Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
kl-vb
Tvůrce
Avatar
kl-vb:16.12.2012 11:01

Zdravim,potřeboval bych poradit s vykreselním "objektu" který je ve hře vedle životů..
Mám ve stepu x=view_xview+20 a y=view_yview+28 a když na ten objekt kliknu má to přidat 1 život.Vše funguje ale ty vykreslené objekty se divně třepou a způsobuje to bugy...nevíte jak lépe to udělat?

Editováno 16.12.2012 11:02
Odpovědět
16.12.2012 11:01
https://moraviagames.com
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na kl-vb
David Hartinger:16.12.2012 11:05

Místo Step použij BeginStep nebo EndStep (teď nevím, který to je), měl by se provádět těsně před vykreslením.

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:05
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
kl-vb
Tvůrce
Avatar
kl-vb:16.12.2012 11:14

zkoušel jsem oboje a je to pořád stejné...

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:14
https://moraviagames.com
Avatar
Satik64
Tvůrce
Avatar
Satik64:16.12.2012 11:49

Tak ten kód napiš přímo do Drawu a za něj vykresli obrázek přes funkci draw_sprite_ext. Doporučuju ale v Drawu psát jenom nejnutnější kód, protože je pomalejší, než Step.

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:49
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Avatar
kl-vb
Tvůrce
Avatar
kl-vb:16.12.2012 11:57

To jsem taky zkoušel,potom ten objekt funguje jenom jako sprite..

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 11:57
https://moraviagames.com
Avatar
Satik64
Tvůrce
Avatar
Satik64:16.12.2012 12:04

počkej, to nechápu, jak jenom jako sprite?

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 12:04
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Avatar
kl-vb
Tvůrce
Avatar
kl-vb:16.12.2012 12:14

funguje pouze to,co je v drawu,prostě když na to kliknu tak to nic neudělá...

Nahoru Odpovědět
16.12.2012 12:14
https://moraviagames.com
Avatar
chain
Tvůrce
Avatar
chain:9.3.2013 15:24
  1. bohuzial tak to je, aj zadas do objektu event draw tak tan ma prednost a nic ine (napr. zadany sprite) ti to vykreslovat v hre nebude aj ked ho pri zadavani do miestnosti zobrazuje... cize v draw budes musiet sprite zopakovat draw_sprite(), alebo dalsie var.
  2. ak mas objekt umiestneny inde ako je jeho vykreslovanie, tak darmo budes klikat na sprite ked kolizia nemohla nastat:D odporucam sprite vycentrovat, a objekt do view_xview jumpnut alebo priamo vytvorit a pri pohybe hraca (aj okna view) dat move aj objektu. Je to skrabanie sa za usami, to by chcelo presne vediet co ti to robi...
 
Nahoru Odpovědět
9.3.2013 15:24
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.