebujete Producenta? Tohle mi přesně přijde jako typ projektu, kde jeden (samozřejmě ten nejdůležitější), vymyslí hru, zjistí, že v podstatě nic neumí, tak si sežene lidi co to za něj oddřou, on shrábne prachy za nulovou práci (vždyť je přece ten co to organizuje), a je vysmátej....

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 10:41
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 10:51

Já ho dělám, a jsem zárověň programátor. Beru to jako, že orgranizuju práci a prostředky. Navíc podíl, je u všech stejnej.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 10:51
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
GunSpawn:16.2.2014 10:55

Zapomněl jsem napsat, že jsem taky programátor, takže jsme vlastně 2.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 10:55
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Old Account:16.2.2014 11:16

Producent pri hre :D Hra neni kniha alebo film, kde producenta potrebujes, pri hre potrebujes znalosti, peniaze a reklamu.

Nahoru Odpovědět  +2 16.2.2014 11:16
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Old Account
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 11:17

A trpělivost. Hodně trpělivosti.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 11:17
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Old Account
GunSpawn:16.2.2014 11:19

Ale potřebuješ, jen si nemysli. Navíc hra má s filmem hodně společnýho.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 11:19
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 11:19

To hlavně.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:19
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 11:34

Producent na hru je potřeba... Ale až u milionových projektů... Ne u Indie projektu na kterém dělá 5-6 lidí...

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 11:34
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 11:44

Já to beru jako vedoucí projektu + producent, není potřeba, ale může pomoct

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:44
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:16.2.2014 11:46

Ani pri milionovych projektoch nie je potrebny producent, tam vsetko zariaduje studio, ktoru hru vydava.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 11:46
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
TomBen:16.2.2014 11:49

Ještě jsou volná místa šéfa inspekčního dohledu, velmistra přes všecko a vrchního nadkapitána. Až z toho bude firma, bude se volit prezident. Možná i víceprezident. :D

Nahoru Odpovědět  +8 16.2.2014 11:49
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Old Account
GunSpawn:16.2.2014 11:50

Kde mají producenta. Zeptejte se nějakého zkušeného herního vývojáře (z ČR např. Lukáš Macura, Dan Vávra, Pavel Dobrovský) a ten vám potvrdí, že producent je třeba i u projektů, které nejsou milionové.

Editováno 16.2.2014 11:51
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:50
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
GunSpawn:16.2.2014 11:52

:D To jo. Ale vrať me se k původnímu důvodu založení tohoto vlákna, měl by někdo zájem ?

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:52
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 11:53

Co je potřeba záleží jen na vás.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:53
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 11:57

Ano, a právě potřebujem programátora a grafika

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 11:57
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
hanpari:16.2.2014 12:30

Můžu se nesměle zeptat, nač budete potřebovat programátora v javě, když grafika jste hledali se znalostmi Unity? Opravdu by mne to zajímalo.

 
Nahoru Odpovědět  +3 16.2.2014 12:30
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hanpari
GunSpawn:16.2.2014 12:41

Protože budeme do Unity vkládat kód, a tam se dá, pokud si dobře pamatuju, psát jen v Javě a C++. Navíc máme už 2 programátory v Javě, tak aby v tom byl pořádek a ten kód se zbytečně nebil.

Nahoru Odpovědět  -1 16.2.2014 12:41
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
hanpari:16.2.2014 12:51

Pokud se bavíme o tomtéž Unity:

http://unity3d.com/

tak to podporuje 3 skriptovací jazyky:
1/ Javascript
2/ c#
3/ Boo

I když pravděpodobně je z velké části v c++ naprogramované, nevidím důvod hledat programátora jak v c++, tak v jave :)

Editováno 16.2.2014 12:52
 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 12:51
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Old Account:16.2.2014 12:53

Chcete programovat hru, ale ani neviete ake jazyky pouziva pre scriptovanie unity ? Hanba. Je to mimo ine C# a JS (UnityScript) a Boo.

