Diskuze: Fight for Beerdor
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Čiší z toho čiré nadšení pro tvorbu. Grafika je sice klasicky neumětelská, programátorsky v tom nejspíš není jiná výzva než kýble otrocké práce, ale je tam slušně pamatováno na ozvučení a příběh. Ocenil bych hlavně komplexnost celé věci. Hratelnost ale u mě nejvíc narazila na ovládání. Nemožnost nastavit vlastní klávesy pohřbila moji motivaci hned na začátku, takže jsem si ani moc nezahrál. Docela škoda.
Doporučuji udělat verzi II a vypilovat k dokonalosti - tím se nejvíc využijí zkušenosti.
Hra nevypadá vůbec zle, ale má dost nedostatků. Když si člověk hru
pustí POPRVÉ, tak neví jak hru ovládat(pohyb, střelba) a o co v ní
vlastně jde. Grafika je průměrná(předpokládám, že jsi si jí dělal
sám) i když jsi si s postavami mohl dát trochu víc práce. Nejvíc
postrádám určitý HUD "uživ. rozhraní", v samotné hře není nic popsáno,
všechno to člověk musí objevovat pokusy
Hra na mě Celkově působí dobře, oceňuji plynulost, komplexnost, příběh
a neposledně nápad. Určitě bych zkusil tyhle mušky vychytat.
S grafikou souhlasím, ale mé výtvarné umění nedosahuje nijak vysoko Co se týče ovládání, tak mám za to, že je na začátku popsány veškeré klávesy. Ale ano, je pravda, že bych buďto mohl udělat tutoriál, nebo (jak navrhl TomBen) dát možnost nastavit si vlastní klávesy. Každopádně díky
Zobrazeno 4 zpráv z 4.