Předvánoční Black Friday Předvánoční Black Friday
Až 80% zdarma! Předvánoční BLACK FRIDAY akce. Více informací

Programátorská soutěž GeekWork 2016

Ostatní GeekWork 2016

Máme tu opět léto a ITnetwork spolu s e-shopem geekshirts.cz vyhlašují programátorskou soutěž GeekWork 2016! Naprogramuj jednoduchou webovou hru a vyhraj geekovská trička pro svůj tým! Bude to zábava a času je dost, pojďme si potrénovat myšlení a ukázat, co v nás je :)

Programátorská soutěž GeekWork 2016

Novinky

  • 17.10.2016 - Přidělení 100 bodů účastníkům soutěže
  • 12.10.2016 - Uveřejnění celkového bodového ohodnocení jednotlivých her
  • 10.10.2016 - Dořešení technických detailů ohledně her, všechny došlé hry jsou na síti publikované a můžete si je zahrát. 2 porotci mají dohodnoceno, na posledního se čeká.
  • 2.10.2016 - Přijetí her a kontrola funkčnosti, viz komentáře k tomuto článku
  • 29.9.2016 - Soutěž prodloužena do 2.10.
  • 21.7.2016 - Přidány záznamy z přednášek o JavaScriptu - JavaScript a technologie na něm postavené: a Grafika na webu. Zejména ta druhá z nich vám určitě výrazně pomohou při soutěži, pokud jste v této oblasti nováčky.
  • 6.7.2016 - Vyhlášena soutěž

Termíny soutěže

  • Uzávěrka pro přihlášení týmů je 31. července 2016
  • Uzávěrka pro odevzdání hotové hry je 2. října 2016.
  • Výsledky vyhlásí porota 7. října 2016.

Ceny

Hraje se o ceny, které věnoval e-shop geekshirts.cz. libovolná trička pro členy 3 vítězných týmů. Získáte také speciální ocenění do portfolia.

Všichni účástníci také dostanou body pro prémiové články, jestli vás lákalo naučit se pokročilou problematiku, nyní máte šanci :)

Přihlášené hry

Místo Náhled Název hry Body
1. Logic 93%
2. Konzolové dobrodružství 2 90%
3. The Cry of the Owl 88%
4. Raiders of the Galactic order 83%
5. RPGeek 80%
6. Game done in 7 hours :) 73%
7. 10kGames 68%
7. DriftRods 68%
8. Isometris 63%
9. Lockpicker simulator 37%
10. Uvař si své pivo 35%

Los Suricatos

Los Suricatos v alfa

Táto hra bude pre web prehliadač , bude úzko spolupracovať so surikatmi. A ďalej ani srnka netuší.
ZdarmaNehodnocenoNapsala CesurMirka
No One Escapes

No One Escapes

Webová hra do soutěže GeekWork2016. Půjde o logickou hru s horrorovou tématikou. Hra prověří vaší schopnosti logického myšlení a rychlého rozhodování.
ZdarmaNapsal Lukáš Křehula
Konzolové dobrodružství II - Po setmění

Konzolové dobrodružství II - Po setmění

Webové pokračování oldschool hry na hrdiny. Příběh je zasazen do období před prvním dílem, do období než se do rodu Baldfriedů dostala ona záhadná soška...
 55xZdarmaNapsal David OczkaVydáno: 2016
Uvař si své Pivo!

Uvař si své Pivo!

Zajímalo vás už od mala, jak se vaří pivo? S pomocí této hry se to naučíte! Je to jednoduché: Uvaříte, ochutnáte a hra vám řekne, zda by bylo dobré.
 80xZdarmaNapsal Ondřej KrsičkaVydáno: 2016
Isometris

Isometris v 1.0.0

Nová verze tetrisu v isometrickém světě. Hra je postavená na vykreslovacím frameworku pixi.js, grafika vytvořena pomocí aseprite a zvuky pomocí bfxr.net.
 36xZdarmaNehodnocenoNapsal Josef Kuchař - Pepa489Vydáno: 2016
LockPickerSimulator

LockPickerSimulator

LockPickerSimulator je hra přesně o tom, co její anglický název napovídá. Můžete zažít akci i důmyslnou strategii. Celá hra je ovšem lehce ironická.
 15xZdarmaNehodnocenoNapsal Adam HlaváčekVydáno: 2016
10kGames

10kGames

Multiplayerová hra, která do prohlížeče nestáhne více než 10kb dat. Má za cíl ukázat, že i 10kb stránka toho může uživateli nabídnout opravdu hodně.
 6xZdarmaNapsal szymszaVydáno: 2016
DriftRods

DriftRods

DriftRods je závodní hra, kde hráč se svým autem získává body pomocí driftování a tím se snaží získat peníze na vylepšení svého auta.
 22xZdarmaNehodnocenoNapsal Lukáš HornychVydáno: 2016
Game done in 7 hours :)

Game done in 7 hours :)

Hra ve stylu Raptora, napsaná objektově v JavaScriptu za 7 hodin. Powerupy, boss, různé typy zbraní, nepřátelé, to vše vás čeká a nemine.
 11xZdarmaNapsal Luboš Satik BěhounekVydáno: 2016

Pravidla

  • Hra bude spustitelná v aktuálních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů (stačí Chrome a Firefox, v IE stačí když hra zobrazíl link na stažení opravdového prohlížeče) a bude mít rozumnou velikost (asi do 50mb).

Proč má být hra pro web? Protože v praxi (= až budete hledat práci jako programátor) po vás budou v naprosté většině případů chtít webové technologie. Stačí se podívat kamkoli na inzerci práce v IT, klidně i u nás. Hry se samozřejmě pro dekstop dělají a je to jediný druh aplikací, který má pro desktop dnes vůbec smysl dělat, nicméně nemá smysl učit se tu něco minoritního (jaká je šance, že budete v budoucnu programovat hry? Pravděpodobně moc vysoká nebude). Učit se webové technologie (to nejžádanější, co většina z vás bude v životě dělat) na hrách (to co vás najvíce baví) nám přijde jako dobrá motivace.

