Diskuze: hra optimalizace kodu (opravení chyb s klíče,truhly na zámek atd)
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
„přikladam soubor .gmx”
Já žádnou přílohu tedy nevidím ^~^
Udělej si menší masky. Příšerky neobcházejí zdi, protože se tam prostě nevejdou. Precise collision nepoužívej vůbec. Jinak tam máš celkově většinu ikon zbytečně. Používej dědičnost a nemusíš si uklikat prsty na všech těch objektech se stejným kódem.
Ok.
menší masky to jsem zvládl
dědičnost to jsem zvládl
udělal jsem obj_parent
a nastavil jsem event colision moving 0
a prišeram jsem nastavil parent=obj_parent
jo a stím obcházením zdí jsem to myslel tak
že by je neobchazely ale v kodu je aby obcházely obj_zed a já potřebuju
aby
obchazely všechny pevné objekty
Udělej obj_obstacle a všem překážkám ho nastav jako parent.
Pak do motion planning použiješ obj_obstacle.
Pak do motion planning použiješ obj_obstacle.
to je co za funkce a hlavně kde je
na internetu jsem pouze našel
http://docs.yoyogames.com/…g/index.html
ale nerozumím tomu moc
Uh. Méně googli a víc spoléhej na sebe. Tu správnou funkci už jsi tam
měl.
Jde o obecné sousloví pro všechny typy funkcí vytvářející pohyb umělé
inteligence. Proto taky všechny ty názvy obsahují zkratku mp.
Jinak můžeš místo konkrétních objektů použít jako překážku slovo all. Pokud tam budeš mít něco, čemu se nepřátelé vyhýbat nemají, nemělo by to mít objekt, ale pouze grafiku ( tiles, background atd. )
Odteď už se snaž trochu sám, nemám čas si povídat, jdu si zahrát
Skyrim.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.