Kritika webu https://www.towns.cz/
https://www.towns.cz/
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Potřeboval bych změnit /…ww.towns.cz/ na http://www.towns.cz/ - omylem jsem zadal adresu i s http.
Díky moc
pokaždé když se to tu objeví tak ji zkusim, ale tentokrát už opravdu
nemam co vytknout.
Jen mi po chvilce přijde otravná ta lítající šipka( ale to je asi věc
názoru) a možná by to chtělo po nějaké době pročistit testovací
svět.
Změnu url bohužel nemáme v kompetenci - pokud tedy něco
nepřehlížím...
Líbí se mi tvůj nápad, ale zpracování je poněkud slabé...
UI ani UX na tom nejsou moc dobře a pomohlo by ti, kdyby jsi si našel
nějakého grafika do týmu. Grafika světa jako takového je poměrně
ucházející - hlavní je, že to má víceméně ucelený vzhled, ale to
prostředí okolo by chtělo hodně propracovat.
Každopádně přeji hodně zdaru - držím palce.
Tu adresu nemůžeme změnit. David Hartinger by se na to měl už mrknout
Honza Bittner:
Díky moc za Tvé hodnocení,
Co se týká UI (Ikonek a designu naokolo), vím, že jsou hodně nevyladěné -
vzniklo to tím, že jsou z mnoha zdrojů a pro nižší verze Towns. Tenhle
problém už řeším.
Co se týká UX rád bych se zeptal konkrétněji, co je problém? Je to
velmi důležitá oblast a často mnohem důležitější, než samotný nápad.
Jde o rychlost, přehlednost, texty, absence 'příběhu' (Na tom se mimo jiné
také pracuje ), až příliš
mnoho možností, nesjednocenost designu?
Budu rád za Tvůj názor.
Adam Ježek:
Díky, jinak zkus si herní svět, ten testovací je momentálně využívaný
jako "tankodrom" pro roboty a chaos. Pokud sis už udělal nějaké pěkné
město, můžu ti ho duplikovat.
Neaktivní uživatel:
Díky moc. Btw. omlouvám se za tyhle zmatky, ale nějak mě vůbec nenapadlo
nenapsat tam http.
UX je v podstatě o přehlednosti, o tom, jak to všechno funguje.
Všechno by tedy mělo býti intuitivní. Chci postavit baráček -> to
bude určitě tady.
Například ta točivá šipka je úplně retardovaná, jelikož ukazuje
střídavě i na více položek...
Inspiruj se spíše u nějakých webových aplikací, které mají nějakou
lištu s vyjíždějícím menu.
Obecně také platí, že čím méně zdlouhavých refreshování, tím lépe. U tvé hry je IMHO hlavní ten svět, tedy mapa. Tudíž bych ji nechal jako hlavní funkci a případné nabídky bych nerefreshoval na nové stránky, ale nechal bych třeba na půlku (nebo i přes celou) obrazovku vyjet nějakou nabídku. (nejsem si teď jistý, jak to máš)
Díky moc za hodnocení,...
A ještě poslední otázka, kdyby ses zaměřil pouze na UX a UI Úvodní stránky, co bys změnil?
S tou šipkou mám dost dilema, to že je retardovaná vím, zas na druhou
stranu to hodně(víc než 2x) zvyšuje ochotu jít dál tutoriálem a dál
hrát Je to praštěné, ale
hodně to zvyšuje konverzi.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.