Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
TomPayer
Člen
Avatar
TomPayer:13.6.2012 16:35

Čau,mám potíže s multiplayerem pro čtyři hráče na jedné klávesnici.Jsou tam čtyři postavy a já nevím jak mám udělat aby se při zásahu střelou započítalo skóre jednomu hráči a takhle postupně až na konec.Nevím jak udělat čtyři ukazatele a konečné vyhodnocení :D Dělám s GM krátce a tak prosím o radu.(PS.:Klasické skóre jsem zvádl.)

Odpovědět
13.6.2012 16:35
Technologie jdou stále kupředu, stejně jako já :D Někdy mám ale pocit že to druhý se trochu zadrhává ...
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na TomPayer
David Hartinger:13.6.2012 17:20

Ahoj, musíš používat proměnné, každé postavě uděláš proměnnou skore. V Create ji nastavíš na 0 (akce set variable) a potom ji budeš zvyšovat nebo snižovat (záleží jak máš udělanou hru, také akcí set variable, jen zaškrtneš relative). Vypíšeš jí pomocí draw_variable. Bližší popis ikon viz zdejší manuály.

Nahoru Odpovědět
13.6.2012 17:20
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Thomm97
Neregistrovaný
Avatar
Thomm97:13.6.2012 18:25

:D Tak jsem koumal a z dosavadních znalostí jsem se nedokoumal k řešení.Bude to znít amatérsky,ale Nemohl by jsi mi upřesnit co kam umístit.Jsem z těch proměných magor i když mi je jasné co to je a jak fungují...

 
Nahoru Odpovědět
13.6.2012 18:25
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:13.6.2012 20:29

Co máš kam umístit jsem ti psal. S čím přesně máš problém?

Nahoru Odpovědět
13.6.2012 20:29
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Thomm97
Neregistrovaný
Avatar
Thomm97:15.6.2012 20:21

_____________­________________________­______
FATAL ERROR in
action number 1
of Collision Event with object obj_tree
for object obj_fireshoot:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 1:
score_flame += 10
^
at position 13: Variable name expected.

Takhle :D Asi je to naše blbost,ale už si nevíme rady...

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2012 20:21
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:15.6.2012 21:01

Co je score_flame?

Nahoru Odpovědět
15.6.2012 21:01
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Thomm97
Neregistrovaný
Avatar
Thomm97:15.6.2012 21:47

No,jméno té proměnné...Asi jsem to vůbec nepochopil co? :D Prostě jsem udělal proměnnou score_flame (jméno postavy) a pak dal stejný název u vykreslování proměnné... Prosím poraď mi! :(

 
Nahoru Odpovědět
15.6.2012 21:47
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:15.6.2012 22:18

Proměnná nebude mít v názvu název postavy, protože postavě již přísluší. Bude se jmenovat tedy jen skore. To, že máš 4 proměnné se stejným názvem vůbec nevadí, protože každá přísluší jinému objektu. To je asi jako by sis pojmenovával x_flame, y_flame. Objekty mají prostě své x a y souřadnice, není je třeba takto pojmenovávat.

Do Create události každé postavy nastav Set variable skore to 0.

V události Draw postav pomocí Draw variable proměnnou skore vykreslíš.

Nyní si v kolizích ponastavuj tu hodnotu pomocí Set variable se zaškrtnutým relative. Samozřejmě to bude fungovat jen v tom objektu, pro který skóre měníš. Pokud chceš změnit např. z objektu Postava1 skóre postavy 2 (např. Postava1 na Postavu2 zaútočí), musíš název proměnné předsadit názvem objektu, aby GM poznal, který objekt myslíš. Budeš tedy nastavovat Flame.skore.

Nahoru Odpovědět
15.6.2012 22:18
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Thomm97
Neregistrovaný
Avatar
Thomm97:16.6.2012 11:24

Fakt díky,už to funguje.Ale když nastavím u postavy set variable a draw variable tak ta postava zmizí.Vůbec se tam neukazuje ten Sprite?! Nevíš co to může být? Dík...

 
Nahoru Odpovědět
16.6.2012 11:24
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:16.6.2012 11:29

Je to tu napsané u Draw eventu, řeší se to tu stále dokola: http://www.itnetwork.cz/index.php?…

Nahoru Odpovědět
16.6.2012 11:29
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
TomPayer
Člen
Avatar
TomPayer:16.6.2012 13:11

Super! Fakt děkuju moc...

Nahoru Odpovědět
16.6.2012 13:11
Technologie jdou stále kupředu, stejně jako já :D Někdy mám ale pocit že to druhý se trochu zadrhává ...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.