Diskuze: 3D Pes
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, ak mas riesene prenasledovanie cez mp_potential_step alebo move_toward... tak treba do jednej zo suradnic d3d_transform_add_rotation_y alebo d3d_transform_add_rotation_x premennu direction. Teda aby sa natacanie modelu v danej osi prisposobilo smeru pohybu objektu...
Používám move toward. Mám Step Event, kde mám, že pokud je hráč v blízkosti psa, pes ho začne pronásledovat. Když ho pronásleduje, spustí se Alarm 0, kde mám tento kód:
move_towards_point(obj_weapon.x, obj_weapon.y, 2);
direction = point_direction(x,y,obj_weapon.x,obj_weapon.y);
Ale nevím jak mám právě udělat to otočení, protože jak jsem psal, ten pes mi potom zmizel místo aby se otočil o 90 stupňů. A ani nevím kterou osou mám točit, ale asi Y. Protože v Blenderu se prohazuje osa Z s Y, tak mě to docela zmátlo.
skus preluskat toto:
http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewtopic.php?…
mal by tam byt aj popis v draw a stepoch objektu, nechcem ta zavadzat v 8.0 s 8.1 uz dlho nerobim a 3D kvoli tomu obchadzam inym sposobom ale ak mas chvilu cas tak v linku nieco isto najdes.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.