Diskuze: Billiard / Kulecnik
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj
Vela otazok, tak postupne...
Vsetko sa teda da a nie je to az take komplikovane ale bez potrebnych kniznic
to nepojde...
tu je link gmtoolbox
Kazdopadne takato vec nie je pre zaciatocnika(fyzika a multiplayer).
Pokial sa jedna o vyber medzi Unity a GM tak to sa neda urcit... nie s ohladom
na dany zamer;)
Já bych především zmínil, že největší rozdíl mezi Unity a GM je v tom, že Unity pracuje nativně v trojrozměrném prostoru, zatímco GM je nativně 2D. Pokud je tedy představa taková, že kamera bude létat v různých úhlech a směrech realisticky okolo kulečníkového stolu, nemá cenu o GM vůbec uvažovat. Jestli by stačil fixní pohled shora a fixní nasvícení, tak to v GM udělat jde, ale uměl by to tak jeden člověk z tisíce. Pro Unity to už určitě někdo udělal - na YouTube je nějaké video, které jsem ale blíže nezkoumal. Je velice pravděpodobné, že základ takové hry půjde koupit v Asset Store.
Jinak si ovšem troufám hádat, že pokud má někdo dotaz tohoto typu, tak je úplný začátečník v obou prostředích a je obrovská pravděpodobnost, že to vzdá dřív, než vybrané prostředí zvládne na potřebné úrovni. Pokud má jít o vlastní úsilí, doporučuji začít snazším projektem a pokud má jít o komerční záležitost, doporučuji oslovit nějaký vývojářský tým, který už něco vydal, mít to dobře promyšleno a nachystat si dost peněz.
Nejedna se ani o komercni zalezitost a ani o vlastni usili. Mam to jako skolni projekt a zaroven to pouziju tenhle rok jako maturitni praci s programovani. Taky jsem premyslel, ze bych to udelal v JavaFX, kde to aspon trosku vic umim. Obecne napada vas nejake nejlepsi reseni, jak to udelat, ktere by bylo snadne (popripade neco, kdo to uz udelal)? Prikladam zadani, ktere mam splnit (klidne i bez bonusu):
Bonus:
Aha, tydle vidle.
Takže jde spíš o to programování samo. To vlastně nejvíc záleží na
tobě, který jazyk je ti nejbližší a kde si to troufneš dokončit. V duchu
zadání bych se soustředil na networking a detailní nastavitelnost umělých
hráčů. To jde napsat v čemkoli. Myslím, že to není ani tak složité,
jako pracné.
Ano presne tak, jde ciste o programovani. Kdybych to delal v Unity, tak bych si ale mohl alespon tu grafiku koupit, at se s tim nedelam. Ja akorat premyslim v cem by to bylo ne nejlepsi, ale nejlehci. Osobne pro me asi v JavaFX, ale jestli jsou nejake lehci cesty, tak se je klidne, rad, naucim. Proto bych se tady ptam, jestli je nejaka snadsi cesta pro to.
Nejlehčí asi teda Unity. Co ti nepůjde udělat, to seženeš hotové. Hm, asi tak.
Dobre dekuju...btw nevis o nekom kdo by to zvladnul udelat za nejaky rozumny penize? Jako zakazku...klidne ty, jestli mas cas...ja tipuju, ze to nemusi byt zas tak slozity a casove narocny, takze by to treba 2-3 dny prace mohlo zabrat. Popripade, jestli ne ty, tak doporucil bys mi nejaky kontakt? Nemusi to byt cele, ale alespon prodiskutovat jak presne to delat.
Myslím, že by ses měl chvilku snažit sám a pak teprve chtít pomoct. Je dost lidí, kteří ti pomůžou, pokud se trochu snažíš, ale málokdo to bude chtít dělat za tebe. Tak jako tak, já bych to dělat nechtěl - v Unity nedělám. Nevím čím to je, ale mně osobně se nějak nelíbí.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.