Diskuze: Generování 3d světa
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
http://www.itnetwork.cz/…enerator-map
Co tohle?
Já potřebuji naplnit trojrozměrné pole (3d), né 2d
"Pouze" rozšíříš algoritmus, aby se šířil do všech směrů. Sám jsem nikdy mapu negeneroval, takže ti nemám co víc poradit...
To rozšíření algoritmu, aby to fungovalo tak jak chci není možné, vytvořil by se pouze nějaký 3d patvar
Mohl by si na to použít Diamond-square algoritmus. Nastavíš mu, že na výšku může skákat třeba o 1px a nejmenší krychle bude 1x1x1 pixelů (pokud se jedná o krychle). Ve finále pak nespojíš vrcholy, ale vygeneruješ k nim pravoúhlý bod směrem nahoru po ose Z. Zkrátka z toho nasekáš bloky.
Díky moc, našel jsem tohle: http://www.playfuljs.com/…n-130-lines/, ale moc jsem to z toho nepochopil, můžeš mi ještě napsat jak to upravit, aby to bylo jak potřebuji, nebo mě nasměrovat někam jinam? Díky
Máš vcelku 2 možnosti, jak dojít k výsledku který chceš.
První ale bude jednoduší a kratší.
Předpokládám, že algoritmus jako takový máš nastudovaný.
Pokud jsme se pochopili, tak výsledek má být http://www.avanderw.co.za/…-algorithms/ ?
Ten výsledek má být trochu jiný, celé to má být složeno ze stejných krychlí
Však ano. Na tom obrázku to má řešené jako kvádry. Tobě stačí jen dát pevnou výšku každému kvádru.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.