  • Hra může fungovat na bázi real-time javascriptové hry (např. alá Angry birds), ale stejně tak dobře to může být tahová hra typu Travian/Bitefight, kde hraje roli spíše backend a JS prakticky nepotřebujete. Stejně tak dobře můžete napsat adventuru, kde se hráč bude pohybovat po mapě např. jen pomocí obyčejných odkazů s minimální přísměsí nějakého JavaScriptu pro inventář. Bát se nemusíte ani WebGL.
  • Hra nesmí nijak poškodit počítač uživatele a ani vyžadovat instalaci jakýchkoli doplňků (Flash a podobně).
  • Hra bude volně šiřitelná pod licencí freeware a ideálně bude obsahovat i zdrojové kódy, aby se z ní mohla komunita poučit.
  • Hra bude obsahovat úvodní obrazovku s logem soutěže. Obrazovka bude ve hře ukázána po dobu alespoň 4 vteřin a je ke stažení níže (bílá a černá varianta):
  • Limitů pro hru je minimum a to jak zdola, tak shora. Může být jednoduchá i složitá, krátká i dlouhá, na žánru nezáleží. Udělejte hru takovou, aby vás to bavilo :)
  • Soutěžící tým může přihlásit libovolné množství her. Jeden člen nemůže být ve 2 týmech najednou. Tým může obsahovat od 1 do 3 členů.
  • Do soutěže budou zařazeny všechny týmy, které se zaregistrují do uvedeného termínu a dodají funkční hru do uzávěrky.
  • Kapitán každého týmu si založí (pokud už nemá) programátorské portfolio zde na ITnetwork. Do žádosti uvede, že chce přihlásit hru do soutěže GeekWork 2016 a aby formulář prošel, přiloží např. prázdný soubor. Schválení žádosti obvykle trvá několik dní. Potom přidá stránku hry, kde vyplní její název, popis o čem bude a seznam členů jeho týmu. Hře nastaví sekci "Geekwork 2016" a článek publikuje. Tím je hra přihlášená do soutěže a objeví se v seznamu her výše. Ke hře můžete dodávat během vývoje screenshoty a další informace o aktuálním stavu jednoduše editací článku.
  • Hratelná verze hry nesmí vyjít dříve, než po skončení soutěže (na webu hry můžete hru zpřístupnit, ale maximálně ve formě dema). Pokud máte nějakou rozpracovanou hru, která ještě nebyla zveřejněná v podobě, aby se dala plnohodnotně hrát, můžete ji do soutěže přihlásit.
  • Hra by měla alespoň na chvíli zabavit, nemusí obsahovat desítky levelů, ale měla by se hrát déle, než 10 minut.
  • Hra nebude urážlivá, vulgární, erotická, brutální, komunistická a tak dále, určitě víte co máme na mysli.
  • Pokud se ve hře objeví bug, je možné poslat opravu i po uzávěrce, pokud bude chybu pouze opravovat a nebude dodávat novou funkcionalitu. Mělo by se jednat o drobnou opravu, ne doprogramování poloviny enginu :)
  • Vyhrazujeme si možnost tato pravidla v případě nutnosti doplnit a o této skutečnosti vás informovat.

Hodnocení her

Hry bude hodnotit porota, ve které je zastoupeno několik členů. Hra se bude hodnotit jak z hlediska game designu a hratelnosti, tak z hlediska programátorského, tedy dle použitých nástrojů, zajímavých technik a podobně. Originální nápady mají samozřejmě vyšší šanci na výhru, ale to neznamená, že se to nemůže stát třeba i dobře zpracovanému pacmanovi nebo textovce. Inspiraci si můžete vzít z minulých soutěží:

Porota

Nebojte, video je jen na odlehčení, budeme na vás hodní :) Hry bude hodnotit několikačlenná porota. Každý porotce dá hře od 1 do 10 bodů a také slovní hodnocení. Výsledky se zprůměrují, každý porotce má stejnou váhu. Každý se zaměřuje na něco jiného.

Kdyby nebylo cokoli jasné, ptejte se v komentářích.

Těšíme se na vaše hry,

ITnetwork.cz a geekshirts.cz


 

 

Článek pro vás napsal David Čápka
Avatar
Jak se ti líbí článek?
15 hlasů
Autor pracuje jako softwarový architekt a pedagog na projektu ITnetwork.cz (a jeho zahraničních verzích). Velmi si váží svobody podnikání v naší zemi a věří, že když se člověk neštítí práce, tak dokáže úplně cokoli.
Unicorn College Autor sítě se informační technologie naučil na Unicorn College - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.
Aktivity (17)

 

 

Komentáře

Avatar
Michal Žůrek - misaz:6.7.2016 23:13

Tým o jednom členu dostane také 3 trička?

Hratelná verze hry nesmí vyjít dříve, než po skončení soutěže (na webu hry můžete hru zpřístupnit, ale maximálně ve formě dema). Pokud máte nějakou rozpracovanou hru, která ještě nebyla zveřejněná v podobě, aby se dala plnohodnotně hrát, můžete ji do soutěže přihlásit.

Takže když to dám na hosting a odkaz pošlu jenom tobě tak to bude OK?

 
Odpovědět 6.7.2016 23:13
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Libor Šimo (libcosenior):6.7.2016 23:33

To si vazne myslis,ze vyhras sam prve tri miesta? :-)

Odpovědět 6.7.2016 23:33
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Libor Šimo (libcosenior):6.7.2016 23:35

Aj ked nepochybujem, ze si schopny tri hry napisat. ;-)

Odpovědět 6.7.2016 23:35
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Josef Kuchař - Pepa489:7.7.2016 0:19

Když chci zažádat o redaktorská práva, tak to píše, že soubor je povinný

Odpovědět 7.7.2016 0:19
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
Adam Ježek:7.7.2016 0:36

Asi bude stačit přihodit prázdný texťák, normálně se tam dávaj články ze série o které chceš psát.

