NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Avatar

Tvůrce
Avatar
:18.2.2012 17:35

Dobrý den,
v objektu se mi nepřehrává sprit, jenom 1. snímek i když nikde nemám nastaveno nic typu image_speed = 0. Nevíte proč???

 
Odpovědět
18.2.2012 17:35
Avatar

Tvůrce
Avatar
:19.2.2012 15:08

Xhápu, že jste radši šli spát, ale prosím rychle! Spěchá! Díky moc, beru jakékoli možnosti řešení. :)

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 15:08
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:19.2.2012 16:37

Nemáš tam někde ikonku Change sprite? Tam se nastavuje Image speed.

Nahoru Odpovědět
19.2.2012 16:37
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:19.2.2012 20:01

Jo change sprite tam mám, asi jsem zapoměl nastavit image speed (Já jsem debil), dík

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:01
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
:19.2.2012 20:04

Tak jsem nastavil change sprite na ten druhej
subimage: 0
speed: 30 a nic... Je to dobře?

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:04
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:19.2.2012 20:05

Tak máš to Change sprite ve stepu nebo v nějaké jiné události, co se stále volá a stále to nastavuje ten první subimage a než se stihne přepnout, nastavíš ho znovu.

Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:05
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:19.2.2012 20:06

Jo mám to ve stepu. Tak to předělám. Dík, žes ještě nešel spát ;)

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:06
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
:19.2.2012 20:10

Fajn, animace se přehrává, dík

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:10
Avatar

Tvůrce
Avatar
:19.2.2012 20:22

Ještě milidotaz. Mám prostě neviditelný objekty, od kterých se zmíněný objekt odráží.
v Create má hspeed = -2.
Pak při kolizi má image_xscale *= -1
Potřebuju, aby se otočil. (hspeed *= -1)
Jenomže na tý zarážce zůstane viset. Jak mám udělat, aby ta kolize trvala jenom ten okamžik, kdy se toho dotkne? (Nechce se mi nastavovat alarm, určitě to jde i jednodušeji)

 
Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:22
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:19.2.2012 20:59

Na odražení je tam přece akce, není třeba nic vymýšlet.

Nahoru Odpovědět
19.2.2012 20:59
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:20.2.2012 13:48

Mylíš jako bounce??? Fakt nevim proč, ale mě to při kolizi kolem toho odrážecího objektu začne kmitat... :( , zkusim s tim něco provést :)

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2012 13:48
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:20.2.2012 14:07

Při kolizi s objektem tam dej akci bounce, ta na 100% funguje.

Nahoru Odpovědět
20.2.2012 14:07
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:20.2.2012 16:01

teď je zase problém s image_xscale. Sice se to odráží ale to xscale kolem toho kmitá, takže to pak mezi tím dělá skoky. Co s tím?

U toho bounce mi připomíná mojí první hru :D . Multiplayerka, něco jako Kostrón, a upřímě se při té vzpomínce směju :D :D , to byla hra.....

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2012 16:01
Avatar

Tvůrce
Avatar
:20.2.2012 16:07

Ještě jedna miliotázka. Jak by jste nastavili mimo kolizi?
Jako:
if mimo kolizi
then něco udělat
?

 
Nahoru Odpovědět
20.2.2012 16:07
Avatar
David Jančík
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Jančík:20.2.2012 16:29

Tak mimo kolizi je objekt po dobu, dokud kolize nenastane. Takže normálně do step. Pokud chceš přece jen podmínkovat, tak něco takového:

if (!place_meeting(x,y,obj))
Nahoru Odpovědět
20.2.2012 16:29
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:20.2.2012 16:58

Zase vymýšlíš nějakou zbytečně složitou hloupost, napiš co potřebuješ udělat, ptát se kdy objekt není v kolizi mi moc nedává smysl.

Nahoru Odpovědět
20.2.2012 16:58
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:21.2.2012 8:04

Už nic, přemýšlel jsem nad vaším tutoriálem se smykem, udělal jsem virtuální silnici a myslel jsem, že by z ní hráč nemohl vyjet. Ale je mi jasné, že by to bylo příliš těžko uhratelné, takže díky za pomoc :)

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2012 8:04
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:21.2.2012 9:31

V tom případě se omlouvám, tady to smysl dává. Použil bys to, co radí davos. Je to docela dobrý nápad na hru mimochodem :) V klávesách vlevo a vpravo se přičítá direction a image_angle nějak o 1 myslím. Když budeš přičítat víc, bude lépe zatáčet. Další ulehčení zajistíš zvýšením toho friction co se nastavuje nějak na 0.05 myslím že v Create, když dáš 0.2, nebude to tolik ujíždět. Udělal jsem to hodně názorné, aby každý viděl, že to opravdu smykuje :D

Nahoru Odpovědět
21.2.2012 9:31
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:21.2.2012 9:57

Jojo, už to mám dost rozdělaný. Místo úhel spritu jsem tam dal rychlost, naházel jsem tam stromy a taky aby to mělo pomalý rozjezd, akorát jsem zapomněl nastavit, kdy to zrychlování mužete zastavit, takže se rychlost neustále zvyšuje, což je dost sranda, protože když to jede rychlostí víc než 4000, tak už to za sebou dělá jenom čtverečky asi 5cm od sebe vzdálený :D

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2012 9:57
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
:21.2.2012 11:41

Hele, udělal jsem z toho hru. Co ty na to?

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2012 11:41
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:21.2.2012 11:44

Mimochodem, ještě k tomu, cos napsal: Čím hůř to bude zatáčet, tím lepší, protože to bude těžší :D , stejně tak to klouzání. :D i bych to dal níž, aby to víííííííc kkklllllooooo­ooooouuuuuuuu­uzzzzaaaaaalllllo­oooooooooooo! :D

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2012 11:44
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:21.2.2012 13:58

Pošli odkaz :)

Nahoru Odpovědět
21.2.2012 13:58
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:21.2.2012 14:54

Dal jsem to publikovat ;)

 
Nahoru Odpovědět
21.2.2012 14:54
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 23 zpráv z 23.