Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
mAkArAn_AA:12.4.2015 16:41

Zdarec,
vůbec netuším jak v Gamemaker udělat nějaké meření času. Potřeboval bych pro nějaké úrovně odlišné měření času a při splnění úrovně aby čas pokračoval. Potom bych chtěl vytvořit něco že by se to pod jménem nahrálo na internet. Nevíte někdo jak na to? A taky aby se ten nejlepší čas uložil do hry a furt se stále zobrazoval v menu.

Odpovědět
12.4.2015 16:41
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Avatar
Odpovídá na mAkArAn_AA
Neaktivní uživatel:12.4.2015 17:03

Tick se odvíjí od fps, vlastnost fps je vestavěná.
Pokud máš tedy room_speed např. 30 (defaultně v 8.0)
Pak tick proběhne 30x za 1 vteřinu, jinak řečeno 1 vteřina = 30 gm stepů (za předpokladu, že fps = room_speed)

Další zmíněné problémy tu za tebe nikdo řešit nebude (aspoň já ne), to sem nepatří. UI si vyřeš sám, případně použij wrapper na C++ API.

Hodně zdaru :)

Editováno 12.4.2015 17:04
Nahoru Odpovědět
12.4.2015 17:03
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
mAkArAn_AA:12.4.2015 17:31

Tak tohle jsem si už těd "náhodou" vyřešil sám.

Mám spíš těd problém s tím že vůbec netuším jak mám udělat aby se nejlepší skóre furt zobrazovalo na jednom místě. Né v té nic moc tabulce.

Nahoru Odpovědět
12.4.2015 17:31
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Avatar
Neaktivní uživatel:12.4.2015 17:47
draw_text(view_xview+view_xview/2,view_yview+50,"Tomu říkáš skóre? :"+string(score))
  • použij draw_halign/valign

A náhodou sem napiš když problém vyřešíš, ať ostatní nemusí dělat zbytečnou práci.
V opačném případě nebudu na tvoje další otázky reagovat.

Hodně zdaru :)

Editováno 12.4.2015 17:48
Nahoru Odpovědět
12.4.2015 17:47
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na mAkArAn_AA
Lukáš Hornych:12.4.2015 18:18

Tak proč si chvíli s napsáním příspěvku nepočkal? Místo, aby si se to snažil vyřešit napíšeš příspěvek a až pak přemýšlíš jak by to šlo udělat.

 
Nahoru Odpovědět
12.4.2015 18:18
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Neaktivní uživatel:12.4.2015 18:41

Správně, nejprve řeš a když ti to nejde tak napiš.

Nahoru Odpovědět
12.4.2015 18:41
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
mAkArAn_AA:20.4.2015 19:38

Nakonec jsem to vyřešil celkem trapným způsobem. Při startu místnosti se spustí relativní přidávání skóre které se počítá jako čas. A skóre vždy při jiné místnosti stále pokračuje.

Nahoru Odpovědět
20.4.2015 19:38
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.