Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Machr na algoritmy - Krokový 3D engine

Aktivity
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:13.6.2013 21:24

Dungeony ho taky měly :D

Odpovědět
13.6.2013 21:24
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
TomBen:13.6.2013 22:30

Mívaly i úkroky stranou, aby člověk nebyl v nevýhodě proti nepříteli čekajícímu za zatáčkou.

Nahoru Odpovědět
13.6.2013 22:30
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Jenkings:14.6.2013 19:42

Tak se trápím s tím jak to optimalizovat, ale nějak mi to při každém pokusu začne bugovat tak se vrátím zpět na verzi prasekódu a zase pěkně odznova :D

(v prasekódu má HTML+JS 513 řádků :D)

Nahoru Odpovědět
14.6.2013 19:42
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Michael Olšavský:14.6.2013 22:58

Nakonec zkouším něco jako Luboš Běhounek Satik. Tamto pozicování mě dohánělo k šílenosti :D

 
Nahoru Odpovědět
14.6.2013 22:58
Avatar
Luboš Běhounek Satik:15.6.2013 4:01

Zkompilovaná spustitelná verze:
https://www.dropbox.com/…fijrok3D.zip

Celý MSVS projekt s veškerým bordelem, kód není úplně ideální, ale zbytek víkendu už tu nebudu, tak jsem trochu spěchal a teď už se mi to čistit nechce :)
https://www.dropbox.com/…t/_3dXeEL-9Z

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 4:01
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
TomBen:15.6.2013 9:56

Docela slušná práce.
Ale nemělo to náhodou chodit po kroku velkém jedno celé pole?
Teď ti stejně u zdi poskakuje textura..

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 9:56
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Luboš Běhounek Satik:15.6.2013 11:00

Pridano skakani na prani - pri startu si muzete vybrat.

Ze textura hodne zblizka se chova divne vim, ale zatim jsem to moc nezkoumal, tak nevim, jestli je to bug nebo "vlastnost" toho zpusobu, jak to vykresluju (je to vlastni pseudo3D algoritmus, nechtelo se mi kopirovat zadny existujici).

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:00
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
David Hartinger:15.6.2013 11:11

No je to fakt pecka, jen když jdu blízko u zdi, tak si připadám jako ožralej :D

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:11
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Luboš Běhounek Satik:15.6.2013 11:18

Proto ten ruskej nazev Vlci skaly, moc vodky... :D

Editováno 15.6.2013 11:18
Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:18
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Petr Nymsa:15.6.2013 11:19

Je to opravdu epic ! :) ALe asi jsem našel chybku :P Není to nijak velká chybka ale po dohrání muziky se to začne sekat :D

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Luboš Běhounek Satik:15.6.2013 11:27

Zajimavy, pouzivam na prehrani MIDI muziky winapi, me to nedela, zacne to kousat presne v tu chvili, kdy dohraje muzika? nebylo to jen treba ze ses otocil a zacal koukat na slozitejsi scenu?

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:27
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Petr Nymsa:15.6.2013 11:31

Ihned jakile dohraje a stál jsem zrovna v rohu a koukal jsem na malou zeď. FPS to ukazuje stále 65 ale je to prakticky kouslý

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:31
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hynek
Tvůrce
Avatar
David Hynek:15.6.2013 11:40

chlapy to jste nikdy nehráli Dungeon Master?
http://www.retrogames.cz/…_457-DOS.php
Tady je online verze, ale dejte si to na klávesy, myš jim tam nefunguje...

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 11:40
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hynek
TomBen:15.6.2013 12:41

No, Dungeon Master je celkem známá klasika. A co tím chceš říct?
Nemyslíš si snad, že by někdo napsal Dungeon Mastera jen z legrace
za týden do soutěže o placku, nebo snad ano?

Nahoru Odpovědět
15.6.2013 12:41
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Neaktivní uživatel:16.6.2013 7:09

Už to mám :D :D
Vlčí skály :D

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 7:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Jenkings:16.6.2013 8:42

Tak, tady máte mojí verzi ať vidíte jak se to NEMÁ dělat :D
Asi to už do odpolene nestihnu opravit tak to sem radši dám teď ;)

http://uloz.to/…/dungeon-zip
Heslo: devbook

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 8:42
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hynek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Hynek:16.6.2013 9:26

Dobrý :)

Ale dej tam jako čtvrtou zadní stěnu černý pruh, jako by to bylo v nedohlednu. Podlaha je tam vidět, ale stěna ne.

Ale líbí se mi to :)

Editováno 16.6.2013 9:26
Nahoru Odpovědět
16.6.2013 9:26
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hynek
Jenkings:16.6.2013 9:28

dobrej nápad ;)
udělat tam černej stín jako že dál není vidět ;) to snad ještě do tří zvládnu :D

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 9:28
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hynek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Hynek:16.6.2013 10:51

ono bude stačit dát do pozadí pevnou tmavou stěnu. Posílám upravené pozadí. :)

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 10:51
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Michael Olšavský:16.6.2013 14:38

Na mě nečekejte. Nestíhám to dodělat :-/ :-)

 
Nahoru Odpovědět
16.6.2013 14:38
Avatar
Michal Žůrek - misaz:16.6.2013 14:53

no já jsem tento týden měl hodně nabity. Navíc konkurovat profesionálům se nedá.

 
Nahoru Odpovědět
16.6.2013 14:53
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Jenkings:16.6.2013 14:56

To sice ne, ale je dobrý to aspoň zkusit (jako já ;) )

Editováno 16.6.2013 14:56
Nahoru Odpovědět
16.6.2013 14:56
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:16.6.2013 15:25

Takže tady to máme poměrně jednoduché, vítězí Luboš Běhounek Satik se svým pseudo3D enginem, doufáme, že přijme naši skromnou cenu :D Jenkings to zpracoval moc pěkně a dle původního zadání, takže placku získává také.

Napište jakou chcete spolu s adresou x do PM. Díky za účast :)

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 15:25
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Hartrik
Tvůrce
Avatar
Hartrik:16.6.2013 17:18

Gratuluji vítězům :)

Původně jsem se chtěl také zúčastnit, ale asi jsem si to udělal zbytečně složité a nějak se mi to znechutilo... Teď budu mít alespoň více času a jestli se někdy donutím to dokončit tak to sem dám.

 
Nahoru Odpovědět
16.6.2013 17:18
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Luboš Běhounek Satik:16.6.2013 22:47

Tak ja se radeji priste nezucastnim :D

Nahoru Odpovědět
16.6.2013 22:47
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Luboš Běhounek Satik:17.6.2013 1:24

Koukal jsem ted, jak vykreslovani resi Wolfenstein3D, asi to zkusim podle toho prepsat, oni pro kazdy sloupec raycastem zjistuji, kterou zed zasahli, a podle toho ten sloupec vykresli, zajimave je, ze to scalovani textury v sloupci maji pro prakticky kazdou vysku zdi napsanou fixni funkci, takze maji stovky funkci pro ruzne vysoke zdi, ale evidentne je to rychle... :D

Mimochodem nechtel by se nekdo schopny pridat (C#), ze bysme udelali celou pseudo3D hru, vcetne grafiky, zvuku a nepratel ? :D

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 1:24
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 27 zpráv z 77.