Nahoru Odpovědět  +2 16.2.2014 12:53
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hanpari
GunSpawn:16.2.2014 12:53

tak to potom jo, to je chyba na mé straně

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 12:53
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
hanpari:16.2.2014 13:02

Nic si z toho nedělej, nadšení je často důležitější než znalosti. Pokud si dobře pamatuji, psal jsi, že jste dva programátoři. Můžu se zeptat, v čem programujete?

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:02
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hanpari
GunSpawn:16.2.2014 13:03

Oba v Javě

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:03
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
hanpari:16.2.2014 13:09

Super!

Teď, pokud chceš poradit, se podívej na tuhle stránku, stáhni si potřebné assets a dejte dohromady celý SpaceShooter v Unity krok za krokem.

http://unity3d.com/…pace-shooter

A až to budete mít, vrátil bych se k tomu shánění grafika a dalších pomocníků pro vlastní hru.

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:09
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hanpari
GunSpawn:16.2.2014 13:12

Dobrá díky, za radu. Vrhnem se na to. Aspoň mezi tím dohodneme všechny důležité věcy.

Editováno 16.2.2014 13:13
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 13:12
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
hanpari:16.2.2014 13:17

Tak dejte vědět, jak postupujete. Pokud byste potřebovali s něčím poradit, tak se ozvěte.

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:17
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na hanpari
GunSpawn:16.2.2014 13:19

Dík za pomoc, a neboj se, to my se určitě ozvem.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:19
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:21

Doporučuju vám se naučit C#, je Javě hodně podobné a je jednoduché.

Nahoru Odpovědět  -1 16.2.2014 13:21
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 13:25

Až budu umět Javu na 100%, tak se začnu učit nový programovací jazyk

Nahoru Odpovědět  -1 16.2.2014 13:25
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:27

Umět jazyk na sto procent je práce na celej život. Vždycky se najde něco, o čem nevíš.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 13:27
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Josef Kuchař (Pepa489):16.2.2014 13:31

vím že je to dost blbí dotaz, ale unity podporuje javu?

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:31
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Josef Kuchař (Pepa489):16.2.2014 13:31

EDIT: Double post

Editováno 16.2.2014 13:31
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:31
2x piš, jednou debuguj
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 13:32

Pro mě je 100% to, že dokážu si poradit v každé situaci.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:32
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:32

Už se tu pěknou chvíli řeší, že ne

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 13:32
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Josef Kuchař (Pepa489):16.2.2014 13:35

GunSpawn tedy programuje v C# nebo v Jave

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:35
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:35

Jestli tím myslíš obejít se bez dokumentace, tak je to alespoň na 3 životy.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:35
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:36

On umí jen javu, přečti si posledních asi 10 příspěvků.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:36
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:37
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 13:38

No to už vůbec ne, jde o to, abych si poradil s problémem, za použití všech možnejch prostředků.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:38
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Josef Kuchař (Pepa489):16.2.2014 13:38

Tak to s tím kódem bude si menší problém :D

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:38
2x piš, jednou debuguj
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
GunSpawn:16.2.2014 13:43

Co tím myslíš?

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:43
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 13:46

Že s tím Unity budete mít trochu potíže ;)

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:46
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 13:47

To asi jo, budem se muset s tím nějak poprat.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:47
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Benjibs:16.2.2014 13:53

Mal by si teda asi presedlať na iný engine, napr. http://jmonkeyengine.org/

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:53
1 + 1 = 2
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
GunSpawn:16.2.2014 13:59

Nevypadá špatně, podporuje, ale jen PC a Android a navíc je teprve v betě. Nechám si to projít hlavou, ale tohle měnění enginů není nikdy dobrý

Editováno 16.2.2014 13:59
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 13:59
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Benjibs:16.2.2014 14:02

Máš aj mnoho iných možností napr
http://env3d.org/
http://xith.org/
http://www.ardor3d.com/
http://www.lwjgl.org

Radšej vymeníš celý jazyk ako engine? :)

Editováno 16.2.2014 14:03
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 14:02
1 + 1 = 2
Avatar
Mojango
Neregistrovaný
Avatar
Mojango:16.2.2014 14:34

Doporučuji lwjgl( Ne jen proto, že je v něm Minecraft ;) )
Ja: Přesně-uč se Javu když ji umíš.
A od tématu: Převládají ,,programátoři'' v Unity nebo klasické programování?

