NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Neaktivní uživatel:14.6.2015 10:42

ahoj všichni,promiňte že zase otravuju,ale neví někdo jak udělat střelbu ve 3D...ja vim,je tu tutorial..ale ja tam zkrátka chci létající olovo,jenom kontrolovat jestli jsem něco netrefil se mi nelíbí,sem zkoušel googlit...bez výsledku,předem dík za pomoc

Odpovědět
14.6.2015 10:42
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:14.6.2015 11:05

hmmm...dík za mínus,a že bys třeba pomohl???

Nahoru Odpovědět
14.6.2015 11:05
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Martin Skalík
Tvůrce
Avatar
Martin Skalík:14.6.2015 12:49

A ja myslel že 3D nejde jenom mě :D

 
Nahoru Odpovědět
14.6.2015 12:49
Avatar
Odpovídá na Martin Skalík
Neaktivní uživatel:14.6.2015 13:32

mně to jde,mám zdi,strop,podla­hu,rozhlížení do stran a do výšky,zbraň vykreslovanou přes monitor a s animací při kliknutí...ale ve střílečce by asi k tý animaci mohlo něco vyletět

notáák,pomožte mi ;(

Nahoru Odpovědět
14.6.2015 13:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:14.6.2015 17:14

Normálně si vytvoříš objekt pro kulku třeba obj_Bullet. Do draw eventu mu dáš třeba

d3d_draw_ellipsoid(x - 4, y - 4, z - 4, x + 4, y + 4, z + 4,textura, 1, 1, 360);

což ti vykresí 3d kouli. Pak v hráči pokud vystřelí dáš kód:

var bullet;
bullet = instance_create(x, y, obj_Bullet);
bullet.speed = 10;
bullet.direction = direction;
bullet.z = 30;

Pokud by něco nefungovalo tak napiš. Psal jsme to z hlavy.

Editováno 14.6.2015 17:15
 
Nahoru Odpovědět
14.6.2015 17:14
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Neaktivní uživatel:16.6.2015 20:10

to jsem zkoušel a vykreslovalo se to přes monitor jako zbraň(2d sprite s animací při kliku)došlo mi že se to vykresluje onostropně(nebo tak nějak)

když jsem vykreslování přenastavil na prespejtivní ,opět jsem vyděl černé bloky na monitoru a ne v prostoru

mimochodem já to chci jako retro tudíž spíše block než ellipsoid ;)

Nahoru Odpovědět
16.6.2015 20:10
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:16.6.2015 20:18

Jestli chceš pošli mi to. Podívám se na to.

 
Nahoru Odpovědět
16.6.2015 20:18
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:16.6.2015 20:21

Možná už vím v čem je problém. Uprav depth hráče buď na -1000 nebo na 1000. Pokud se ti to vykresluje jako 2D tak by chyba měla být v depth.

Editováno 16.6.2015 20:23
 
Nahoru Odpovědět
16.6.2015 20:21
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Neaktivní uživatel:17.6.2015 15:38

jo už to funguje...na 5O %
má správný render,velikost i směr ale nelétá do výšky kam se koukám
(moje kamera se otáčí do stran ale i do výšky)
jak jí mám dát směr po Z-ové ose??

Nahoru Odpovědět
17.6.2015 15:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:17.6.2015 18:33

Máš tam nějakou proměnnou, ktera kontroluje kam se díváš na ose Z? Například zto nebo tak? Pokud ano, tak jen dodělej bullet.zto = zto; a pak stepu té kulky z += zto;

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
17.6.2015 18:33
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.