Diskuze: JS vykreslování na canvas - modré vertikální čáry
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
řekl bych že to způsobuje nějaký aliasing.
A není možné, že se ti ta velikost spočítá jako desetinné číslo? Pak by dávalo smysl, že je občas něco větší nebo menší o 1, jak se to zrovna zaokrouhlí. Myslím tuhle část:
(x + offsetX) * width, (y + offsetY) * height,width, height
Zkus tam dát pevné hodnoty, jestli to bude dělat dále.
Tím to nebylo, hodnoty (x + offsetX) * width a (y + offsetY) * height byly
0 | 0
0 | 100
0 | 200
0 | 300
0 | 400
0 | 500
0 | 600
0 | 700
0 | 800
0 | 900
0 | 1000
0 | 1100
0 | 1200
0 | 1300
0 | 1400
0 | 1500
0 | 1600
0 | 1700
0 | 1800
0 | 1900
0 | 2000
0 | 2100
0 | 2200
0 | 2300
0 | 2400
0 | 2500
0 | 2600
0 | 2700
0 | 2800
0 | 2900
0 | 3000
0 | 3100
100 | 0
100 | 100
100 | 200
100 | 300
// ...
3100 | 2500
3100 | 2600
3100 | 2700
3100 | 2800
3100 | 2900
3100 | 3000
3100 | 3100
Ale díky za pomoc. Michal Žůrek - misaz měl pravdu. Vložení
ctx.ImageSmoothingEnabled = false;
to vyřešilo.
Díky všem
Zobrazeno 4 zpráv z 4.