IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Hra PixWords pro Android

Recenze her a aplikací

PixWords – jak si poradit s neřešitelným?

Jistě spousta z vás zná poněkud populární hru PixWords. Hra od společnosti Black Maple Games prověří vaše znalosti a slovní zásobu! Pokuste se vyluštit více než 300 úrovní těchto křížovek, skýtající přes 1200 slov. Hra na zabavení, na cesty nebo na různé příležitosti. Můžete ji hlavně kdykoli vypnout a příště znovu pokračovat od stejného místa.

Krátce k pravidlům

V každé úrovni jsou čtyři slova zakódována do přiřazených obrázků. Na spodní části displeje máte vyskládáno několik písmen. Z nich musíte seskládat odpovídající slovo. Po každém správně doplněném slově získáte jeden herní peníz. Za ty si pak můžete kupovat nápovědy. Jedna vám ukáže první písmeno slova, jedna vám zobrazí náhodné písmeno a poslední a zároveň nejlevnější vám vymaže přebytečná písmena z nabídky. Po doplnění všech čtyř slov postupujete na další úroveň.

Recenze her a aplikací Recenze her a aplikací

Návod, jak vyluštit i slovo, které se vám nedaří rozpoznat

Jistě se spousta z vás setká s problémem, že narazí na obrázek, k němuž nezná správné slovo. Některé obrázky jsou opravdu zapeklité. Pokud nepatříte mezi ty, kteří jsou ověnčeni hromadou herních coinů a mohou si zakoupit nápovědu, jistě tápete, jak si s daným slovem poradit.

Buďto znáte někoho, kdo má již něco v PixWords odehráno a jednoduše ho požádáte o radu. Další možností je podívat se na obrázek a na jeho popisek vpravo dole. Pokaždé je na něm nějaký název a Dreamstime. Ten „nějaký název“ je název jistého umělce, který je autorem fotky nebo obrázku. Dreamstime je pouze název webu, na kterém je obrázek umístěn. Stačí tedy do vyhledávače zadat název autora a Dreamstime a otevřít si autorovo portfolio. Zde však přichází na řadu mravenčí práce. Musíte ve spoustě obrázků (ve většině případů) najít ten váš. A i po jeho nalezení ne vždy můžete jasně pochopit, jaké slovo doplnit v naší hře.

Proto je tu další možnost, kam si jít pro nápovědu. Existuje český web, který se snaží pomáhat všem, co tápou v této hře. Jedná se o http://pixwords-help.cz/. Tento web obsahuje přes 1000 obrázků a k nim správné řešení do naší tajenky. Jednoduše si zde vyberete kategorii, o jakou se jedná a budete doufat, že je zde tento obrázek doložen. U něj si již vyčtete jeho název, který PixWords přijme a máte vyhráno :-)!

Recenze her a aplikací

Sice tedy existují možnosti, které nám pomohou k úspěšnému vyřešení tohoto hlavolamu. Jde však pouze o hru, kterou by měl každý správný hráč se pokusit vyhrát sám. Používáním nápověd na internetu se jistým dílem připravujete o požitek s této hry, který zde můžete nabýt. PixWords je velice zábavná hra, která se snaží rozvíjet mozkové závity a nenechat zakrsnout slovní zásobu. Pokud prahnete po jiných jazycích než je čeština, máte možnost vyzkoušet téměř 20 dalších.

Všechny články v sekci
Recenze her a aplikací
Článek pro vás napsal Michal Kuba