Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na
volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu -
Více
informací.
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající
se Swiftu. Zároveň využij výhodnou slevovou akci
až 30 % zdarma při nákupu e-learningu - více
informací.
Potřebuji vytvořit dvojrozměrné pole vlastních objektů, pomocí
kterých budu do canvasu vykreslovat obdélníky.
Zkusil jsem: Takto jsem vytvořil vlastní objekt s názvem Plot. Každý
objekt tohoto typu obsahuje souřadnice protilehlých bodů obdélníka a kód
jeho barvy.
Pak jsem vytvořil jednorozměrné pole proměnných typu Plot, které jsem v
cyklu naplnil hodnotami.
var plot_ver = new Array(10);//jednorozměrné pole o 10 prvcíchfor (i = 0; i < plot_ver.length; i++) {//
plot_ver[i] = new Plot((i*10)+1,(i*10)+2,(i*10)+3,(i*10)+4,(i*10)+250)
}
Až sem to funguje, takto můžu pro kontrolu do canvasu vypsat hodnoty:
for (i = 0; i < plot_ver.length; i++) {
ctx.fillText(plot_ver[i].getXTL()+" "+plot_ver[i].getYTL()+" "+plot_ver[i].getXBR()+" "+plot_ver[i].getYBR()+" "+plot_ver[i].getCol(),1210,70+i*30);
}
Chci docílit: Potřebuji ale pole dvojrozměrné, takže jsem se pokusil
analogicky vytvořit dvojrozměrné pole takto:
var plot_ver = new Array(10);
for (i = 0; i < plot_ver.length; i++) {//
plot_ver[i] = new Array(18);
for (j = 0; j < plot_ver[i].length; j++) {
plot_ver[i][j] = new Plot(104+i*100, 44+j*100, 112+i*100, 132+j*100, 10*i +j);
} }
Tohle ale nefunguje. Poraďte mi někdo, prosím, jak to vyřešit.
Díky předem!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.