Odpovědět 7.7.2016 0:36
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Adam Ježek:7.7.2016 0:48

Ve hře jsou libovolná trička pro členy 3 vítězných týmů.

Myslím, že tím je myšleno jedno pro každého, takže asi nedostaneš 3 trička pro sebe :D

Odpovědět 7.7.2016 0:48
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
David Čápka:7.7.2016 8:16

Když to někdo dělal sám v minulých ročnících, tak to většinou obešel nějakými dvěma testery :) Nicméně bylo by fajn, kdybys někoho zkusil sehnat, ta soutěž je i o tom, abyste si zkusili práci v týmu. Když to nevyjde, nějak to pak vyřešíme.

Když to dáš na hosting a dáš odkaz jen mně, je to úplně ok.

Odpovědět 7.7.2016 8:16
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
David Čápka:7.7.2016 8:16

Dobrý postřeh, upřesním to v pravidlech.

Odpovědět 7.7.2016 8:16
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Josef Kuchař - Pepa489:7.7.2016 12:06

Bude k dispozici nějaký splashscreen o velikosti alespoň 1920x1080?

Odpovědět 7.7.2016 12:06
2x piš, jednou debuguj
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
David Čápka:7.7.2016 12:38

Prostě jej vycentruj na střed obrazovky, zas tak malý není :)

Odpovědět 7.7.2016 12:38
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Luboš Satik Běhounek:7.7.2016 14:03

webovou hru :-@

Odpovědět  +8 7.7.2016 14:03
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Satik Běhounek
David Čápka:7.7.2016 17:34

Děláš jako by byl rok 2000, dnes již máš tolik technologií a frameworků že na webu uděláš to samé co na desktopu a ve výsledku si to zahraje mnohem více lidí, protože to nemusí stahovat do počítače. Chápu, že učit se něco nového je nepříjemné, od toho ty soutěže jsou, aby vás motivovaly se někam posouvat a učit se nové technologie. Vím, že děláš 3D hry, máš možnosti vyzkoušet si WebGL ;-)

Odpovědět  +1 7.7.2016 17:34
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Insane Qurd
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Insane Qurd:7.7.2016 17:41

Celkem jsem se těšil na vytváření desktop hry... Chtěl jsem vidět, jestli jsem se opravdu za ty 2 roky zlepšil a také už mám vhodný tým. Každopádně si myslím, že by rozšíření pro desktop moc neuškodilo.

Odpovědět  +3 7.7.2016 17:41
It's impossible to say it's impossible.
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
tomasmanhal:7.7.2016 17:42

RIP Unity Web Player :-(

Odpovědět  +4 7.7.2016 17:42
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Insane Qurd
David Čápka:7.7.2016 17:53

ITnetwork se desktop hrám již určitě věnovat nebude, v praxi potřebujete umět webové technologie a o praxi to tu je. Je mi jasné, že si to tu spoustu lidí ještě odůvodní aby se nemuseli snažit, proto berte prosím tuto odpověď i jako odpověď na další podobné komentáře.

EDIT: Když vidím ty mínusy, bylo by dobré si uvědomit, že tím že mi je dáte se nezmění fakt, že neumíte důležité technologie pro praxi, jak jsem psal, stačí se podívat na pracovní portály, desktop je tam již minoritní.

Editováno 11.7.2016 8:18
Odpovědět  -12 7.7.2016 17:53
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek - misaz:7.7.2016 18:12

většinou s tebou souhlasím, ale to si vážně myslíš, že Nvidia vyvíjela GTX 1080 kvůli webovým hrám postaveným na pofiderném WebGL? Byť ten příklad je trochu extrémní, ale přesto se tady asi neshodneme.

 
Odpovědět  +12 7.7.2016 18:12
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
tomasmanhal:7.7.2016 18:17

Tohle vyjádření moc nechápu. Takže se IT Network zaměřuje celkově pouze na webové technologie? I tak by to přece nebyl důvod nepodpořit i desktop. Zvláště pokud se při vývoji desktopových her používají jazyky jako C#, C++, sebevrazi Javu, které se zde vyučují. Myslím si, že se dokonce člověk více naučí při tvorbě vlastní desktopové hry od základu, než u webové hry, kde pouze využije někým vytvořenou knihovnu a zbytek "domaluje". Desktopová hra je i do budoucna perspektivnější, protože ji lze neustále vylepšovat. Webové hry mají určité výkonnostní limity. Nemluvě o šíři znalostí procvičovaných při vývoji hry. Pokud je tedy IT Network zaměřený pouze na webové technologie, tak to vyjádření lze pochopit :-) V herní branži webové technologie zase takový boom nezažily a budoucnost taky není příliš přívětivá.

PS: Kolik kvalitních her psaných v HTML5 znáš? :-) Když pomineme ty jednoduché, podobné starým flashovkám. V Desktop hrách pořád vidím lepší budoucnost. Hlavně zábavnější.

Odpovědět  +22 7.7.2016 18:17
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
vodacek:7.7.2016 18:22

pod pojmem webová hra si představím nějakou kravinu jako je farmvile, nebo něco co paříš v práci/ve škole pod stolem když se nudíš

těšil jsem se, že přes prázdniny něco zajímavého s Luboš Satik Běhounek přes prázdniny vyvedeme, zatím to bohužel moc nevypadá

 
Odpovědět  +7 7.7.2016 18:22
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na tomasmanhal
Ondrca:7.7.2016 18:57

Neumí to už Unity3D exportovat nějak líp (bez Unity Web Player)?

