Diskuze: Časté dotazy na server
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
20 zápisů/s je OK. Databáze se dají použít běžně do 200000 zápisů/s, takže bych v tom problém neviděl
Tam je spíš problém ten, že musím dát ostatním uživatelům vědět,
že ten a ten uživatel podnikl tu a tu akci...a třeba každých 5s se ptát
přes Ajax jestli už je vše hotové, popřípadě co se změnilo se mi zdá
trošku moc. Na to mi právě připadá vhodnější spojení serveru a klienta,
s tím, že klient bude čekat na odpověd serveru. Aspoň takou mám
představu. Pokud je to blbost tak mě klidně opravte
Ještě jednou říkám, jde o to že bude v jedné skupině 20 lidí a ostatní
by se měli co nejrychleji dozvědět o akci jednotlivce.
Tohle se určitě nedělá AJAXem, to ten server usmažíš. K tomu jsou websockety.
Výborně, právě na to se ptám. Bohužel sockety neumím, mohl by sem
někdo hodit nějakou stránku kde je to popsáno (jiná než google či strejda
google), našel jsem příklad implementace v prohlížeči, ale nevím jak to
zprovoznit na serveru.
Děkuji
Nikdo, kdo by mě nedokázal nakopnout správným směrem?
Bohužel jsem sockety ještě nikdy nepotřeboval, ale dost možná by tě mohl někam odkázat Drahomír Hanák.
Server můžeš napsat v čemkoli. V JavaScriptu (NodeJS) doporučuji použít socket IO - http://socket.io/ V PHP existuje ReactPHP (http://reactphp.org/) a na něm postavený Ratchet http://socketo.me/ Samozřejmě jde napsat i v Javě, C# apod. Komunikace přes WebSockets má 2 části - první je ověřovací a je to normální HTTP požadavek. Další je samotný přenos dat, který funguje přes TCP.
Na běžném PHP hostingu ale takový server nespustíš.
To je právě blbé, že to nespustím na běžném serveru. Taky bych to rád vyzkoušel.
Na běžném serveru to spustíš, ale ne na běžném webhostingu.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.