Diskuze: Jak zachovat hru, kterou programuji, pro další generace
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Na zaciatok by si mohol poslat link na stiahnutie tej hry, aby sme to najprv ohodnotili, pretoze sa mi zda, ze ju precenujes
Ahoj, budu ignorovat 90% Tvého příspěvku a předpokládat, že máš pozoruhodně rozvinutý smysl pro humor a odpovím na skutečnou otázku tj. "Jak zálohovat větší programátorský projekt?". Odpověď je poměrně jednoduchá, použij verzovací systém, který Ti kromě možnosti pravidelné zálohy nabízí i spoustu dalších funkcí. Osobně bych doporučil použít systém Git a tím se dostáváme ke konkrétním službám jako https://github.com/, https://bitbucket.org/ nebo https://about.gitlab.com/, které v souvislostí s tímto systémem můžeš využít. A pokud o něm slyším poprvé a chceš se s ním naučit pracovat, můžeš využít místní tutoriál - http://www.itnetwork.cz/software/git.
Až hru dokončím do podoby, kdy bude mít všechny funkce implementované, otestované a fungující a až hra bude běhat na platformě pc, provedu úpravu hry, aby fungovala i na Androidu, používám JavaFX, pro Android existuje knihovna Gluon, díky které lze používat JavaFX na Androidu, potom má hra bude fungovat i na Androidu a já ji dám za nějakou cenu do obchodu Google Play, ale to, až uznám, že už je má hra perfektní a nelze ji ještě nějak významně vylepšit
Má ta hra aspoň jméno?
A říká ti něco pojem beta testování? Chci říct, vypouštět produkt bez jediný zpětný vazby, bez reflexe a rovnou na ostro do storu, to není to co je ideální přístup.
Takže je možné to, že bych hru uvolnil pro beta testování s tím, že by tato beta verze byla funkční pouze po dobu beta testování a po skončení beta testování by ji hráči už nemohli spustit a museli by si koupit plnou verzi? A co demoverze funkční pouze 30 minut, je to technologicky možné na Androidu? Děkuji.
Pokud jsi tak skvělý programátor, nechápu, kde vidíš překážku, to bys měl zvládnout levou zadní. Všechno jmenované.
Proč by na Androidu nešlo při prvním spuštění poslat serveru identifikaci uživatele a čas aktivace licence a při každém dalším spuštění požadovat internet pro potvrzení, že je demo stále legálně aktivované/licencované? Že bude demo požadovat internet vůbec nevadí, i kdyby hra sama ho nepotřebovala, dema jsou od toho, abys získal feedback, takže můžeš nasadit nějakou trackovací funkci (v tvém případě rozhodně Třídu), která ti bude analyzovat chování hráče. Prostoru pro vlastní nápady je tady dost i ohledně zabezpečení dema proti "vylepšení" na plnou verzi ... ale nezapomeň na fakt, že dokonale zabezpečit nic nejde. A už vůbec ne v Javě.
myslím, že vím přesně kdo
jsi minule jsi tu zakládal
ten fake topic, jaký si chudáček skvělý programátor, ale nikdo tě
nechce:D Teď se nebudu vyjadřovat k "problematice", protože tu žádná
není, ale nedá mi to a musím ti to napsat
Tobě už není pomoci, jen ti poradím jednu dost podstatnou věc Ať už je ta tvoje hra jaká
chce, pro tvé vlastní dobro ji na trh nedávej ty. Domluv se s někým, kdo
umí trošku normálně komunikovat Ty tvoje příspěvky stojí za to Je děs v jednom textu použít
třeba 3x stejné slovo nebo jemu podobné. Ty to dokážeš v jedné
jednoduché větě:D Doopravdy pro tvé vlastní dobro ty sám nic nedistribuuj
Zobrazeno 10 zpráv z 10.