Diskuze: GMS execute_string
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
řešení:
musíš si místo dosazení do hodnoty cheatf[n] vytvořit skripty, pokud pracuješ v GMS dají se rozdělit na fragmenty, aby nezabrali místo v resource tree a následně daný skript volat.
Hodně zdaru
můžeš mýt konkretnější nejsem machr na GMS
S radostí:
svůj for cykl nahraď např. tímhle:
switch(keyboard_string)
{
case cheat[0]:
{
health += 100;
keyboard_string = "";
break;
}
}
Ten for cykl byl sice pěkný, ale beze smyslu, switch tomu sluší víc:)
K funkci execute_string()....
víš ta funkce je obsoletní a to z jednoho důvodu HW náročnost. Neumíš si představit kolik RAMky potřebuje ona vlastně funguje tak, že checkuje celou!! syntax gml, jestli jsi náhodou něco v tom stringu nenapsal.
Ještě rada: nepoužívej proměnné health,score. Jsou to globální proměnné.
Měj se
Takže do stepu jsem to dal
if keyboard_string!=""{
switch(keyboard_string)
{
case cheat[0]:
{
health += 100;
keyboard_string = "";
break;
}
}
}
ale kompilator řiká na 4 řádku Case argument Should be a constant
musíš tam napsat hodnotu té proměnné...
mě se to nechtělo vypisovat celé.
Místo cheat[0] napiš "gethp" ... asi to nebylo napsané jasně.
Díky moc za pomoc
i za to health neuvědomil jsem si že když udělám životy pomocí těch
ikonek tak to jsou globalní proměné.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.