Diskuze: menu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
podívej se do této sekce: http://www.itnetwork.cz/index.php?…
Menu vytvoříš jednoduše, přidáním tlačítek a jejich akcí do
samostatné místnosti.
stále moc nechápu jak to menu vlastně udělat?
Jak nastavit při kliknutí na určitý object
akci?
Když máš objekt, který je ve hře reprezentován nějakým obrázkem -
sprite a do události MouseLeftRelease toho objektu položíš nějakou akci (
kód nebo ikonu ), tak se ta akce provede kdykoli na ni hráč klikne.
U menu prostě uděláš obdélníkový sprite, přidáš ho k objektu, objekt
položíš do místnosti. V objektu do LeftRelease dáš např. ikonu kódu, kam
napíšeš:
game_end()
Když se to pustí, bude to tlačítko, které ukončuje hru. Podobně můžeš udělat Load, Save, Highscores, New Game...
Zobrazeno 4 zpráv z 4.