Diskuze: Jak udělat zvlášť život pro dvě postavičky?
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dobrý den,
jistě vytvoříte si novou proměnnou, se kterou budete pak operovat.
Např. p2_life = 2;
U prvního hráče můžete kvůli přehlednosti použít proměnnou p1_life nebo použít vestavěnou.
A mám to udělat ve skriptu nebo v nějakých ikonkách v objektu?
Pokud má dotyčný na myslí jedny životy jako kolikrát může zemřít (třeba 3) a druhým životem myslí zdraví (třeba 50%), GameMaker na to tam má snad i ikonky (SetNumberOfLives a SetHealth).
Připadá mi spíše, že nechápe, že se ikonky vždy stahují k tomu objektu, kde jsou použitý (pokud nezvolíme jinak). Čili jen nastaví oboje v objektu hráč1 a potom to samé i v objektu hráč2. To samé s jejich výpisem, jen nesmí zapomenou vykreslit sprite.
"A mám to udělat ve skriptu nebo v nějakých ikonkách v objektu?" - začátečníci používají ikonky, pokročilí píšou kód. Záleží na vás, výsledek je stejný.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.