Diskuze: Animovaný image na jiné pozici
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mno právě, že mi to nepřijde jako správná cesta....Já to nějak zkoušel a asi by se to dalo zacyklit nějakou proměnou spojenou s alarmy. Právě, že mě jde o nějakou jednodušší cestu. Tento způsob vybere pouze jeden subimage.
Jde to i jednoduše.
Event KeyRelease <SPACE>:
stav=!stav;
Event Draw:
if stav==true { sprite_index=sprite1; } else { sprite_index=sprite2 }
draw_self();
a oba sprite mohou být animované nebo statické, jak je libo.
Díky za info, opravdu to jde udělat velice jednoduše, dneska už jsem o dost dál....
Zobrazeno 5 zpráv z 5.