IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Зайчик:12.5.2013 15:37

jj mě taky to bude zrada jen u Zirka

Odpovědět
12.5.2013 15:37
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:12.5.2013 15:49

No asi to bude Win8, nevím, mám tam tu knihovnu a stejně to hlásí

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 15:49
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Зайчик:12.5.2013 15:52

Nevadí proto na to nejsi sám ;) draco to zlávne sám kor když k tomu nejsou zdrojáky, tak to nebude ani tak těžké :D

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 15:52
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:12.5.2013 15:54

Abych řekl pravdu, z C++ toho moc neohodnotím :D z Javy ještě zvládnu :)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 15:54
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Hartinger:12.5.2013 16:12

Už jsem u posledního, nečekal jsem takový zájem a snažím se tam psát i krátké komenty :)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:12
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:12.5.2013 16:42

Kluci, musím říct, že jsem opravdu nadšený z toho, jak vás Koperník chytl, nečekal jsem takovou odezvu. Hodnotili jsme spolu s Petr Nymsa a došli k následujícímu pořadí. Bylo to dost těžké, hlavně kvůli tolika jazykům a kvůli tomu, že úroveň vašich výtvorů byla vcelku vysoká.

1. Frunta (90 bodů)
sdraco: Překvapil hezký kód v C++ a rotace obrázků planet.
Zirko: Splnil zadání, pěkné zrychlení, má dokonce měsíce!

1. Winitrix (90 bodů, ano, zas 2 první místa)
sdraco: Podívaná je dokonalá, dal jsem ti za vzhled ještě bod navíc. Máš tam nějaké třídy s malým písmenem nebo flyingPlanets (množné číslo), i když třída reprezentuje jednu planetu. Místo img by bylo vhodnější zvolit jiný název místo zkratky, je tam čeká metoda aktualizuj(). Návrh není špatný, ale chtělo by to lépe dodržovat zásany pojmenovávání tříd a proměnných. Hudba pěkná (i když wave je dost velký), citát také :)
Zirko: Pěkné grafické zpracování, hudba, nabízí pár funkcí (3). Ke kódu výhrady nemám, asi bych to napsal stejně.

2. Michal (85 bodů)
sdraco: To předávání pictureboxu je trochu divoké, předává se graphics, jinak pěkné.
Zirko: Spousta funkcí, možností nastavení, grafika pěkná. Kód mi přijde špatný. Všechno je public, hodně zvláštní předávání. Objekty Planeta přijímají Scenu, což je trochu divné. Statické metody ve Scéně, špatný návrh. Stejně tu scénu předává, může metody zavolat z předané.

3. Luckin (80 bodů)
sdraco: Škoda že je vše v jednom souboru a ty měsíce v Main :)
Zirko: Měsíce, zrychlení, je to C++, nikdy jsem v něm nedělal ale nevypadá to nijak špatně.

4. Misaz (65 bodů)
sdraco: Škoda, že nejsou třídy rozděleny v souborech, třídy by měly začínat velkým písmenem, při stisku R těch raket vzniká nějak hodně :) Nicméně oproti tvé fontáně obrovský kus práce, ten kód je úplně někde jinde, moc chválím.
Zirko: pěkný nápad s raketkami. Grafika celkem pěkná. V kódu opět zbytečné public, nevím jestli je nejlepší použíat ve hře Timery, vše by šlo udělat přes Update() a nebo líp přes komponenty. Sice to už úplně sem nepatří, ale mazání raket neprobíhá, pouze je nevykresluje -> po chvilce to může začít dělat problémy. Škoda že stisknutím R se přidá asi 20 raket, omezit to opravdu na stisknutí.

5. Samik11 (55 bodů)
sdraco: Objektový model je sice funkční, ale nešťastně pojmenovaný. Např. Máme třídu Uhel a planeta má následně atribut uhel, který je 0. To se dost plete. Třída Uhel má v sobě dále atribut uhel a uhelJeden, když nastavím rychlost, nezmění se hodnota v uhelJeden. Asi bych tu třídu úplně vypustil a dal úhel a rychlost jen do planety. U třídy Painting (doufám, že jsi myslel Painting jako obrázek, ne jako kreslení) jsou metody rychlost a podminka, první by se měla jmenovat posunPlanety (ty by měly být v nějaké kolekci, aby se to nemuselo spát takhle ručně a jejich rychlosti u planet) a druhá mi přijde špatně, oběh bych stanovoval dle úhlu, ne podle pozice na ploše, to by nemuselo v některých případech korektně proběhnout (třeba při velké rychlosti). Hlavní třída s Main by se měla jmenovat asi Soustava než KruhObeh.
Zirko: splnil zadání, žádné funkce navíc nejsou nebo jsem je nenašel. Kód myslím že ještě jde, až na ty metody podminka() apod.

