Diskuze: Machr na algoritmy - Krokový 3D engine
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Vlastník

Zobrazeno 27 zpráv z 77.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mívaly i úkroky stranou, aby člověk nebyl v nevýhodě proti nepříteli čekajícímu za zatáčkou.
Tak se trápím s tím jak to optimalizovat, ale nějak mi to při každém
pokusu začne bugovat tak se vrátím zpět na verzi prasekódu a zase pěkně
odznova
(v prasekódu má HTML+JS 513 řádků )
Nakonec zkouším něco jako Luboš Běhounek Satik. Tamto pozicování mě
dohánělo k šílenosti
Zkompilovaná spustitelná verze:
https://www.dropbox.com/…fijrok3D.zip
Celý MSVS projekt s veškerým bordelem, kód není úplně ideální, ale
zbytek víkendu už tu nebudu, tak jsem trochu spěchal a teď už se mi to
čistit nechce
https://www.dropbox.com/…t/_3dXeEL-9Z
Docela slušná práce.
Ale nemělo to náhodou chodit po kroku velkém jedno celé pole?
Teď ti stejně u zdi poskakuje textura..
Pridano skakani na prani - pri startu si muzete vybrat.
Ze textura hodne zblizka se chova divne vim, ale zatim jsem to moc nezkoumal, tak nevim, jestli je to bug nebo "vlastnost" toho zpusobu, jak to vykresluju (je to vlastni pseudo3D algoritmus, nechtelo se mi kopirovat zadny existujici).
No je to fakt pecka, jen když jdu blízko u zdi, tak si připadám jako
ožralej
Proto ten ruskej nazev Vlci skaly, moc vodky...
Je to opravdu epic ! ALe
asi jsem našel chybku
Není
to nijak velká chybka ale po dohrání muziky se to začne sekat
Zajimavy, pouzivam na prehrani MIDI muziky winapi, me to nedela, zacne to kousat presne v tu chvili, kdy dohraje muzika? nebylo to jen treba ze ses otocil a zacal koukat na slozitejsi scenu?
Ihned jakile dohraje a stál jsem zrovna v rohu a koukal jsem na malou zeď. FPS to ukazuje stále 65 ale je to prakticky kouslý
chlapy to jste nikdy nehráli Dungeon Master?
http://www.retrogames.cz/…_457-DOS.php
Tady je online verze, ale dejte si to na klávesy, myš jim tam nefunguje...
No, Dungeon Master je celkem známá klasika. A co tím chceš říct?
Nemyslíš si snad, že by někdo napsal Dungeon Mastera jen z legrace
za týden do soutěže o placku, nebo snad ano?
Tak, tady máte mojí verzi ať vidíte jak se to NEMÁ dělat
Asi to už do odpolene nestihnu opravit tak to sem radši dám teď
http://uloz.to/…/dungeon-zip
Heslo: devbook
Dobrý
Ale dej tam jako čtvrtou zadní stěnu černý pruh, jako by to bylo v nedohlednu. Podlaha je tam vidět, ale stěna ne.
Ale líbí se mi to
dobrej nápad
udělat tam černej stín jako že dál není vidět to snad ještě do tří zvládnu
ono bude stačit dát do pozadí pevnou tmavou stěnu. Posílám upravené
pozadí.
Na mě nečekejte. Nestíhám to dodělat :-/
no já jsem tento týden měl hodně nabity. Navíc konkurovat profesionálům se nedá.
To sice ne, ale je dobrý to aspoň zkusit (jako já )
Takže tady to máme poměrně jednoduché, vítězí Luboš Běhounek Satik se
svým pseudo3D enginem, doufáme, že přijme naši skromnou cenu Neaktivní uživatel to zpracoval moc
pěkně a dle původního zadání, takže placku získává také.
Napište jakou chcete spolu s adresou x do PM. Díky za účast
Tak ja se radeji priste nezucastnim
Koukal jsem ted, jak vykreslovani resi Wolfenstein3D, asi to zkusim podle
toho prepsat, oni pro kazdy sloupec raycastem zjistuji, kterou zed zasahli, a
podle toho ten sloupec vykresli, zajimave je, ze to scalovani textury v sloupci
maji pro prakticky kazdou vysku zdi napsanou fixni funkci, takze maji stovky
funkci pro ruzne vysoke zdi, ale evidentne je to rychle...
Mimochodem nechtel by se nekdo schopny pridat (C#), ze bysme udelali celou
pseudo3D hru, vcetne grafiky, zvuku a nepratel ?
Zobrazeno 27 zpráv z 77.