Diskuze: http://uloz.to/xAQfN4QT/honza-race-exe
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Chtělo by to doladit pár věcí. Přidat kolize s auty, udělat je ve 3d modelu a ne jako zeď, zvýšit kameru v ose z, a přidat i nějáké okolí
EDIT: ještě mě napadlo přidat alespoň časovač (3, 2, 1) před startem
Přidej kolizní zdi okolo. Je dost divné,
když vyjedeš do modrého nesmírného nic.
Zatáčení je příliš intenzivní a auta vypadají jako popeláři.
Texturu cesty jsi konečně opravil, to je dobře, ale myslím,
že se zbytečně soustředíš na design levelů, když nemáš
dokončeno zobrazování a kolize. Taky by to chtělo, aby hráč
měl i něco jiného na práci než jen držet tlačítko vpřed.
Podivné objekty na cestě ve vyšších levelech bys měl předělat
na něco, co se na cestě fakt může nacházet, např. silničářské
kužely, louže, zaparkovaný kamión. Cokoliv.
ted jsem rad ze konecne mi jde ta 3d grafika jako licovani depth a jine ale mam v planu udelat dvojku proste druhy dil hry na trochu lepší úrovni
Asi není důležité jestli se to jmenuje první nebo druhý díl.
Klidně pořád přepisuj tu jedničku. Je lepší mít jeden kus parádní,
než deset polovičatých.
http://uloz.to/…nza-race-exe zatim jsem trochu vylepsil to co mam pridal jsem kolize a korektni zpomaleni ja pouzival funkci bounce ale zapomel jsem ze ve 3D musim pouzit enter piece code kdy jsem pouzil malinke couvnuti ale pridal jsem i funkci couvani kdy auticko pomerne rychle couva a zvuk motoru hraje pozpatku a ja do toho pozpatku povím slovo couvam "mavuoc" zvuk je převrácen pomocí audacity dále jsem odstranil chybu když nabourám do něčeho hra se úplně sekla ted se dá za chvíli vycouvat ale level se musí opakovat to je aspon pro narocnejsi hrace pozitivum ze hra neni uplne jednoduicha. Během prohry se ozve tddntn jako v pořadu Riskuj během uspěšné hry se ozve bravo také jsem ozvučil kolize
Sice netuším kolik to má lvlů (dohrál jsem 5) ale ani v jedinym jsem nenašel zatáčku, a při tomhle systému pohybu je to asi dobře, protože i sebemenší zatáčka by mohla představovat fakt problém. Otáčení bez jízdy a moc prudké zatáčení mi na tom dost vadí, vyjetí z mapy bys neměl řešit tak že dáš na kraje objekty s kolizí (strašně to zpomalí běh) ale třeba
if (x < 0)
//kolize
if (y < 0)
//kolize
if (x > room_width)
//kolize
if (y > room_height)
//kolize
Zobrazeno 9 zpráv z 9.