Odpovědět 7.7.2016 18:57
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Odpovídá na tomasmanhal
Michael Škrášek:7.7.2016 19:08

Chtěl jsem dát palec nahoru ... :D

Odpovědět 7.7.2016 19:08
I choose a lazy person to do a hard job. Because that person will find an easy way to do it ... Bill Gates
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Ondrca
tomasmanhal:7.7.2016 19:22

Použití Web Playeru obejít nejde. Takže si unity hry v HTML5 nezahraješ na Chrome, který web player nepodporuje. Je to celkově složitější. I rozjezdy mělo Unity docela kostrbatý, takže časem se vylepší i ta podpora, doufám.

Odpovědět  +2 7.7.2016 19:22
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Škrášek
tomasmanhal:7.7.2016 19:23

V pohodě, já na nějaký palce nehraju :-D

Odpovědět  +1 7.7.2016 19:23
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
solta
Člen
Avatar
Odpovídá na Ondrca
solta:7.7.2016 19:42

Umi export do webGL co jsem zkousel pred rokem tak to jelo v chromu a mozile

 
Odpovědět 7.7.2016 19:42
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na tomasmanhal
David Čápka:7.7.2016 20:03

Nikdy jsem neřekl nic o tom, že se nedělají desktopové hry. Psal jsem, že v praxi (= až budeš hledat práci jako programátor) tak po tobě budou v naprosté většině případů chtít webové technologie. Stačí se podívat kamkoli na inzerci práce v IT, klidně i u nás. Hry se samozřejmě pro dekstop dělají a je to jediný druh aplikací, který má pro desktop dnes vůbec smysl dělat, nicméně nevím proč bychom se tu měli učit něco minoritního (jaká je šance, že budeš dělat v budoucnu hry? asi moc velká ne, že). Přijde mi fajn učit se webové technologie (to nejžádanější, co většina z vás bude v životě dělat) na hrách (to co vás najvíce baví). Mrzí mě, že si dám práci s vyhlášením soutěže a místo toho mě tu někdo chytá za slovo a vymýšlí nějaké nesmysly, co jsem nikdy nenapsal a pak to tu musím ještě vysvětlovat. Pokud vás soutěž nezajímá nebo se nechcete naučit to co po vás v zaměstnání budou chtít, tak si jí nevšímejte. Pokud to nebude bavit nikoho, tak se soutěž zruší, ale desktop se tu už v soutěžích vyvíjet nebude, protože v praxi je o něj malý zájem.

Odpovědět  +3 7.7.2016 20:03
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Martin Dráb
Redaktor
Avatar
Martin Dráb:7.7.2016 20:20

Moc nechápu tu "bouři" kolem webové hry. Vidím to prostě jako podmínku soutěže, nic víc a nic méně. V zásadě nic neříká o tom, zda se desktopové hry dělají či ne.

Webovým technologiím sice moc nerozumím, ale řekl bych, že vytvořit webovou hru bude pořád jednodušší než stejně dobrou desktopovou (pokud nenajdeš rozumné desktopové knihovny). necelé tři měsíce zase nejsou tolik času, pokud plánujete dělat něco složitějšího (navíc, ve třech se náročnost projektu nedělí třema, možná tak dvěma... hodně záleží na lidech).

Další věc, co podle mě, podmínka webovosti řeší, spočívá v tom, že odpadne dost problémů při spuštění hry na straně porotců. Nemůže se jen tak stát, že zapomenete přibalit knihovnu, kterou vy náhodou máte v systémových složkách a hra ji potřebuje (o čemž nevíte). Nebo může dojít ke konfliktu verzí, pokud na daném počítači knihovna již existuje. Nebo chybí nějaká součást. Ono stačí si spustit třeba i Qt aplikaci na počítači, kde není DirectX (např. virtuální mašina) a člověk může být nemile překvapen.

Je fakt, že většina nabídek práce se týká webů, ale myslím si, že je na každém, zda se tou cestou vydá, nebo bude dělat něco jiného (embedded věci, ovladače, systémové programování, pokročilejší věci s databázema atd.). Chce to ale větší znalosti a delší hledání.

Webové podmínce se vůbec nedivím. ITNetwork na mě pořád působí dojmem, že se zaměřuje zejména na věci kolem webu.

Odpovědět  +6 7.7.2016 20:20
2 + 2 = 5 for extremely large values of 2
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
tomasmanhal:7.7.2016 20:28

Nevím proč v tom vidíš nějaké útoky. Svůj názor jsi si obhájil více než dobře :-)

Odpovědět 7.7.2016 20:28
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
kl-vb
Redaktor
Avatar
kl-vb:7.7.2016 21:58

To mi připomnělo soutěž Devbookátor 2013 ,kde můj tým vyhrál 2. místo :) To byly časy.

Odpovědět 7.7.2016 21:58
https://moraviagames.com
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Jakub Šárník:7.7.2016 22:56

Nemyslím si, že by desktop byl mrtvý a pochybuji, že nebude zájem o desktopové programátory. Já třeba rozhodně nechci zažít budoucnost tenkých klientů a všeho na webu...

 
Odpovědět  +5 7.7.2016 22:56
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jakub Šárník
Adam Ježek:7.7.2016 23:10

O klasický desktop je zájem u firemních aplikací, kde se pracuje na vyhrazeném počítači, co se mění až když odejde a server s aplikací je další zbytečná investice do výkonu.
Ale normální uživatelé chtějí komfort webu, kdy jim stačí internet a bez ohledu na to, jaký mají počítač, chtějí hned pracovat.
Desktop nevymře, ale tipuju, že tak do 10 let se s ním uživí jen malá skupina programátorů. Už dnes běží spoustu věci v cloudu, a jediný důvod, proč už nejsou používány převážně tenké klienty je nedostupnost připojení. Dej lidem stabilní a rychlý internet v každé p*deli světa, a tenké klienty tu máš téměř všude do max. 5 let.

Editováno 7.7.2016 23:11
Odpovědět  +2 7.7.2016 23:10
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
sahlepik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
sahlepik:7.7.2016 23:34

Chtěl jsem dát palec nahoru, ale bohužel jsem se spletl a dal palec dolů. To je tak, když člověk v noci dělá víc věcí najednou :-(

 
Odpovědět 7.7.2016 23:34
Avatar
Crusty
Člen
Avatar
Crusty:8.7.2016 9:46

Android nic?

