Diskuze: draw event 2D
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Do End Step si daj
x= view_xview[0]+(x-ová súradnica kde je hp bar vykreslený)
y= view_yview[0]+(y-ová súradnica kde je hp bar vykreslený)
dal jsem to do End step ale to se mi nevykreslí nic, vykreslil jsem xpbar
pomocí 3 obdélníků
je to takhle správně?
a keď ten xpbar vykreslíš normálne ako HEALTH BAR??
Pokud používáš GameMakerStudio, tak je tam k tomu event DrawGUI. Jde o vrstvu nad běžnými objekty, která se nikam neposouvá. Jinými slovy, pokud vykreslíš něco v DrawGUI na souřadnicích 20,20, tak to bude prostě 20 pixelů od levého horního okraje okna. Pořád.
Tak když to vykreslím jako heatlh bar tak to funguje a posouvá se společně s room view, ale nešlo by to nějak jinak? Chtěl bych mít totiž xpbar pro každou zbraň takže bych musel udělat hodně dalších objektů a navíc jak jsem pochopil tak nejde mít víc jak 100 health? Game Maker Studio nemám...
Z hlediska pohybu je úplně jedno, jestli to vykresluješ funkcí na
kreslení healthbarů nebo to skládáš z obdélníků. Obojí jde udělat
správně.
A rozhodně nemusíš mít samostatný objekt pro každé vykreslení
healthbaru.
Klidně je vykresli naráz:
for(i=1;i<5;i+=1)
{
vx=view_xview[0];
vy=view_yview[0]+(10*i);
draw_healthbar(vx,vy,vx+200,vy+8,gun_power[i],c_dkgray,c_red,c_lime,0,true,true);
}
EDIT: Jo a když je množství větší než sto, tak použiješ matematiku před vykreslením. Jsou to prostě procenta..
Zobrazeno 7 zpráv z 7.