Diskuze: Help :(
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Kód delší než pár řádků, který nemá komentáře a velmi přehlednou strukturu, nemá téměř smysl vkládat.
Více objektů nejlépe vyřešíš tak, že vytvoříš jeden prázdný objekt ( bez kódu a eventů ), který všem ostatním nastavíš jako Parent. Například objekty Platform_leftside a Platform_rightside budou mít nastaven Parent objekt pojmenovaný třeba All_Platforms. Pak testuješ kolizi s All_Platforms a bude reagovat na Platform_leftside i Platform_rightside.
Ahoj, není mi přesně jasný o co ti přesně jde. Záleží jaký typ pohybu používáš, pokud používáš vektory, tak musíš přesně nadefinovat kolizi, tady máš přiklad, pro pohyb nahoru:
if place_free(x,y-16) and keyboard_check(vk_up){//klavesy jsou na tobě
//zjišťuje jestli se na souřadnicích x,y-16 nenachází žádná instance označená jako SOLID
y-=1;
}
Zobrazeno 3 zpráv z 3.