Odpovědět  +1 8.7.2016 9:46
www.2ox.cz
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Crusty
David Čápka:8.7.2016 10:43

Můžeš to napsat v JS a pomocí Apache Cordova z toho udělat nativní Android aplikaci, stejně jako iOS nebo WP aplikaci, ale přímo Java pro Android povolená není.

Odpovědět 8.7.2016 10:43
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar

Člen
Avatar
:8.7.2016 22:27

Tohle omezení na webové hry vidím jako velký krok z5 od minulého ročníku. Tvrzení, že po vás všude budou chtít webové technologie není moc pravdivé. Myslím, že by se měly platformy naopak přidávat (mobilní technologie, brýle, etc.).

 
Odpovědět  +2 8.7.2016 22:27
Avatar
Noko
Redaktor
Avatar
Odpovídá na
Noko:9.7.2016 9:42

Já si myslím, že to není uplně špatný nápad. Já vidím ve webových aplikacích něco víc, už jen to, že (s připojením k internetu) půjdou spustit jak na PC, tak na mobilním telefonu nebo na chytrých hodinkách.

Za krok zpět to rozhodně nepovažuju.

 
Odpovědět 9.7.2016 9:42
Avatar
slipiklp
Redaktor
Avatar
slipiklp:9.7.2016 10:15

Je povoleno použít Unity? V článku je napsáno, že musí podporovat Chrom což unity nesplňuje. Na FF běží dobře.

 
Odpovědět 9.7.2016 10:15
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Luboš Satik Běhounek:9.7.2016 12:34

Tím mým příspěvkem jsem nechtěl vyvolávat flame, bylo to spíš takové povzdechnutí, protože web se na ten typ her, které mě baví vytvářet, tolik nehodí - výběr použitelných technologií je celkem omezený, výkon je výrazně nižší (i přes ten webGL) a programovat je možné v podstatě jen v nějaké odnoži JS - což je jazyk, který nesnáším asi nejvíc, nehledě na obtížnější debugování :D

Odpovědět  +1 9.7.2016 12:34
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Satik Běhounek:9.7.2016 13:01

Nikdy jsem neřekl nic o tom, že se nedělají desktopové hry. Psal jsem, že v praxi (= až budeš hledat práci jako programátor) tak po tobě budou v naprosté většině případů chtít webové technologie. Stačí se podívat kamkoli na inzerci práce v IT, klidně i u nás. Hry se samozřejmě pro dekstop dělají a je to jediný druh aplikací, který má pro desktop dnes vůbec smysl dělat, nicméně nevím proč bychom se tu měli učit něco minoritního (jaká je šance, že budeš dělat v budoucnu hry? asi moc velká ne, že). Přijde mi fajn učit se webové technologie (to nejžádanější, co většina z vás bude v životě dělat) na hrách (to co vás najvíce baví). Mrzí mě, že si dám práci s vyhlášením soutěže a místo toho mě tu někdo chytá za slovo a vymýšlí nějaké nesmysly, co jsem nikdy nenapsal a pak to tu musím ještě vysvětlovat. Pokud vás soutěž nezajímá nebo se nechcete naučit to co po vás v zaměstnání budou chtít, tak si jí nevšímejte. Pokud to nebude bavit nikoho, tak se soutěž zruší, ale desktop se tu už v soutěžích vyvíjet nebude, protože v praxi je o něj malý zájem.

Když už jsi to tu nakous, tak napíšu můj názor, protože s tebou moc nesouhlasím - podle mě je desktop pořád dost rozšířený a ještě nějakou chvíli zůstane. O weby je velký zájem, ale to je podle mě jen proto, že každý chce mít web a ne proto, že by všichni a všechno přecházelo na web.
Možná se to tam přesune, ale určitě je ten přesun mnohem pomalejší, než si myslíš.

Jinak proti zadání soutěže - webové technologie nic nemám, teda kromě toho, že webovým technologiím moc neholduju :)

Odpovědět  +5 9.7.2016 13:01
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
M4RtY
Člen
Avatar
M4RtY:10.7.2016 20:56

Mohu k vývoji hry použít nějaký framework, např. Phaser ?

 
Odpovědět 10.7.2016 20:56
Avatar
Ondřej Krsička
Redaktor
Avatar
Ondřej Krsička:10.7.2016 22:34

Když obstojně umím jen C#, je dobrý nápad dělat to v TypeScriptu? (Jestli se to zvládnu rychle naučit)

 
Odpovědět  +2 10.7.2016 22:34
Avatar
Odpovídá na M4RtY
Josef Kuchař - Pepa489:11.7.2016 0:18

Jj, frameworky a knihovny jsou povolené, já jako renderovácí framework používám pixi.js na kterém je postavený tebou zmiňovaný phaser

Odpovědět  +3 11.7.2016 0:18
2x piš, jednou debuguj
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondřej Krsička
David Čápka:11.7.2016 8:11

Co jsem slyšel, tak TypeScipt je prý docela fajn.

Odpovědět  +1 11.7.2016 8:11
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Noko
Redaktor
Avatar
Noko:11.7.2016 9:15

Jak dlouho by porotci hráli nekonečnou hru? Abych mohl nastavit rychlost.

 
Odpovědět 11.7.2016 9:15
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Noko
David Čápka:11.7.2016 9:45

Ono záleží jak bude dobrá :D Již se stalo, že jsme se na něčem zasekli a hráli to hodinu, nebo jsme se naopak přemáhali, abychom u něčeho vydrželi alespoň 10 minut. Abych alespoň nějak odpověděl, bylo y fajn, kdyby se hra dala rozumně zhodnotit do 15 minut hraní.

Odpovědět 11.7.2016 9:45
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Noko
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Noko:11.7.2016 11:09

OK, dík.

