Diskuze: McPixel Zachovaní skore pomocí rooms
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 24 zpráv z 24.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Stále ještě nikdo nepochopil o co ti vlastně jde...
Stejně to vypadá, že jsi ožralej. Opilý - mladý, vyhraji - předpona vy..
Koukněte se na mc pixel (letsplay) a jak funguji levly (opakují se a vyhrané ne) Jak to udělam v GML?Chape mě někdo!?!
To jsem bral jako urážku a rovnou bych ho zabanoval přes IP.
Říkám ti, vem si tužku a papír a vymysli si to.
PS, vytvoř si boolean hotovo, a když bude true tak tu misi nespustíš.
To je urážka? Hmm, asi se mě lidé kolem mne snaží urazit.
Já bych mu banána dal hned, já to bral jako urážku (vím, co to je)
Ja napsal že nechci namyšlene nazory od nerdu.Bylo to myšleno jako uražka ale z duvodu že mi zminuleto temata psaly že jsem opilí a dalši podobné věci ... Nebylo to myšleno na MadaraCZech ...
Možná by pomohlo, kdybys tady hodil kód, který už jsi napsal.
Třeba ti jde GML líp, než lidská řeč.
Jinak nechápu, co ti brání mít proměnnou s údajem o splnění
levelu. To je asi to, proč ti nikdo nerozumí.
Docela bych hádal, že řešením tvých potíží je vlastnost
místnosti - room persistent, ale skrz tvůj styl popisu problému
to není ani trochu jasné.
Jak už tu většina psala. Proč bychom ti měli s tvým přístupem radit? Nejdříve nejsi schopný popsat s čím vlastně chceš poradit, pak tu máš blbý kecy a ještě jsi tak drzý, že se ohrazuješ proti tomu, že tvrdíme že nejsi schopnej problém ani popsat o jeho vyřešení nemluvě. To co chceš je naprosto triviální úkol, jehož vyřešení by měl zvládnout každý už po projití konzolových tutoriálů v C#. Prosím než začneš tvořit hry, nauč se programovat. Všem lidem tím ušetříš spoustu práce.
Když ona netová média vtoukla lidem do hlav, že v GM se dá
udělat hra a nemusí se umět programovat. Teď jim to je těžké
vyvracet.
Ono vesměs by stačilo, kdyby se ani neučil programovat syntaxí, ale spíž teorií. Ona syntaxe C# by mu v GML stejně zřejmě k ničemu nebyla (Tím si nejsem jistý GMl jsem v životě neviděl). Ovšem když dělá hru bez znalosti BOOlu, tak je někde asi problém.
Kupodivu by i mírná znalost C# velice pomohla, protože je GML hodně blízké právě v těch základech, které mu chybí. Ale ten háček s tou obecnou schopností programovat, je přesně to, co těmhle lidem "zapomněli" obchodníci říct. Sice lze v Game Makeru hru naklikat z ikon, jenže ty ikony jen představují kus kódu, který by měli vlastně zvládat dřív, než na ty ikony sáhnou. Kdybych ti v C# nahradil cyklus jedinou ikonou, zeptáš se logicky, jak tam dostanu řídící proměnnou a podmínku. Oni se ale nezeptají..protože neví, co je cyklus. Jen nějak pochopí, že se to zopakuje víckrát.
Zobrazeno 24 zpráv z 24.