Diskuze: Hard human life
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 20 zpráv z 20.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ohhh, hustý. Chtěl sem si hru jen spustit a zhodnotit. Ale strašně mě to
chytlo a tenhle koment píšu už asi půl hodiny
Moc se mi líbí novodobé hry s osmibitovou grafikou. Doufám, že i zvuk hezky
sladíš tak, jako tomu bylo v Princess run.
Máš na tyhle hry talent.
Moc se těším na další aktualizace. Přeji bezproblémový vývoj a hodně
zábavy při něm
Jde o soutěcž s Velkým Chytrákem: http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewtopic.php?…
Zúčastni se také, jde o zajímavé téma
Tak, nedávno mě napadl takový malý námět na příběh, sice to není nic extra suprózního, ale nevím, nějak mi to k tomu sedí...
Šlo by o to, že vzdálený potomek Gilgameše, známé biblické postavy,
by konečně našel nesmrtelnost... Ale pochopil by nevýhody a naopak by se
vydal na putování, kde by se nesmrtelnosti zbavil... Asi by se to dalo nasadit
na nějaký záhadný artefakt, na což by se dalo navázat střídáním
různých světů...
Dalo by se tomu trochu podřídit menu. To by mělo podobu vesničky, kde by
bylo několik NPC... Ti by postupně v pokročilých fázích hry umírali, aby
byla vidět nesmrtelnost postavy...
Ale je to trochu blbina, napadne vás něco lepšího?
Mimochodem, hra je samozřejmě stále ve vývoji, ale v současné době se zabývám právě soutěží, takže HHL leží trochu ladem, nicméně mám několik dobrých zpráv... Zejména co se grafického zpracování týče... Od retra jsem upustil, můžete se těšit na ručně kreslenou, oskenovanou a následně "počítačově" upravenou grafiku...
Poskytneš ukázku grafiky? Je škoda, že už to nebude 8bitové
Hezké, hravé a té retro grafiky je vážně trochu škoda.
Bude těžké udělat k tomu verzi, která bude moderní a lepší.
Snad se to povede, držím palce.
Také mě zajímá, jak to vypadá teď. Možná by nám voj.koci mohl
ukázat nějaké screenshoty
Takže! Omlouvám se za drobnou nečinnost, ale jsem plně zaměstnán
vývojem hry do LVSCH (http://vchsoutez.eu/…20obil%C3%AD) a taky trochu
prázdninami Do vývoje
Hard Huma Life se pustím hned v září...
Hard Human Life zažívá obrovské změny z hlediska grafiky i game
designu...
Těšte se
Možná by to chtělo optimalizovat, přijde mi divný že hl2 rozjedu na super HD, ale tohle se mi v některých levelech seká
Optimalizace jistě nikdy neuškodí, ale na vině je hlavně GameMaker, protože má nekvalitní engine.
Po dlouhé době velký update! Nové demo stahujte zde:
http://www.edisk.cz/…_7.45MB.html
Pro podrobnou prezentaci zajděte sem: http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewtopic.php?…
Snad se bude líbit!
Jsi sem ty údaje mohl repostovat, takhle to nepřitáhne moc lidí Ideálně založit nový projekt v
inkubátoru a přidat screenshoty.
Je to úplně jiná hra, než byl Gilgameš. Mně osobně se Gilgameš líbil více, ale to je má preference. Každopádně Chalker je pecka, má to krásnou atmosféru a chytlavou hratelnost.
V čem jsi dělal animace? To je vektor?
Hra má opravdu vysokou úroveň, je to dobře sladěné. Trochu otravný mi
přijde ten zvuk, když nelze flipnout obrazovku. Doufám, že bude nějaký
melancholický příběh, je to celé takové hodně citové, nebo to na mě tak
působí, hodil by se tam
Hezky udělané, dobrý nápad. Příběh bych tam radši moc netahal, aby se to nepotopilo do podivných psychofarmak. Zvuky jsem ani nezapínal, aby to nerušilo. Nějak se mi to nepodařilo projít bez sejvu všechno napoprvé, ale i tak byly některé místnosti trochu jako do počtu. Kdyby možná byly místnosti v nějakých tématických skupinách - třeba to spojí ten příběh, když bude dobrý. Po nějaké době si to asi zase zkusím zahrát. Dobrá práce, takových je po čertech málo.
Zobrazeno 20 zpráv z 20.