Nuz - Bohužel jsem nenašel zdrojové kódy :( Aplikace vypadá super.

Placky si odnášejí Frunta a Зайчик, které chcete? :) Všem děkuji za účast a těším se příště.

Editováno 12.5.2013 16:43
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:42
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:12.5.2013 16:46

Gratuluju ještě osobně :)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:46
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Michal Žůrek - misaz:12.5.2013 16:49

Proč furt porovnáváte s fontánami? Už jsem říkal že fontány jsem nestíhal, tak jsem to všechno dal "all in one".

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:49
Avatar
Samik11
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Samik11:12.5.2013 16:51

Gratulace vitezum. Zkusim svoj kod predelat podle tvych rad. Jinak dik za konstruktivni kritiku. :-)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:51
„Radost vidět a rozumět, to je nejkrásnější dar přírody.“ Albert Einstein
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Зайчик:12.5.2013 16:52

Hoj, jen bych chtěl dodat co se kódu týče, první jsem chtěl mít všechny planety v jedné třídě a pak jsem si uvědomil, že je to blbost ( proto to množné číslo ) pár metod a tříd jsem dodělával v 5 ráno dnes a dokonce si i pamatuju že jsem všem třídám změnil počáteční písmenko na malé... v 5 ráno mi to hold přišlo správně protože jsme si neuvědomil že je to třída a ne metoda ^^ znáte to 4 big shocky v sobě :D Každopádně tak hrozné to nebylo když mám 90 bodů, snad příště budu mít více času. A nebudu to plácat dohromady v 5 ráno.

Samozřejmě že bych si vzal Javu :) adresu tuším máte. :)
Fruntovi gratuluju ;)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:52
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Martin Bartoš:12.5.2013 16:52

Gratulujem víťazom a tie Misazove raketky :D

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:52
Avatar
Frunta
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Frunta:12.5.2013 16:56

Gratuluji Winitrixovi a děkuji. Jestli existuje placka Machr na C++, tak bych si vzal tu.

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:56
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Зайчик:12.5.2013 16:58

ještě k tomu wav souboru :D za to nemůžu už jsem snižoval frekvenci jinak by to mělo 50MB :D nechtělo mi to přehrávat mp3 a nějaký media library se mi stahovat nechtěli :` nebo neznáš nějakou alternativu? :^) .au má to samé a aiff nebo jak se jmenuje taky :( všechno bylo ohromný :D

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 16:58
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Odpovídá na Frunta
Michal Žůrek - misaz:12.5.2013 17:06

Ne neexistuje

Na výběr máš:

Algoritmizace
C#
Java
Efekty
Webdesign (to, ale asi ne :) )
PHP (to, ale asi ne :) )
GameMaker (to, ale asi ne :) )

Doufám že jsem na nic nezaoměl

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 17:06
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Lukáš Hruda:12.5.2013 17:14

Jelikož jsem to dělal velice na rychlo (proto všechno v jednom souboru) a ani se nechtěl plnohodnotně účastnit, tak děkuji za pěkné 3.místo :D
Gratuluji vítězům, myslím že vyhráli zaslouženě, obě soustavy se mi velmi líbí. Na kód jsem koukal pouze u Frunty, jelikož to jako jediný psal v C++ a kódy dodal. Ale nebudu kritizovat :)

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 17:14
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Kit:12.5.2013 17:31

Osobně jsem měl všechny planety (i Slunce a měsíce) v jedné třídě (typu enum) a nějak mi to nepřipadalo jako nepřístojné.

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 17:31
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
Зайчик:12.5.2013 17:36

Ano to tam mam také, myslel jsem něco jiného.

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 17:36
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Frunta
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Frunta:12.5.2013 17:47

Potom bych tedy, jestli to nějak s tímto souvisí, si vzal Machra na algoritmy.

Editováno 12.5.2013 17:48
 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 17:47
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Neaktivní uživatel:12.5.2013 18:29

Proč si to už smazal? Chtěl sem se podívat na tvůj výtvor a už tam není.