 
Odpovědět 11.7.2016 11:09
Avatar
Ondřej Pohořelý:11.7.2016 21:46

Ahoj já sem asi hodně velkej lempl ale nevím jak přihlásit hru :(

Odpovědět 11.7.2016 21:46
Nezastavuj se dlouho protože život nikdy nečeká !
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondřej Pohořelý
Adam Ježek:11.7.2016 21:51

Kapitán každého týmu si založí (pokud už nemá) programátorské portfolio zde na ITnetwork. Do žádosti uvede, že chce přihlásit hru do soutěže GeekWork 2016 a aby formulář prošel, přiloží např. prázdný soubor. Schválení žádosti obvykle trvá několik dní. Potom přidá stránku hry, kde vyplní její název, popis o čem bude a seznam členů jeho týmu. Hře nastaví sekci "Geekwork 2016" a článek publikuje. Tím je hra přihlášená do soutěže a objeví se v seznamu her výše. Ke hře můžete dodávat během vývoje screenshoty a další informace o aktuálním stavu jednoduše editací článku.

Odpovědět  +1 11.7.2016 21:51
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Noko
Adam Ježek:11.7.2016 23:44

Určitě by neuškodila možnost čas zrychlit/zpomalit, ale to uz je na tobě :)

Odpovědět 11.7.2016 23:44
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Mi Mapuwa
Člen
Avatar
Mi Mapuwa:12.7.2016 19:38

Ahoj, neshání někdo programátora do týmu? Vyznám se docela v JS (jak v browseru tak i na serveru), PHP a Pythonu. Rád bych se podílel třeba na nějaké jednoduché realtime multiplayer hře, ale jsem otevřen čemukoliv. V případě zájmu prosím PM.

 
Odpovědět 12.7.2016 19:38
Avatar
polemes
Redaktor
Avatar
polemes:12.7.2016 21:20

Můžu použít jakýkoliv programovací jazyk? (jen aby to jelo v prohlížeči?)

 
Odpovědět 12.7.2016 21:20
Avatar
polemes
Redaktor
Avatar
polemes:13.7.2016 16:43

Může se požadovat instalace Javy?

 
Odpovědět 13.7.2016 16:43
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na polemes
Adam Ježek:13.7.2016 17:12

Hra nesmí nijak poškodit počítač uživatele a ani vyžadovat instalaci jakýchkoli doplňků

Ne.

Odpovědět 13.7.2016 17:12
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Lukáš Hornych:13.7.2016 17:20

Jen menší dotaz (možná hloupý, ale chci se jen ujistit než začnu něco tvořit). Pracovat v Unity teda není problém, pokud hru exportuji do WebGL?

 
Odpovědět 13.7.2016 17:20
Avatar
Makaron
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Makaron:13.7.2016 21:09

Toto by som aj ja rád vedel :)

 
Odpovědět  +1 13.7.2016 21:09
Avatar
polemes
Redaktor
Avatar
polemes:13.7.2016 21:39

Zohledňuje se, když někdo maká sám? Nebo je to jedno?

 
Odpovědět 13.7.2016 21:39
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Michal Vašíček:13.7.2016 21:45

Pokud bude hra spustitelná bez third-party software a bude běžet na webu, jak je napsáno v pravidlech, problém to nebude. :)

Odpovědět  +1 13.7.2016 21:45
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Michal Vašíček:13.7.2016 21:50

Ale jak už psal David, ta soutěž je tu hlavně proto, aby tě namotivovala naučit se něco nového. Tím, že využiješ export do WebGL v Unity, vývoj webových her neokusíš...

Odpovědět 13.7.2016 21:50
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Lukáš Hornych:13.7.2016 22:09

No chtěl jsem to hlavně kvůli tomu, že jsem v JS nikdy nedělal :D, ale zas na druhou stranu by to mohla být slušná výzva :-P

 
Odpovědět  +1 13.7.2016 22:09
Avatar
Odpovídá na slipiklp
Michal Vašíček:13.7.2016 22:11

Nevím jak tobě, ale mě WebGL demo http://beta.unity3d.com/…s/AngryBots/ v Chromu funguje, i když je na tom s výkonem podstatně hůře než v Safari. Jak už jsem ale psal (a David ještě dřív), soutěže tu jsou hlavně proto, aby tě namotivovaly naučit se něco nového.

Odpovědět  +1 13.7.2016 22:11
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
polemes
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
polemes:14.7.2016 7:57

Ale ta požadovaná instalace Javy by se dala jednoduše použít, protože asi všichni porotci mají Javu nainstalovanou. :D

 
Odpovědět  -2 14.7.2016 7:57
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na polemes
Lukáš Hornych:14.7.2016 8:59

Tak to nejspíš většina má, ale i tak by to mohli brát jako porušení pravidel.

 
Odpovědět 14.7.2016 8:59
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na polemes
Adam Ježek:14.7.2016 9:17

Nikdy nevíš, jestli nebudou testovat na čisté instalaci, kde nemají svůj osobní balast.
Pro spravedlivé a stejné podmínky pro všechny to možná tak i bude.

Editováno 14.7.2016 9:18
Odpovědět 14.7.2016 9:17
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Ondřej Krsička
Redaktor
Avatar
Ondřej Krsička:14.7.2016 10:57

Hra nebude urážlivá, vulgární, erotická, brutální, komunistická a tak dále, určitě víte co máme na mysli.

Ale já mám rád brutální hry :(

 
Odpovědět  +3 14.7.2016 10:57
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na polemes
Daniel Vítek:14.7.2016 11:01

A já ji zrovna nemám. Ani nějak neplánuji to měnit.

Odpovědět  +1 14.7.2016 11:01
Na síti působím už pěknou řádku let. Pokud budeš něco potřebovat, písni mi, pokusím se ti poradit :)
Avatar
Noko
Redaktor
Avatar
Noko:14.7.2016 23:27

Může se po uzávěrce přihlášení týmů někdo přidat do mého týmu?

