Diskuze: Libgdx - Z-index alebo render
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Hádám, že myslíš toto:
https://en.wikipedia.org/wiki/Z-fighting
a resi se to realne tak, ze se povi grafikum, at to nedelaji (at nepokladaji 2 roviny na stejnou souradnici,, protože je to neřešitelný problém,.. v reálném světě totiž taky nic nemůžeš dát na stejný místo... i dvě roviny jsou ve skutečnosti na sobě.
no myslím že to je riešiteľné len ja osobne som nedohľadal nejaké optimálne riešenie tak sa pýtam vás či by ste o niečom nevedeli. Pozeral som pár hier na podobný princíp a fungovalo to tam. Ak stala postavička dolu pod objektom, objekt ju neprekrýval. Ak sa posunula na objekt, čo bolo napríklad krovie, tak sa pretočil render a krovie bolo vykreslené na vrchu a časť postavy tak skrytá. Skúsim to samozrejme nejako spraviť sám, ale vždy je lepšie použiť už overený spôsob ktorý sa nato používa ak by niekto o takom niečom vedel
asi porad nevim co myslis.. muzes udelat nejaky treba printscreen?
Nebo myslíš třeba takovou tu transparenci, kdyz jsi třeba v budově? (ta se dělá raycastem)
Proste jen nastavujes objektum Z souradnici (nebo poradi, v jakym se kreslej) podle vysledny Y pozice objektu na obrazovce (pozice, kam vychazi objekt, ne sprite).
Pokud chces mit treba strom aby ti koruna prekryvala panacka, i kdyz stoji pred stromem (kmenem), tak muzes mit kmen a korunu zvlast a koruna muze byt vzdycky kreslena az v dalsim pruchodu.
Jestli libGDX umi primo Z-index netusim.
aha.. 2D grafika.. ok
Zobrazeno 8 zpráv z 8.