Diskuze: Měření času
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tick se odvíjí od fps, vlastnost fps je vestavěná.
Pokud máš tedy room_speed např. 30 (defaultně v 8.0)
Pak tick proběhne 30x za 1 vteřinu, jinak řečeno 1 vteřina = 30 gm stepů
(za předpokladu, že fps = room_speed)
Další zmíněné problémy tu za tebe nikdo řešit nebude (aspoň já ne), to sem nepatří. UI si vyřeš sám, případně použij wrapper na C++ API.
Hodně zdaru
Tak tohle jsem si už těd "náhodou" vyřešil sám.
Mám spíš těd problém s tím že vůbec netuším jak mám udělat aby se nejlepší skóre furt zobrazovalo na jednom místě. Né v té nic moc tabulce.
draw_text(view_xview+view_xview/2,view_yview+50,"Tomu říkáš skóre? :"+string(score))
A náhodou sem napiš když problém vyřešíš, ať ostatní nemusí dělat
zbytečnou práci.
V opačném případě nebudu na tvoje další otázky reagovat.
Hodně zdaru
Tak proč si chvíli s napsáním příspěvku nepočkal? Místo, aby si se to snažil vyřešit napíšeš příspěvek a až pak přemýšlíš jak by to šlo udělat.
Správně, nejprve řeš a když ti to nejde tak napiš.
Nakonec jsem to vyřešil celkem trapným způsobem. Při startu místnosti se spustí relativní přidávání skóre které se počítá jako čas. A skóre vždy při jiné místnosti stále pokračuje.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.