Diskuze: JavaFX EventHandlery
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No to je logické, že ti to neumožní...
Zkus si představit situaci z dědičnosti:
Máš dceru, která umí číst
Máš syna, který umí psát
Jejich taťka je tupý, jako kalousek.
Oba sourozenci po taťkovi zdědili všechny jeho vlastnosti, co kdy uměl
(polykat, spát, chodit atd.)
Ale rozšířili si své schopnosti. Jeden o čtení, druhý o psaní.
No a kdybych měl použít to, o co ty se snažíš, tak bych si vybral
taťku, který nikdy neuměl ani číst, ani psát a ty se divíš, že to
nejde.
To jen, abys pochopil, o jakou blbost se snažíš.
Jinak k tvému problému. Nevidím co je špatného mít samostatné posluchače jak pro klávesy, tak pro myšku. Oba právě pracují úplně jinak. Už z logiky věci - proč by si měl keyEvent uchovávat nějaké pozicování? Mu jsou souřadnice na prd. Nikdy nebudeš potřebovat vědět, kde která klávesa leží.
Hlavně není zrovna čisté všechno házet dohromady. Využíj toho, že Java programuje objektově a vytvoř si klidně dvě metody. Jednu pro keyEvent, druhou pro mouseEvent.
To vím že z Eventu to nedostanu.
Asi ještě uplně nemám srovnané, jak přesně event handlery fungují.
Ale mám třídu hráče, který by měl mít handler na klávesy pro pohyb a
handler na myš pro změny směru pohledu.
Ty handlery musím registrovat vždy na scénu?
jj, pokud využíváš více scén, tak jo.
to ti muselo v tom případě vyhazovat null pointer...
tak příště s tím pracuj. Výpisy tě navedou ke všem běhovým chybám. Horší jsou ty logické. Na ty většinou nemáš žádná vodítka.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.