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 14:34
Avatar
Odpovídá na Mojango
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 14:59

Co to je za otázku od tématu? Buď sem úplně mimo nebo nedává smysl... Mimochodem: GunSpawn pokud chceš pracovat v Unity na Javu zapomeň. JavaScript (UnityScript) nemá s Javou nic společného. Stejně tak C# (Mono). Z toho plyne že: Buď se naučíte C# (JavaScript nedoporučuju - později můžete narazit na problémy), nebo se na Unity rovnou vykašlete a najděte si nějaký Java engine. V C++ můžete v Unity programovat ale jen od verze PRO - 1,140 €. Já si tu radost s Unity Pro o vánocích udělal a musím říct že přinejmenším na výkonu her je to poznat opravdu brutálně.

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 14:59
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
GunSpawn:16.2.2014 15:00

To jsem neřekl, jenom že časté měnění enginů není dobré, prodiskutujem to dnes a uvidíme.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 15:00
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 15:01

Teď už to vím taky, a proto to dnes musíme s týmem vyřešit.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 15:01
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 15:08

Dobrý nápad ;) . Pokud ale máte oba zkušenosti s Javou neměl by pro vás být problém na C# v pohodě přejít. Jsou to podobné jazyky.

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 15:08
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Benjibs:16.2.2014 15:15

Tam už záleží, či to naozaj veľmi chcú/potrebujú/mu­sia mať v Unity a nie v ničom inom.
Ak nie, potom je blbosť prechádzať na iný jazyk, keď ten už obaja vedia.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 15:15
1 + 1 = 2
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 15:46

Blbost je jako ("relativní") začátečník přecházet na Engine, který neznám, jenom kvůli tomu, že umí jazyk který se už nějakou chvilku učím. Je snazší jen změnit jazyk (který je ještě k tomu podobný tomu co už umí), než se učit nějaké neznáme enginy, o kterých nikdo neví jak dlouho tu budou....

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 15:46
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Benjibs:16.2.2014 16:00

Máš pravdu v prípade, ak je naozaj začiatočník (nikde to nezmieňoval, pokial viem).
Každopádne ani u Unity nemáš 100% istotu, ako dlho tu bude.

Editováno 16.2.2014 16:01
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:00
1 + 1 = 2
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:04

Unity je hodně známé a čím dál víc využívané (Web, Android...)

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:04
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 16:04

Musíme to dnes vyřešit. Buď vyměníme engine nebo programovací jazyk

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:04
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 16:05

A hlavně podporuje spoustu platforem a má vřelý přístup k indie vývojářům + super komunita + tutoriály + asset store, tohle mál který engine nabídne

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 16:05
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:31

Hlavní je, že poskytli vybraným vývojářům Source Code (Vyšší verze Premium) čili, i kdyby jej Unity Technologies zavrhli (o čemž se dá dost dobře pochybovat), stále je tu komunita díky které může zůstat na nohou...

PS: Pokud zůstanete u Unity nebojte se mě ohledně čehokoli kontaktovat... Mám sice opravdu málo času ale vždycky rád pomohu...

Editováno 16.2.2014 16:34
 
Nahoru Odpovědět  +2 16.2.2014 16:31
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:33

Mimochodem Unity Technologies mají závaznou smlouvu se Sony a Microsoftem o softwarové a technické jistotě pro vývojáře minimálně po dobu 4 let od vydání Next-Gen konzolí. (Zdroj: Soukromé jednání s týmem Unity Tech.)

