Diskuze: Hry co jdou 24 hodin denne
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
[jenom nápad] Co třeba zapstat aktuální datum a čas do .ini,pak při zapnutí zkontrolovat datum a čas,vypočítat rozdíl a ten odečíst od hodnot,které "jakože" běželi během doby co hra nebyla aktyvní,
mimochoden na shake and fidget to je mnohem jednoduší,jelijož ta hra furt běží na servrech,není vypnutá to jí máš vypnutou jenom ty
Ja vim že ma server
Pokud chceš něco takového vytvořit tak se nauč buď s 39dll pro GM a GMS, nebo použíj nový multiplayer system co je v GMS. Přes oba se dají udělat kvalitní MP hry. Pak je ješte jedna možnost, a to použít mplay_* funkce, které ma GM zabudované, ale ty jsou zastralé, a já jsme přes ně neudělal nic víc než MP hru po lanu. Co se týče toho serveru tak ten by jsi měl pořád puštěný a na hru by se mohl kdokoliv kdikoliv přihlásit. Pokud by jsi to nechtěl na svém PC domluv si nějaký hosting. Pokud by jsi to hostoval sám, tak budeš muset pravděpodobně mít veřejnou ip, ale to nevím jistě.
Veřejnou IP podle mně nepotrebuju stačí Hamachi (ale jistý si nejsi:D)
Hamachi bych nepoužíval.
Myslím si, že když už si dáš práci něco vytvořit tak ať už tam má
možnost připojit se každý, a né jen ti co máš na hamachi.
A jak se používa ten novy GMS mplay?
Já jsem s multiplayerem v GMS nikdy nedělal, takže ty funkce nevím. Myslím, že to funguje stejně jako u jiných MP - hráči připojení ma serveru si mezi sebou posílají data (např. o své poloze atd.). Pokud se to chceš naučit, najdi si "Game Maker Studio networking". Měl by na to být i zabudovaný tutoriál přímo ve Studiu.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.