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 18:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Зайчик:12.5.2013 18:34

přidám ho sem jako ukázkový program nemam nafukovací dropbox a nechci mít na gitu 500 projektů

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 18:34
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Zdeněk Pavlátka:12.5.2013 18:50

Jak to, že jste nenašli zdrojové kódy? Já ty linky zkoušel a fungovaly. :@
Zirko: ta knihovna je myslím součástí Visual studia pro c++(podle internetu). ;(
Jen pro zajímavost ty kódy:
https://dl.dropboxusercontent.com/…r_system.zip

Editováno 12.5.2013 18:52
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 18:50
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:12.5.2013 18:55

Taky nejde! Nefunguje dropbox!!!!
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/102

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 18:55
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Michal Maršálek:12.5.2013 19:34

To předávání pictureboxu je trochu divoké, předává se graphics.
To jsem nevěděl.

Objekty Planeta přijímají Scenu, což je trochu divné.
A jak bych potom zjistil, do které Sceny mám to Teleso vykreslit? Potřebuju získat proměnnou scena.slunce.

Statické metody ve Scéně, špatný návrh.
To mi přijde v pořádku, ty metody nesouvisí nijak s konkrétním objektem. Možná by bylo lepší z TimeSpanu odddědit MujTimeSpan a přetížit operátory * a /, mám pravdu?

Editováno 12.5.2013 19:36
 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 19:34
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Maršálek
Petr Nymsa:12.5.2013 19:40

2. Scéna je pouze jedna ne ? Pokud by jsi chtěl mít více scén, každá scéna by měla mít List Teles, které potom budou vykreslovat.

3. Ano. Právě že tyto metody nijak nesouvisí s tímto objektem, je blbý to dávat tomuto objektu

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 19:40
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Maršálek:12.5.2013 19:44

Myslel jsem to tak, že nesouvisí s konkrétním objektem, ale s celou třídou.

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 19:44
Avatar
Zdeněk Pavlátka:12.5.2013 19:48

Ty linky před chvilkou začaly fungovat. Tak to teda nechápu. :o

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 19:48
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
David Hartinger:12.5.2013 20:15

Koukám no :( Kód objektový zrovna není, ale určitě bys dostal dost bodů, máš to hezké :)

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 20:15
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Zdeněk Pavlátka:12.5.2013 20:18

;( To je jak naschvál. Stejně jako u machra na gamemaker. ;(

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 20:18
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Michal Žůrek - misaz:12.5.2013 20:18

Příště dávej na uloz.to jako já. Tam to funguje hned.

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 20:18
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Maršálek:12.5.2013 20:46

TimeSpan je struct, takže to nemůžu oddědit, takže ty metody na dělení a násobení někde musím mít. Statika není všeobecné špatná, zrovna tady se podle mě hodí. Co ty na to David Hartinger?

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 20:46
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Maršálek
Petr Nymsa:12.5.2013 20:49

Já statiku také používám. Například v XNA mám třídu UserInput, která obstarává stisklé klávesy, stisknutí myši apod. Kdekoliv v programu se pak můžu dozvědět co jsem stiskl. Jde o to že to máš trochu nešťastně ve stejné třídě, kde to spolu nesouvisí

Nahoru Odpovědět
12.5.2013 20:49
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Dostal
Tvůrce
Avatar
David Dostal:12.5.2013 22:27

Gratuluji vítězům. Všichni to máte pěkné (na kód jsem se zatím nedíval). BTW: já slovo static mám jednou v každém programu - static void main.

 
Nahoru Odpovědět
12.5.2013 22:27
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Dostal
Kit:13.5.2013 8:34

Slovo static používám v každé třídě - v každé mám jednu statickou vnitřní třídu s jednou metodou main na testy.

Nahoru Odpovědět
13.5.2013 8:34
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Michal Maršálek
David Hartinger:13.5.2013 8:35

Statika se na pomocné matematické metody docela používá. Jinak bys mohl udělat wrapper, co by byla třída s metodama a v sobě měla struct.

Nahoru Odpovědět
13.5.2013 8:35
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Kit:13.5.2013 9:09

Statika se používá všude tam, kde nechci udržovat kontext. Dynamické metody a třídy mají vlastně jeden skrytý parametr navíc. Ten se použitím slova "static" odstraňuje.

Nahoru Odpovědět
13.5.2013 9:09
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Šimon Raichl
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na teeg
Šimon Raichl:28.8.2014 19:52

No jasně že jo, aby uživatelé přešli na vyšší OS

 
Nahoru Odpovědět
28.8.2014 19:52
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 36 zpráv z 136.