Diskuze: d3d střelba
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
hmmm...dík za mínus,a že bys třeba pomohl???
A ja myslel že 3D nejde jenom mě
mně to jde,mám zdi,strop,podlahu,rozhlížení do stran a do výšky,zbraň vykreslovanou přes monitor a s animací při kliknutí...ale ve střílečce by asi k tý animaci mohlo něco vyletět
notáák,pomožte mi
Normálně si vytvoříš objekt pro kulku třeba obj_Bullet. Do draw eventu mu dáš třeba
d3d_draw_ellipsoid(x - 4, y - 4, z - 4, x + 4, y + 4, z + 4,textura, 1, 1, 360);
což ti vykresí 3d kouli. Pak v hráči pokud vystřelí dáš kód:
var bullet;
bullet = instance_create(x, y, obj_Bullet);
bullet.speed = 10;
bullet.direction = direction;
bullet.z = 30;
Pokud by něco nefungovalo tak napiš. Psal jsme to z hlavy.
to jsem zkoušel a vykreslovalo se to přes monitor jako zbraň(2d sprite s animací při kliku)došlo mi že se to vykresluje onostropně(nebo tak nějak)
když jsem vykreslování přenastavil na prespejtivní ,opět jsem vyděl černé bloky na monitoru a ne v prostoru
mimochodem já to chci jako retro tudíž spíše block než ellipsoid
Jestli chceš pošli mi to. Podívám se na to.
Možná už vím v čem je problém. Uprav depth hráče buď na -1000 nebo na 1000. Pokud se ti to vykresluje jako 2D tak by chyba měla být v depth.
jo už to funguje...na 5O %
má správný render,velikost i směr ale nelétá do výšky kam se koukám
(moje kamera se otáčí do stran ale i do výšky)
jak jí mám dát směr po Z-ové ose??
Máš tam nějakou proměnnou, ktera kontroluje kam se díváš na ose Z? Například zto nebo tak? Pokud ano, tak jen dodělej bullet.zto = zto; a pak stepu té kulky z += zto;
Zobrazeno 10 zpráv z 10.