 
Odpovědět 14.7.2016 23:27
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Noko
David Čápka:15.7.2016 12:28

Určitě může :)

Odpovědět  +1 15.7.2016 12:28
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
David Čápka:15.7.2016 12:34

Můžete používat Unity i GameMaker a podobné nástroje, jen je to třeba exportovat pro HTML 5 / WebGL, oba nástroje to umožňují. Samozřejmě je pro vás lepší zkusit si to rovnou v JS, ale je tu i možnost pro ty, kteří to chtějí v něčem naklikat.

Odpovědět  +2 15.7.2016 12:34
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Šimon Raichl:15.7.2016 13:00

Proto to zkusím v GM :)

 
Odpovědět  +1 15.7.2016 13:00
Avatar
szymsza
Redaktor
Avatar
szymsza:16.7.2016 0:32

Možná to je zbytečnej dotaz, ale pro jistotu se zeptám. Může být hra v angličtině? :-)

 
Odpovědět 16.7.2016 0:32
Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Odpovídá na szymsza
Šimon Raichl:16.7.2016 11:01

Když tak můžeš udělat dvě jazykový verze, ale myslím, že by to neměl být problém v pravidlech se o tom nepíše.. :)

 
Odpovědět  +1 16.7.2016 11:01
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na szymsza
David Čápka:16.7.2016 12:25

Jasně, no problemo :)

Odpovědět  +2 16.7.2016 12:25
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
szymsza
Redaktor
Avatar
szymsza:16.7.2016 13:31

WTF? :-? :-)

 
Odpovědět  +1 16.7.2016 13:31
Avatar
Jan Bezdíček
Redaktor
Avatar
Jan Bezdíček:16.7.2016 13:34

Jaká je šance, že budete v budoucnu programovat hry? Pravděpodobně moc vysoká nebude

Tak ti diky, ze mi nicis sny! :D

 
Odpovědět  +8 16.7.2016 13:34
Avatar
Ondřej Krsička
Redaktor
Avatar
Odpovídá na szymsza
Ondřej Krsička:16.7.2016 13:57

To dát do vtipů :D

 
Odpovědět  +7 16.7.2016 13:57
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:21.7.2016 13:54

Přidány záznamy z přednášek o JavaScriptu - JavaScript a technologie na něm postavené: a Grafika na webu. Zejména ta druhá z nich vám určitě výrazně pomohou při soutěži, pokud jste v této oblasti nováčky.

Odpovědět  +1 21.7.2016 13:54
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:31.7.2016 11:35

Blíží se nám uzávěrka, která je dnes o půlnoci. Zatím se zde sešlo 18 přihlášených her, zkontrolujte si prosím, že je vaše hra opravdu zobrazena v seznamu výše, případně mě kontaktujte do PM. Pokud stále váháte, zda se zúčastnit, ale nemáte s webovými technologiemi zkušenosti, připravili jsme pro vás na posledním srazu jednoduchou hru v JavaScriptu se zajímavými featurami, napsanou objektově v novém standardu ECMA 6 - http://www.itnetwork.cz/…-ecma-6-had/ Můžete ji upravovat, inspirovat se z kódu nebo ho rozšiřovat.

Odpovědět 31.7.2016 11:35
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Satik Běhounek:2.8.2016 10:52

jak moc limitujici jsou ti 3 lidi v tymu? ze muzeme byt jen 3 nebo ze tricko dostanou max 3?

Odpovědět 2.8.2016 10:52
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Satik Běhounek
David Čápka:2.8.2016 11:19

Tričko dostanou max 3, jestli vás bude na vývoj víc, tak to v zásadě nevadí.

Odpovědět  +1 2.8.2016 11:19
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
chain:18.9.2016 9:49

:DDD jej ziadne nove prispevky, vsetci s tym robia tajnosti. Tesim sa na zazitky z hrania a prekvapko co vznikne.
Kolegovcom, samo-jamo, drzim palec, aby sa to postihalo vsetko co maju v predstavach.

 
Odpovědět  +2 18.9.2016 9:49
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:29.9.2016 20:48

Pár lidí navrhlo prodloužení termínu do neděle, myslím, že je to dobrý nápad, takže si to dejme do 2.10. 23:59 :)

Odpovědět  +1 29.9.2016 20:48
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
szymsza
Redaktor
Avatar
szymsza:1.10.2016 11:59

Radši se zeptám, abych nepromeškal termín :-) Nějaký form na poslání hry nám přijde zítra do mailu?

 
Odpovědět 1.10.2016 11:59
Avatar
Odpovídá na szymsza
Michal Žůrek - misaz:1.10.2016 12:02

žádný form, upravíš ten článek se hrou kde k němu tu hru přiložíš. Aspoň tak se to dělalo kdysi.

 
Odpovědět  +1 1.10.2016 12:02
Avatar
szymsza
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
szymsza:1.10.2016 12:10

Díky :-) Ještě že jsem se nakonec zeptal :-D

 
Odpovědět 1.10.2016 12:10
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:2.10.2016 13:30

Zatím dorazilo asi 6 her, odevzdávejte do dnešní půlnoci odesláním editace svého herního článku. Během zítřka všem účastníkům potvrdím přijetí a že se mi hru podařilo spustit.

Odpovědět  +3 2.10.2016 13:30
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:3.10.2016 20:00

Dorazilo 11 her, všechny zdá se fungují. RPGeek mi nešel v Chrome, DriftRods mají podivné kolize, zasekl jsem se v překážce, můžete to ještě opravit? Hodnocení se objeví během několika dní.

Nedostaly se ke mně hry: Los Suricatos v alfa, No One Escapes, PixelKitty, Old school spaceship, Plarf, Pixel flag, Velotanks 2D, Pacman hockey, Drone war. Jestli jsem něco přehlédl, co nejdříve se mi ozvěte.