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:33
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:16.2.2014 16:39

To iste sa da povedat o prakticky kazdom open source engine. A podpora ? Naco ? Kazdy vyvojar, ktory si trufne na vyvoj hry, by mal uz byt dostatocne skuseny na to, aby vedel preluskat problemy sam, pripadne s pomocou kolegou.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:39
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 16:40

Právě proto se snažíme udržet u Unity, proto měním původní inzerát na C# programátora.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:40
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Old Account
GunSpawn:16.2.2014 16:54

To ano, ale já jako herní vývojář nemám žádné zkušensti, takže komunita přijde vhod.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:54
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:56

Na to založ nové vlákno a tohle nech uzavřít. A hlavně napiš všechno, co by mohlo někoho zajímat.

Nahoru Odpovědět  +2 16.2.2014 16:56
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:57

Ano dá, ale jinak by to asi vypadalo u Enginu s komunitou 100 lidí a jinak u Enginu s komunitou 100 000 lidí....
EDIT:// A věz, že podpora se hodí právě třeba v případě, že pracuješ na rozšíření enginu s kódem pohybujícím se v milionech řádků a ve stovkách ssouborů....

Editováno 16.2.2014 16:59
 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:57
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Old Account:16.2.2014 16:58

Prave preto si myslim, ze by bolo rozumne zvazit vyvoj hry, kedze herny vyvoj urcite nie je najlepsia volba pre to, ako sa naucit zaklady.

Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 16:58
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Old Account
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:59

Naopak, hra je úžasná motivace.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 16:59
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:01

Je to motivace, ale těžko se pak divit, že je dnes rozšířenější GameMaker než Unity/UDK/Cry­Engine. Lidi jsou líní. A začátečníci hlavně. Vidí stovky znaků nebo 50 ikonek... Co si asi vyberou?

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 17:01
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 17:03

Já třeba Unity :D

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 17:03
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na Old Account
Luboš Satik Běhounek:16.2.2014 17:04

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na hře se toho člověk naučí většinou nejvíc , samozřejmě to chce umět základy programování (nemusí to být nutně ani stejný jazyk) a ideálně mít ve vedení někoho, kdo má alespoň nějaké zkušenosti :)

Nahoru Odpovědět  +3 16.2.2014 17:04
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:04

Jako jeden z mála. Máš můj obdiv (v) .

Editováno 16.2.2014 17:04
 
Nahoru Odpovědět  +1 16.2.2014 17:04
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Satik Běhounek
GunSpawn:16.2.2014 17:10

Právě proto jdem do vytváření hry. Navíc naše nápady nejsou špatné, takže by z toho mohlo i něco být.

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 17:10
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 17:10
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:16.2.2014 17:17

Rozsirovat engine ? To najskor treba mat pristup k licencii, ktora zahrnuje zdrojove kody, a ta neni lacna (viem to z vlastnej skusenosti, nasa firma ma licencovany CryEngine), az potom je mozne rozsirovat skutocny engine, a v pripade, ze uz licenciu mate, predpokladam ze mate aj vyssie znalosti nez nejaky student strednej skoly. K tym riadkom, alebo suborom - v dobrej dokumentacii vzdy najdes, kde je aky kod, a co ma na starost, mimo to, stovky suborov niesu problem, a milion riadkov tiez nie je nic nezvladnutelne (opät hovorim z vlastnej skusenosti).

Nahoru Odpovědět 16.2.2014 17:17
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:40

Počty byli čistě teoretické... Samozřejmě je to mnohem víc... Mimochodem Source Code licencovaný mám (po extréééémně zdlouhavé domluvě s několika lidmi) jako studenskou licenci. Ovšem jako podmínka pro její získání bylo kupříkladu zakoupení Unity Pro (+-35 000) a Unity Mobile Export Pro (+-20000 {po opravdu velkééé slevě}) což je finanční rána ze které se budu pravděpodobně zotavovat ještě poměrně dlouho. A právě vzhledem k tomu, že Unity má Source code prakticky nedostupný mají dostupnou jen interní dokumentaci která je řekněme - no trošičku nepřehledná.

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2014 17:40
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 78 zpráv z 78.