Ahoj. Řekl jsem si, že si v JS zkusím napsat tetris, ale objevil se tu
nějaký problém, který nemůžu pochopit. Objekty ještě nemají
naprogramovanou kolizi (tzn. když se jeden objekt dotkne druhého, nepřestane
se hýbat). Je naprogramovaná pouze kolize se spodní hranou canvasu. Problém
ovšem nastává, když na jedno místo spadne kolem 4 objektů a více. Z
ničeho nic se začnou generovat objekty, které se ve hře nikdy neobjeví a
hned zanikají (můžete se podívat do konzole, kde se logujou proměnné gObj
- všechny objekty ve hře kromě aktivního objektu a aObj - aktivní
objekt).
Absolutně vůbec nechápu, čím to může být způsobeno. Myslíte, že
canvas má nějaký maximální možný počet rectanglů, které se mohou
překrývat a tím je to způsobené? Myslíte, že když doprogramuju kolizi,
že všechno bude ok?
Přikládám kompletní složku projektu, abyste se mohli podívat pořádně
na zdroják, který tady dám ještě navíc zvlášť.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.