Odpovědět  +2 3.10.2016 20:00
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Josef Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Josef Hornych:3.10.2016 21:05

Davide, nedostal jsem nikam potvrzení o přijetí Raiders of the Galactic Order. Z tvého výčtu taky není jasné, jestli se k tobě naše hra dostala. :( Doufám, že ano, ale trochu jsem čekal, že mi přijde zpráva o potvrzení funkčnosti a přijetí do soutěže. Bude porota brouzdat mezi planetami a těžit vzácné horniny? :)

 
Odpovědět  +1 3.10.2016 21:05
Avatar
Pavol Hejný
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Pavol Hejný:3.10.2016 21:07

Ahoj, nejsem si úplně jistý, zda jsi nepřehlédl mě - hru Logic. Asi včera v 18 jsem aktualizoval článek a pořád nic :( . Btw. pokud bys chtěl soubory místo adresy na webu, rád ti je pošlu...

Odpovědět 3.10.2016 21:07
/^(web )?(app )?developer$/
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Lukáš Hornych:3.10.2016 21:12

Poslal jsem tu upravenou verzi tak snad to bude fungovat :-) Kolize mě dělají celkem problém no :-S.

 
Odpovědět 3.10.2016 21:12
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:4.10.2016 18:40

Jak jsem psal, nedostaly se ke mně hry, co jsem vyjmenoval výše, zbytek dorazil v pořádku. Bohužel mám již takový time management, že vás nemám šanci všechny obepsat soukromě, takže si to prosím zkontrolujte. Hry Josefa i Pavola dorazily v pořádku, zmínění v těch co nepřišli přeci nejste.

Pro jistotu ještě přijaté hry:

  • 10kGames (regret)
  • The Cry of the Owl
  • Vodacek a spol (game in 7 hours)
  • DriftRods
  • isometris
  • Rpgeek (pixel RPG)
  • Raiders of the Galactic order
  • Lockpicker simulator
  • Uvař si své pivo
  • Konzolové dobrodružství 2
  • Logic (Canvas monster)

A chybějící:

  • Los Suricatos v alfa
  • No One Escapes
  • PixelKitty
  • Old school spaceship
  • Plarf
  • Pixel flag
  • Velotanks 2D
  • Pacman hockey
  • Drone war
Odpovědět 4.10.2016 18:40
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Ondřej Pohořelý:4.10.2016 19:08

7. října budou všechny hry dostupné pro všechny na webu ?? Nebo jak si je můžeme zahrát ?

Odpovědět 4.10.2016 19:08
Nezastavuj se dlouho protože život nikdy nečeká !
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondřej Pohořelý
David Čápka:6.10.2016 15:11

Myslím, že do 7. to ohodnotit nestihneme, jelikož se mi to teď sešlo se startupem, který spouštíme příští týden a nestihl jsem ani sestavit porotu. Viděl bych to tak, že hry publikujeme zítra, tedy toho 7., ať se to nezdržuje, a finální hodnocení se o pár dní posune.

Odpovědět  +1 6.10.2016 15:11
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Pavol Hejný
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na Ondřej Pohořelý
Pavol Hejný:6.10.2016 16:57

Pokud chceš, můžeš si zahrát tu mou, já jsem naposílal zdrojáky, ale daj ji rovnou na web: http://logic.towns.cz/ . Klikni si na tu šipku nahoře vlevo a tím se ti uzamkne kurzor jako v klasické FPS, ovládáš WASD + úkorky QE.

Já už se těším na ty další....

Odpovědět 6.10.2016 16:57
/^(web )?(app )?developer$/
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:9.10.2016 19:38

Chybí nám ohodnotit ještě jedna hra, je to zdlouhavé jelikož komunikujeme i s některými autory. Hodnocení se objeví během týdne.

Odpovědět  +2 9.10.2016 19:38
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:12.10.2016 9:44

Máme dohodnoceno, dnes večer sem umístím hodnocení pokud to stihnu, nejpozději zítra :)

Odpovědět  +6 12.10.2016 9:44
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:12.10.2016 21:36

Výsledky naleznete na začátku tohoto článku. Zítra přidám jednotlivá hodnocení poroty včetně slovního hodnocení k jednotlivým článkům. Díky všem zúčastněným, kvalita výtvorů je poměrně vysoká vzhledem k tomu, že vývoj pro web je komplikovanější :)

Editováno 12.10.2016 21:37
Odpovědět  +1 12.10.2016 21:36
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Pavol Hejný
Autoredaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Pavol Hejný:12.10.2016 22:49

Dík za skvělou soutěž. Jsem rád, že se hra porotě líbila. Těším se na slovní hodnocení...

Odpovědět  ±0 12.10.2016 22:49
/^(web )?(app )?developer$/
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:13.10.2016 20:43

K první polovině her bylo přidáno podrobné hodnocení poroty včetně slovního komentáře. Hodnocení pro posledních 5 her bude přidáno zítra.

Odpovědět  +1 13.10.2016 20:43
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:17.10.2016 10:22

U všech dodaných her se nyní nachází podrobné vyjádření poroty včetně rozpisu přidělených bodů. Všem díky za účast a jsem rád, že jste to zvládli odevzdat. Taková zkušenost s projektem se vám jistě bude hodit a doufám, že vás to také bavilo. Soutěž se nám vydařila, výsledky jsou velmi pěkné :) A jelikož většina her přišla i se zdrojovým kódem, ostatní se z nich mohou inspirovat k tvorbě něčeho vlastního.

Vítězné 3 hry, jejichž týmy získávají trička od https://www.geekshirts.cz/, jsou následující:

  • Logic
  • Konzolové dobrodružství 2
  • The Cry of the Owl

Na účty autorů všech dodaných her jsem také dobil 100 bodů, můžete je využít pro zhlédnutí prémiového obsahu zde na síti dle vašeho uvážení. Ještě vám během týdne přidám ocenění do portfolií :)

Odpovědět  +3 17.10.2016 10:22
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 99 zpráv z 99.