Diskuze:
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, následující přidej do stepu nepřítele:
if (instance_number(oPlayer) > 0)
{
dir_dif = point_direction(x,y,oPlayer.x,oPlayer.y);
if (abs(dir_dif)<20)
{
// střelba
}
}
Nech sa páčí
Edit:
if (abs(dir_dif) < 20 && abs(dir_dif) > 0)
{
// střelba
}
Zapoměl jsem...
nefunguje...nechce střílet,(tady je celí kód)if enemy_shoot = 1 and
distance_to_object(o_plaer) < 80 and (instance_number(oPlayer) >
0)
{
dir_dif = point_direction(x,y,o_plaer.x,o_plaer.y);
if (abs(dir_dif)<20)
alarm[2] = 360
enemy_shoot = 0}
OMG děláš si srandu?? Tak přemýšlej trochu...
if enemy_shoot = 1 and distance_to_object(o_plaer) < 80 and (instance_number(oPlayer) > 0)
o_plaer <> oPlayer...
hele,snažil jsem se to opravit enemy_shoot_dir = point_direction(x,y,o_plaer.x,o_plaer.y)
if enemy_shoot = 1 and distance_to_object(o_plaer) < 80 and(abs(enemy_shoot_dir) < 20 and abs(dir_dif) > -20){
alarm[2] = 360
enemy_shoot = 0}
nevíš kde je chyba??
Tak tohle jsem už dlouho neviděl....
wow, it´s fuking awesome....
abs(dir_dif) > -20){
Kus zfrojového kódu, vytrženého z kontextu:
enemy_shoot_dir = point_direction(x,y,o_plaer.x,o_plaer.y)
if (enemy_shoot = 1 && distance_to_object(o_plaer) < 150
&& ( (abs(enemy_shoot_dir) < 360 && (abs(enemy_shoot_dir)
> 160)))){
alarm[2] = 180
enemy_shoot = 0}
druhou možností je využít collision line:
if (!collision_line(x,y,oPlayer.x,oPlayer.y,wall,0,0))
{
}
(místo té podmínky, a wall dosadíš tvůj objekt reprezentující zdi a totéž platí pro hráče)
hele já ti to tiknul za to cos psal na skype
///Střelba
enemy_shoot_dir = point_direction(x,y,o_plaer.x,o_plaer.y)
if (enemy_shoot = 1 and distance_to_object(o_plaer) < 150 and (
(abs(enemy_shoot_dir) < 340 and (abs(enemy_shoot_dir) > 20)))){
alarm[2] = 180
enemy_shoot = 0}
jsem to dal sem kdybi mněl někdo stejný nebo podobný problém
Zobrazeno 9 zpráv z 9.